Регистрация и профил в MyTelenor уеб портал

Вие сте тук

Потърсете отговор на вашия въпрос

  1. Всички клиенти, които ползват мобилни гласови услуги, мобилни интернет услуги и/или фиксирани услуги на Теленор, могат да се регистрират и да ползват онлайн услугите в портала MyTelenor.

Този отговор помогна ли ви?

Регистрацията се извършва с SMS на номер 5005 или с обаждане на номер *123, в зависимост дали клиентът е потребител на мобилни или фиксирани услуги от Теленор. За повече информация посетете инструкциите за регистрация.

Този отговор помогна ли ви?

Следвайте инструкциите за забравена парола и ще ви изпратим нова.

Този отговор помогна ли ви?

Необходимо е да влезете с вашия телефонен номер, с който сте регистрирани в портала, и валидната до момента парола. От началната страница на портала можете да изберете опцията "Промяна на парола" в карето Профил, за да преминете към промяна на текущата си парола.

Ако сте забравили паролата си за портала, следвайте инструкциите за забравена парола и ще ви изпратим нова.

Този отговор помогна ли ви?

Да. Има значение. За по-голяма сигурност може да изберете парола с малки и големи символи, както да добавите и цифри и специални символи. Паролата трябва да е с минимална дължина от 6 символа.

 

Този отговор помогна ли ви?

Достъп до услугите в MyTelenor се прекратява в следните случаи:

  • • за клиенти на предплатени планове, които не са влизали като регистрирани потребители в интернет портала MyTelenor повече от 3 (три) месеца;
  • • за клиенти, които са се отказали от услугите на Теленор;
  • • при смяна на телефонен номер или смяна на собственост.
Този отговор помогна ли ви?

Телефонният номер е уникалното потребителско име на всеки клиент на Теленор в интернет портала MyTelenor. При смяна на телефонен номер  трябва да се регистрирате отново в интернет портала MyTelenor, вече с новия си мобилен или фиксиран номер като нов потребител. В този случай губите всички лични данни към потребителския профил на стария си телефонен номер.

 

Този отговор помогна ли ви?

От карето Профил на началната страница на портала, изберете опцията "Промяна на лични данни" и направете желаните промени.

 

Този отговор помогна ли ви?

Да, ползвайки домашен телефон от Теленор, вие сте клиент на фиксираните услуги на оператора и може да се регистрирате в интернет портала MyTelenor. За повече информация посетете инструкциите за регистрация.

За вход в портала използвайте вашия фиксиран номер, с включен код на населеното място (например, за град София - 021234567).

Този отговор помогна ли ви?

Цената на SMS съобщение към номер 5005 е 0,00 лв. за всички клиенти на територията на България.

Цената на съобщение към 5005 в роуминг за клиенти на абонаментни планове се определя в зависимост от избраната роуминг тарифа и държавата, в която се намира абонатът. Цената на съобщение към 5005 в роуминг за клиенти на предплатена услуга е 1,91 лв.

Цената за обаждане към *123 е 0,024 лв. на обаждане.

Цените са с ДДС.

Този отговор помогна ли ви?

Да, докато сте в чужбина, можете да се регистрирате в портала MyTelenor по същия начин както, когато сте в България. Прочетете инструкции за регистрация.

Този отговор помогна ли ви?

Да, можете да се регистрирате с пренесения телефонен номер в интернет портала MyTelenor. За повече информация посетете инструкциите за регистрация.

Този отговор помогна ли ви?