My Contacts


My Contacts e удобно и безплатно приложение за Android и iOS, с което съхраняваш и редактираш телефонните си контакти.

Само с няколко движения можеш да прехвърлиш контактите си от един телефон на друг или в облачното пространство, а за твое удобство приложението има и уеб базирана версия.


Съхранявай своите контакти, когато и където пожелаеш, защото от 1 юли до 31 август интернет трафикът ти от и към My Contacts няма да се таксува.

Условия на кампанията:

Capture е пространство за съхранение на видео и снимки, което се предоставя от трето лице - „Теленор Диджитъл“ АС (Telenor Digital AS), след регистрация в приложението Capture или на интернет страницата www.capture-app.com, с приемане на правилата и условията на доставчика на услугата. Услугата е достъпна чрез съвместима операционна система.
My Contacts e пространство за съхранение и синхронизиране на контакти, което се предоставя от трето лице „Теленор Диджитъл“ АС (Telenor Digital AS), след регистрация в приложението или на интернет страницата  https://mycontacts-app.com/, с приемане на правилата и условията на доставчика на услугата. Услугата е достъпна чрез съвместима операционна система.
Организатор на кампанията е „Теленор България“ ЕАД, ЕИК 130460283, със седалище и адрес на управление в гр. София, район Младост, ж.к. Младост 4, Бизнес Парк София, сграда 6. За краткост в условията по-долу, ще бъде наричан „Теленор“.
Кампанията е валидна за частни лица и корпоративни клиенти на абонаментен или предплатен план за мобилни услуги на Теленор, в периода от 01.07.2017г. до 31.08.2017г.
Интернет трафикът, реализиран на територията на Република България, както и в държавите от Зона Европейски Съюз*, от и към приложенията Capture и My Contacts, а именно трафикът за: качване на снимки/видео в Capture; създаване на албуми в Capture; сваляне на снимки/видео в Capture; синхронизиране на контакти в My Contacts, няма да се таксува за периода на кампанията.
Трафикът от и към приложенията Capture и My Contacts ще се таксува във всички случаи, извън посочените по-горе, в това число при:
Генериране на външен за приложенията трафик към трети страни.
При сваляне и актуализиране на приложенията Capture и My Contacts.
Достъп до съответните приложения през мобилен браузър, който използва технология за компресиране на данни.
За трафик извън Зона ЕС и при активирани пакети с валидност извън Зона ЕС.

В тези случаи интернет трафикът ще се таксува съобразно условията на ползвания от потребителя абонаментен или предплатен план и действащата ценова листа на Теленор.

    След изчерпването на включените в абонаментния план MB, ако такива са налични, до края на съответния отчетен период скоростта на връзката пада за целия интернет трафик, включително и към Capture и My Contacts, съобразно условията на ползвания абонаментен план. След изтичане на периода на кампанията, трафикът от и към приложенията Capture и My Contacts ще се таксува съобразно условията на ползвания от потребителя абонаментен или предплатен план и действащата ценова листа на Теленор във всички случаи.
    Клиенти, които са подали заявление за спиране на достъп до мобилен интернет, няма да могат да се възползват от кампанията освен ако не предприемат действие, с което да заявят, че искат да имат отново достъп до мобилен интернет (например, закупуване на допълнителен пакет за мобилен интернет, подаване на заявление за възобновяване на достъпа до мобилен интернет и т.н.).
    Трафикът към и от Capture и My Contacts няма да се таксува съгласно посоченото по-горе само, в случай че се ползват през точка за достъп (Access Point Name/ APN) – telenorbg. В случай че интернет трафикът се осъществява през друга точка за достъп (Access Point Name/ APN), същият се таксува по цени на МВ съгласно приложимата ценовата листа на Теленор.
    Capture е пространство за съхранение на видео и снимки, което се предоставя от трето лице - „Теленор Диджитъл“ АС (Telenor Digital AS), след регистрация в приложението Capture или на интернет страницата www.capture-app.com, с приемане на правилата и условията на доставчика на услугата. Услугата е достъпна чрез съвместима операционна система.
    My Contacts e пространство за съхранение и синхронизиране на контакти, което се предоставя от трето лице „Теленор Диджитъл“ АС (Telenor Digital AS), след регистрация в приложението или на интернет страницата  https://mycontacts-app.com/, с приемане на правилата и условията на доставчика на услугата. Услугата е достъпна чрез съвместима операционна система.

* Зона ЕС включва Австрия, Белгия, Великобритания, Гваделупа, Германия, Гибралтар, Гърция, Дания, Естония, Ирландия, Исландия, Испания, Италия, Кипър, Латвия, Литва, Лихтенщайн, Люксембург, Малта, Мартиника, Норвегия, Полша, Португалия, Реюнион, Румъния, о-в Сен Мартен, Словакия, Словения, Унгария, Финландия, Франция, Френска Гвиана, Холандия, Хърватия, Чешка Република, Швеция.

