Office 365

Office за Вашия Бизнес, когато и където Ви е необходим.

Представяме Ви услугата Office 365 – комбинация от облачни решения и разнообразни услуги за Вашия бизнес. Освен познатите Office приложения като Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Publisher, Outlook, с Office 365 получавате и други корпоративни услуги за всеки тип бизнес – от онлайн срещи до споделяне на документи и имейли.


Office365 от Теленор
3 мин. 01 сек.

Най-новите Office приложения, използвани от бизнеса всеки ден.

Вижте видеото


Бизнес имейл

Големи пощенски кутии от 50 GB, които могат да изпращат имейли до 25 MB, контакти и споделени календари – всичко това с актуална защита от спам и зловреден софтуер. Услугата се базира на имейл технологията Exchange Online – водещо имейл решение за бизнеса по цял свят. Използвайте собствения си домейн за професионален имейл адрес, свържете се с Outlook за пълна офлайн поддръжка и получете уеб-базиран достъп чрез всеки съвременен браузър. Може да използвате Бизнес имейл през Вашия PC и Mac компютър, както и през Windows Phone, iPhone, Android и Blackberry устройства.

Онлайн срещи

Провеждайте планирани или специални срещи с до 250 участници, със споделяне на екран, аудио и видео, виртуални табла, анкети и бележки. Партньорите и клиентите могат да участват чрез всеки HTML-5 браузър.

Онлайн съхранение на документи и споделяне на файлове

Разполагате с 1 000 GB в облака за съхранение, архивиране и лесно споделяне на файлове. Те са достъпни от почти всяко устройство, синхронизират се офлайн и може да ги ползвате дори когато не сте свързани към интернет.

Частни социални мрежи и съвместна работа

Социална мрежа, която помага на компанията Ви да комуникира, да споделя информация между екипи и да взема по-бързи решения.

Техническа поддръжка

Може да разчитате на 24-часова телефонна поддръжка, осигурена от експертите на Теленор при проблеми с настройките.

Лесно ИТ управление

Ограничете проблемите като намалите своята ИТ инфраструктура. Съдържанието се пази в глобално разпределени центрове за данни с възможност за непрекъснато архивиране и аварийно възстановяване.

Финансово гарантирано SLA

Бъдете уверени като знаете, че услугите Ви притежават финансово-гарантирано споразумение за ниво на обслужване (SLA) за 99,9% от времето на работа.

Работете отвсякъде

Където и да са служителите Ви, онлайн или офлайн, те могат да работят с най-актуалните версии на файловете и инструментите, от които се нуждаят. При това – почти от всяко устройство.

Работете заедно – лесно и сигурно

Office 365 предлага бизнес имейл, споделени календари, IM, уеб конферентни връзки и достъп до най-актуалните документи, съхранявани в облака. Можете да работите заедно в реално време без да се притеснявате за сигурността.

Намалете капиталовите си разходи

Office 365 се предлага с месечен абонамент. Избегнете големите първоначални разходи за нов софтуер и прехвърлете капиталовите разходи за ИТ към оперативните разходи.

Бъдете винаги актуални

Office 365 е в облака, което означава, че винаги разполагате с най-новата версия на приложенията. Не се налага Вие да правите корекции или актуализации, защото всеки месец Microsoft предоставя подобрения и обновления на софтуера.

Намалете разходите за хардуер и електроенергия

Тъй като не се нуждаете от сървъри за съхранение на имейли, уебсайтове и документи, спестявате от закупуване на сървърен хардуер и намалявате енергийните си разходи.

Лиценз на потребител

Улеснете лицензирането на устройство и спестете средства, като предоставите на всеки потребител достъп до важни за бизнеса технологии на 5 PC или Mac компютъра и 5 мобилни устройства.

Бизнесът Ви расте бързо

Office 365 се разраства с Вас – добавянето на нов потребител става лесно със закупуването на допълнителен лиценз.

Office 365 е удобно бизнес решение, което Ви предоставя редица предимства.

Office програми, когато и където Ви потрябват

Работете навсякъде с познатите Office приложения. Можете да достъпвате, редактирате и споделяте файловете си от всяко устройство, за да свършите работата от офиса и в движение – онлайн и офлайн.

Най-новата версия на Office

Имате на разположение водещи Office инструменти, които са винаги актуални. Актуализациите се синхронизират автоматично с Office приложенията, което означава, че не Ви се налага да инсталирате тяхна нова версия.

Работете от едно място

Работете заедно – лесно и сигурно в реално време с вграденото споделяне и съхранение в Office приложенията. С 1 000 GB съхранение в облака разполагате с постоянен достъп до работата си от всяко място.

Достъп от 5 PC/Mac компютъра

Всеки потребител може да използва приложенията на Office на 5 компютъра, вкъщи и на работа.

