Jump to main content
ЧАСТНИ КЛИЕНТИ БИЗНЕС КЛИЕНТИ YETTEL ПОРТАЛ БИЗНЕС ПОРТАЛ
Планове
Бизнес услуги
Бизнес контакти

С какво можем да помогнем?

Интерактивно гласово меню (IVR)

Ivr_business_banner_new_yet_2022.png


ПРЕДИМСТВА

"Интерактивно гласово меню" e IVR услуга от Yettel, която Ви предоставя възможност да осигурите на Вашите клиенти качествено обслужване, отличен дигитален и лесен контакт с Вас, по всяко време и навсякъде, като едновременно с това оптимизирате и своите разходи.

Облачно-базираната IVR услуга Ви позволява, като бизнес клиент на Yettel, да управлявате входящите си обаждания само чрез един удобен уеб-интерфейс – https://ivrsolution.yettel.bg.

Към уеб-интерфейса >

Освен това ползвате и управлявате редица функционалности на услугата:

  • Избор на IVR номер, достъпен за Вашите клиенти и номера, които Вашите служители ще ползват  за обслужване на входящите обаждания. Това включва мобилни, фиксирани номера от Yettel, както и национални номерa 0700 и 0800;
  • Фиксиран месечен абонамент, без значение от броя служители, които приемат входящите Ви обаждания;
  • Без лимит на броя на номерата от мрежата на Yettel, включени в услугата;
  • Избор на език - български или английски;
  • Създаване и управление на IVR логика – според причината на обаждането избирате каква информация да предоставите на Вашия клиент и с кого от Вашите служителите да го свържете;
  • Табла със статистика в реално време както за всички номера, включени в услугата, така и само за конкретен номер;
  • Съхранение на статистики за минал период;
  • Съхранение на записи на разговори за минал период;
  • Ползвате услугата през компютър или лаптоп, а удобната мобилна версия на интерфейса Ви дава възможност да следите статистики и прослушвате разговори през Вашия смартфон или таблет;
  • Възможност за включване на мелодия за фон на IVR съобщения;
  • Възможност за самостоятелно управление на:
     - опашки за входящите обаждания според различни критерии;
     - часови зони и работно време; 
     - логика за пренасочване (едностъпково или последователно набиране на номер или група от мобилни и фиксирани номера);
  • дефиниране на групи от номера.
  • Възможност за записване на IVR съобщенията – както от самите Вас, така и от Yettel – при Ваше желание на български или английски език

КАК РАБОТИ?

"Интерактивно гласово меню" е услуга, базирана на облачна технология, която работи с мобилни или фиксирани номера от Yettel. Не е необходимо допълнително оборудване, инсталиране на софтуер или друга първоначална инвестиция.

За да ползвате услугата, влезте в административния интерфейс през уеб-браузър с Вашите потребителско име и парола на следния адрес: https://ivrsolution.yettel.bg. Тук според зададените от Вас изисквания, Yettel е  конфигурирал избраните номера и функционалностите на услугата, които можете да управлявате сами и по всяко време.

Към услугата >

Интересувате се от услугата Интерактивно Гласово Меню?

Попълнете формата и един от нашите продуктови специалисти ще се свърже с Вас, за да изготвим заедно Вашата персонализирана оферта.

Запитване за услуга

...

Благодарим Ви за запитването. Нашите продуктови специалисти ще се свържат с Вас, за да изготвим заедно Вашата персонализирана оферта.

Влез в дигиталния
свят на Yettel

Мобилното ни приложение
е навсякъде с теб

-
-