Интерактивно гласово меню (IVR)

Вие сте тук

Интерактивно гласово меню (IVR)

"Интерактивно гласово меню" e IVR услуга от Теленор, която Ви предоставя възможност да осигурите на Вашите клиенти качествено обслужване, отличен дигитален и лесен контакт с Вас, по всяко време и навсякъде, като едновременно с това оптимизирате и своите разходи.

Business IVR

Облачно-базираната IVR услуга Ви позволява, като бизнес клиент на Теленор, да управлявате входящите си обаждания само чрез един удобен уеб-интерфейс – https://ivrsolution.telenor.bg.

Към уеб-интерфейса

Освен това ползвате и управлявате редица функционалности на услугата:

Избор на IVR номер, достъпен за Вашите клиенти и номера, които Вашите служители ще ползват  за обслужване на входящите обаждания. Това включва мобилни, фиксирани номера от Теленор, както и национални номерa 0700 и 0800;
Фиксиран месечен абонамент, без значение от броя служители, които приемат входящите Ви обаждания;
Без лимит на номерата, включени в услугата;
Избор на език - български или английски;
Създаване и управление на IVR логика – според причината на обаждането избирате каква информация да предоставите на Вашия клиент и с кого от Вашите служителите да го свържете;
Табла със статистика в реално време както за всички номера, включени в услугата, така и само за конкретен номер;
Съхранение на статистики за минал период;
Съхранение на записи на разговори за минал период;
Ползвате услугата през компютър или лаптоп, а удобната мобилна версия на интерфейса Ви дава възможност да следите статистики и прослушвате разговори през Вашия смартфон или таблет;
Възможност за включване на мелодия за фон на IVR съобщения;
Възможност за самостоятелно управление на:

-опашки за входящите обаждания според различни критерии;
-часови зони и работно време; 
-логика за пренасочване (едностъпково или последователно набиране на номер или група от мобилни и фиксирани номера);
дефиниране на групи от номера.
Възможност за записване на IVR съобщенията – както от самите Вас, така и от Теленор – при Ваше желание на български или английски език;

За повече информация относно цените и параметрите на услугата може да се свържете с Вашия търговски представител или да отправите запитване.

"Интерактивно гласово меню" е услуга, базирана на облачна технология, която работи с мобилни или фиксирани номера от Теленор. Не е необходимо допълнително оборудване, инсталиране на софтуер или друга първоначална инвестиция.

За да ползвате услугата, влезте в административния интерфейс през уеб-браузър с Вашите потребителско име и парола на следния адрес: https://ivrsolution.telenor.bg. Тук според зададените от Вас изисквания, Теленор е  конфигурирал избраните номера и функционалностите на услугата, които можете да управлявате сами и по всяко време.

Към услугата