Винаги актуален

Чрез свързания с облака Office винаги имате най-новата версия на приложенията с дискретни актуализации, които не нарушават текущата Ви работа.

Достъп до Office от смартфони и таблети

Получавате достъп до документите си и възможност да ги редактирайте в движение с приложенията на Office за iPad, Windows Phone, iPhone и Android.

Достъп до документите отвсякъде

Office запазва файловете онлайн по подразбиране. Така те се архивират автоматично и Вие имате достъп до тях от почти всяка точка.

За повече информация относно цените и параметрите на решението може да се свържете с Вашия търговски представител или да отправите запитване.

Office 365 Планове и цениBusiness EssentialsBusinessBusiness Premium
Месечна такса на потребител 10,99 лв. 19,99 лв. 24,99 лв.
Пълен набор инсталирани приложения на Office Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Publisher и OneNote на до 5 компютъра PC или Mac  
Office приложение на таблети и телефони за пълна, инсталирана среда за работа с Office на до 5 таблета и 5 телефона  
Онлайн версии на Office, включително Word, Excel, PowerPoint, One Note, Sway
Място за съхранение на файлове и споделяне с 1 ТB място за съхранение/ потребител
Имейл от бизнес клас, календар и контакти с 50 GB пощенска кутия "Входящи“  
Онлайн срещи без ограничения, незабавни съобщения и HD видео конференции. Включва приложението Skype for Business  
Интранет сайт за Вашите екипи чрез SharePoint online  
Yammer, която помага на служителите да си сътрудничат от различни отдели, места и бизнес приложения  
Максимален брой потребители 300  300  300 

Посочените цени са в лева, без ДДС.

Център за обучение на Office365

Какво представлява Office 365? По какво се различава от Microsoft Office?

Office 365 са абонаментни планове, които включват достъп до приложения на Office и други бизнес услуги,  разрешени в интернет (услуги в облака). Такъв тип услуги са уеб конференции на Skype за бизнеса , хостван бизнес имейл чрез технологията Exchange Online, както и допълнително място за онлайн съхранение в OneDrive.

Абонаментни планове Office 365 Business и Office365 Business Premium включват и настолната версия на най-новите приложения на Office, които потребителите могат да инсталират на различни устройства и компютри. Напълно инсталираните приложения включват: Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook, Publisher и Access (Publisher и Access са налични само на PC). Може да инсталирате приложенията на  различни устройства, включително компютри PC/ Mac, таблети с Android, телефони с операционни системи Android и iOS. Когато имате активен абонамент за Office 365, който включва настолната версия на Office, винаги получавате най-актуалната версия на приложенията.

Абонаментният план Office 365 Business Essentials може да се ползва само онлайн, през уеб браузър,  и е подходящ за различни аспекти на Вашия бизнес. Office 365 Business Essentials е съвместим с настолните версии на Office 2010, Office 2007 (с по-ограничена функционалност), Office 2011 за Mac и Office 2008 за Mac.

Microsoft Office. Това е името, което Microsoft използва за познатия Ви софтуер за продуктивност. Пакети на Office се предлагат за еднократно закупуване и включват приложения като Word, Excel и PowerPoint, които могат да се инсталират само на един компютър PC или Mac. Приложенията не се актуализират автоматично – за да получите най-новата версия, трябва да закупите продукта отново, когато излезе нова версия. Най-новите версии, които в момента се предлагат за еднократно закупуване, са Office 2013 за Windows и Office 2011 за Mac. Тези пакети не се предоставят с никоя от облачно базираните услуги, включени в Office 365.

Ще работи ли Office 365 с моето копие на Office?

Office 365 работи най-добре с най-новата версия на Office, Office 2010 и Office 2011 за Mac, както и с малко по-ограничена функционалност съответно за Office 2007. Ако имате по-стара версия на Office, необходимо е да я актуализирате с по-нова, за да използвате Office 365. Можете също да се абонирате за един плановете на Office 365, които включват най-новата версия на Office. Заедно с най-новата версия на Office, като част от Вашия абонамент, ще получите и автоматични актуализации на Office приложенията.

Изисква ли се интернет достъп за Office 365?

Интернет достъпът е необходим, за да инсталирате и активирате всички абонаментни планове на Office 365, както и да управлявате Вашия абонамент. Интернет връзка се изисква и за достъп до услугите за продуктивност в облака на Office 365, включително имейл, конференции, ИТ управление и други.

Някои абонаментни планове на Office 365, като Office 365 Business и Office 365 Business Premium, включват и настолната версия на Office. Едно от нейните предимства е, че Ви позволява да работите офлайн, а когато отново се свържете с интернет, може да сте сигурни, че Вашите работни документи ще са синхронизирани и актуални. Освен това, настолната версия на Office автоматично се обновява и актуализира при свързване с интернет.

