Бизнес контактен център

Вие сте тук

Бизнес контактен център предоставя на бизнес клиентите на Теленор цялостна платформа, реализирана чрез облачна технология и надграждаща стандартното решение за кол-център, което позволява иновативен начин за обслужване на входящи и изходящи запитвания, а именно чрез различни комуникационни канали - гласови обаждания, уеб-чат, социални мрежи, e-mail или SMS. Не са необхдими инвестиции, IT експерти или специално оборудване, а единствено достъп до удобен интерфейс за Вашите служители – https://CCagent.telenor.bg, което може да се ползва не само през компютър, а и таблет и смартфон.

От администраторския интерфейс https://CCadmin.telenor.bg бързо и лесно мениджърите управляват всички включени функционалности, подготвят кампании и наблюдават ефективността на служителите си.

Теленор предоставя Бизнес контактен център чрез партньорство с Puzzel - норвежка компания, чрез която операторът предоставя услугата в Швеция и Дания. Puzzel се отличава и може да се похвали с:

над 17 години опит в разработването на облачни решения за контактен център;
Над 900 бизнес клиента в 25 държави;
ISO 27001 (Информационна сигурност), ISO 9001 (Качество);
PCI – Payment Card Industry Standard;
Отличен рейтинг за удовлетвореност на клиентите;
Над 200 служители;

Многоканална комуникация и гъвкавост

Обслужване на запитвания чрез гласови обаждания, уеб-чат, facebook, twitter, e-mail или SMS;
Избор на език - български или английски;
Самостоятелно управление на работно време;
С телефонна гласова услуга от Теленор (мобилна или фиксирана, 0700/0800);
Възможност за ползване на мобилни или фиксирани телефони, а и на софуертни;

Без ограничения

Без лимит на включените номера и едновременните входящи и изходящи запитвания;
IVR логика според Вашите изисквания – според причината на обаждането избирате каква информация да предоставите на Вашия клиент и с кого от Вашите служителите да го свържете;
Възможност за включване на мелодия за фон на IVR съобщения;
Консултация с други служители по време на обслужване на запитване;

Оптимизация на ресурсите

Без първоначални финансови инвестиции и без допълнително оборудване и колокация;
Без необходимост от технически познания и без промяна на настоящата централа или друго ползвано решение;
Без месечни такси за поддръжка (с постоянна автоматична актуализация);
Възможност за надграждане с допълнителни модули;
Различни профили на служителите в зависимост от техните умения;
Увеличаване ефективността на служителите според предварително зададени параметри;

Статистики и записи

Съхранение на статистики и записи на проведени разговори;
Възможност за прослушване на разговор в реално време от мениджъра без прекъсване на оператора;
Възможност за записване на IVR съобщенията – както от самите Вас, така и от Теленор – при Ваше желание на български или английски език;
Табла със статистика в реално време за предварително зададени от Вас параметри;

Лесна интеграция

Интеграция с Outlook, Skype for Business, Calendar, Salesforce, MS Dynamics, Verint, Knowledgebase;
Интеграция с вътрешно-фирмения портал и контакти на Вашата компания;

Удобни интерфейси и мобилност

Уеб и мобилна версия на двата интерфейса – достъп от всяко място;
Възможност за достъп не само през браузър, а и чрез инсталирано приложение на компютър или лаптоп;
Детайлно описание на всяка функционалност;
Лесно брандиране с Вашето лого на таблото със статистика в реално време;

Автоматизация и удобство

Автоматични аларми и изпращане на статистики до предварително определен списък получатели;
Автоматично прехвърляне на разговори към други служители;
Автоматизация на изходящи кампании и опашки;
Шаблони за регистрация на запитванията, съобщения за уеб-чат и e-mail;
Бял и черен списък на запитванията;
VIP обслужване чрез предварително избран служител;

Техническа поддръжка

24-часова телефонна поддръжка, осигурена от експертите на Теленор.


За повече информация относно цените и параметрите на услугата може да се свържете с Вашия търговски представител или да отправите запитване.

Интерфейс за администратори

За да ползвате Бизнес контактен център, Вие получавате достъп до администраторски интерфейс, който можете да отворите през уеб-браузър на https://CCadmin.telenor.bg

Чрез него управлявате всички функционалности и настройки на решението, контролирате обслужването на клиентите от Вашите служители, получавате аларми при различни събития, разглеждате справки, създавате примерни форми за регистрация на запитванията и не на последно място – създавате профили за операторския интерфейс -  https://CCagent.telenor.bg. Той може да се достъпва както през уеб-браузър, така и през инсталирана версия на конкретния лаптоп или компютър

Интерфейс за служители

След влизане в https://CCagent.telenor.bg, Вашият служител вече има възможността да обслужва входящи и изходящи обаждания, както и запитвания, получени по e-mail, на SMS,  чрез уеб-чат от Вашия фирмен сайт или чрез социалните медии Facebook и Twitter. Решението позволява на служителя Ви да работи, независимо къде се намира, да прехвърля разговори или само да се консултира със свой колега, да вижда историята на запитванията от всеки конкретен клиент, да вижда резултатите си в реално време резултатите, да определя профила си и други функционалности.

И двата интерфейса имат мобилни приложения, които осигуряват гъвкавост на Вашия бизнес и увеличават ефективността на служителите Ви.

В зависимост от Вашите нужди, можете да изберете колко лиценза  и на какъв пакет желаете да активирате;
Услугата се предлага с месечен абонамент при сключване на договор за 12 месеца или 24 месеца.
Ако желаете да Ви демонстрираме решението, можете да отправите запитване и да уговорим удобно за Вас време.