Какво е облакът?

„Облакът“ е удобен начин за представяне на уеб-базираните компютърни услуги, които се съхраняват извън Вашата организация. Когато използвате услуги, базирани на  облака, Вашата ИТ инфраструктура не се съхранява на поддържан от Вас сървър (локално, в дома или офиса Ви), а се поддържа от трето лице (хоства се). При Office 365, например, мястото за съхранение на информация, изчисленията и софтуерът са разположени и се управляват дистанционно на сървъри, притежавани от Microsoft. Много услуги, които използвате всеки ден, са част от облака – от уеб-базирания имейл до мобилното банкиране и онлайн съхранението на снимки. Тъй като тази инфраструктура се намира онлайн или „в облака“, имате достъп до нея практически от всяко място – от компютър, таблет, смартфон или друго устройство с интернет връзка.

Какви мобилни приложения са налични за Office?

Office Ви предоставя следните приложения:

Office за Android™ и Office за iPad®

Преглеждате, създавате и редактирате документи с приложенията Word, Excel и PowerPoint, които са подходящи за сензорни устройства. Може да разчитате, че Office за Android и Office за iPad® ще съхранят съдържанието и форматирането непокътнати, така че документът да изглежда във вида, в който последно сте го запазили, когато отново отворите своя PC или Mac компютър. В Word можете да добавяте коментари или да проследявате промени, докато работите заедно с други потребители. Можете да преглеждате и актуализирате електронни таблици в Excel и лесно да добавяте формули или диаграми. Също така, имате възможност  да извършвате промени в презентации на PowerPoint и да прожектирате безжично на голям екран.

Можете да преглеждате документи безплатно с Office за Android и Office за iPad®. Редактирането и създаването на документи изисква отговарящ на условията абонамент за Office 365.

Office Mobile

Office Mobile е предварително инсталиран на Windows Phone 8, като се предлага и за избрани модели телефони с операционни системи Android и iOS. Office Mobile Ви дава възможност за преглед на съдържание на Office и редактиране на документи в движение. Може да сте сигурни, че Office Mobile ще съхрани съдържанието и форматирането на Вашите документи във вида, в който псоедно сте ги запазили на Вашия PC или Mac компютър. Office Mobile за телефони с операционна система iOS и Android  може да се използва безплатно с нетърговска цел – просто изтеглете приложението от магазина на съответния телефон.

За да редактирате, създавате документи или да имате локален достъп до съдържание, съхранявано в SharePoint и OneDrive for Business, е необходимо да имате план на Office 365, отговарящ на приложимите условия.

Outlook Mobile

Ако използвате устройство с Windows Phone 8 и по-горна версия, разполагате с предварително инсталирана версия на Outlook, която може да използвате за достъп до своя имейл на Outlook.com, Office 365 или Exchange Online.

OneNote

Можете да използвате мобилното приложение на OneNote, за да получите достъп до своите бележки в движение. Това приложение е налично за Windows Phone 8 и по-горна версия, таблети, iPhone, iPad и устройства с Android.

OWA

Ако имате абонамент за Office 365, който включва Exchange Online, може да използвате приложението OWA, за да сортирате, преглеждате и отговаряте на имейли и да сте в крак с графика си. Това приложение е достъпно за iPhone и iPad.

Lync Mobile

Ако Вашата организация използва Skype за бизнеса или най-новата версия на Lync, може да използвате тяхното мобилно приложение, за да комуникирате в движение – през Вашето мобилно устройство. Приложението е налично за Windows Phone 8 и по-горна версия, таблети, iPhone, iPad и устройства с Android.

SharePoint Newsfeed

С приложението SharePoint Newsfeed получавате достъп до Вашия информационен канал през мобилното си устройство. Приложението работи под Windows Phone 8 и по-горна версия, както и на iPhone и iPad.

Какво се случва с данните Ви, ако прекратите Вашия месечен абонамент за Office 365?

Разполагате напълно с Вашите данни. Ако решите да прекратите абонамента си за Office 365, може предварително да изтеглите Вашите данни – например, имейла и документите в екипни сайтове – и да ги запишете на друг носител. Необходимо е да запишете данните преди да прекратите абонамента си за Office 356. След прекратяване на абонамента данните, свързани с Вашия акаунт за Office 365, ще бъдат достъпни за администратора Ви в акаунт с ограничена функционалност в рамките на 90 дни.

Всички планове на Office 365 се предлагат с месечен абонамент при сключване на договор за 12 месеца.

Условия за онлайн услуги на Microsoft

Сигурност

Център за сигурност на Microsoft