Какво представлява My Contacts?

My Contacts е приложение, с което лесно прехвърляш, съхраняваш и редактираш своите контакти. Можеш да си сигурен, че корекциите, които правиш, се отразяват моментално, независимо дали ги извършваш през мобилната или уеб базираната версия на приложението. Разполагаш с достъп до твоите контакти с едно потребителско име и парола, които можеш да ползваш както за My Contacts, така и за приложението за снимки и видео – Capture.

Лесно, с няколко движения, прехвърляш всичките си контакти от един апарат на друг и в облачното пространство;

Прехвърляш контакти между устройства с операционни системи Android , iOS , както и между мобилни телефони, които имат предварително инсталиран Sync ML клиент;

Синхронизираш контактите си от различни места – телефона, Facebook, Google Contacts, служебната или личната си поща;

Редактираш, премахваш или добавяш контакти;

Получаваш сигурен достъп до контактите си благодарение на твоя профил в CONNECT - потребителското име и парола, с които можеш да ползваш и други дигитални услуги от Telenor Digital;

Не е необходимо да си клиент на Теленор, за да ползваш услугата.

Как да използвате My Contacts?

Ползваш общ профил за Capture, MyContacts и мобилното приложение MyTelenor чрез CONNECT

Виж повече

СТЪПКА 1

Изтегли приложението My Contacts за твоето устройство или влез на http://mycontacts-app.com/

СТЪПКА 2

При стартиране на My Contacts трябва задължително да разрешиш достъпа му до контактите ти.

СТЪПКА 3

Да създадеш профил в CONNECT. За целта – въведи мобилния си номер и избери„Напред“.

СТЪПКА 4

След това е необходимо да въведеш имейл адреса си и да избереш „Напред“.

СТЪПКА 5

На следващата стъпка ще получиш 4-цифрен ПИН код, който трябва да въведеш по време на регистрацията, в случай че се изисква.

СТЪПКА 6

Ако имаш Capture и профил в CONNECT, няма нужда да създаваш нова регистрация за My Contacts. Само въведи мобилния номер или имейл адреса и паролата, които ползваш за Capture.

СТЪПКА 7

Твоите контакти ще започнат да се синхронизират. Продължителността на синхронизацията зависи от броя на контактите, които имаш.

СТЪПКА 8

От опциите на приложението имаш достъп до настройките и до възможност да обединяваш дублиращи се контакти.

СТЪПКА 9

От настройките може да видиш с какви данни си се регистрирал и да избереш синхронизация само през Wi-Fi мрежа.

СТЪПКА 10

Освен това, можеш да обединиш дублиращите се контакти само с натискане на един бутон.

Стъпка 11

И не забравяй, че на посочения от теб имейл ще получиш съобщение с линк, който трябва да потвърдиш в рамките на 30 дни, за да можеш да ползваш приложението My Contacts. Ако до 30 дни не си го направил, профилът ти ще бъде изтрит.

Всеки един потребител, който използва смартфон, мобилен телефон, таблет или интернет базираната версия на приложението.

Да, приложението е съвместимо с операционна система Android 2.3.3, iOS 6.0 или по-нова, както и с мобилни устройства, които имат първоначално инсталиран Sync ML клиент. Повече информация за съвместимите модели можеш да намериш на: https://bg.mycontacts-app.com/supported-phones

Не, няма такова ограничение. Всеки потребител разполага с неограничено място за съхранение на своите контакти в облачното пространство.

Причината е, че езикът, на който е настроено устройството ти, не е на български. Ако смениш настройките за езика на устройството на български, съответно и приложението ще се промени на същия език.

Можеш да синхронизираш ръчно контактите си по всяко време , като само устройства с операционна система Android, версия 2.3.3 и по-нова, предлагат автоматична синхронизация.

Не! Приложението е абсолютно безплатно за всички. Потребителите заплащат единствено интернет трафика през мобилната мрежа, който генерира приложението, ако нямат пакет с включен мобилен интернет.

Да, стига устройствата да имат операционна система Android 2.3.3, iOS 6.0 или по-нова версия

Да. Можеш да синхронизираш контактите си само с един клик от телефонен указател (iOS/Android/мобилен телефон), SIM карта, Google Ccontacts (iOS/Android), MS Exchange (iOS/Android), Outlook (Hotmail) (iOS/Android) и Apple iCloud, като не е необходимо да си клиент на Теленор, за да ползваш услугата.

Контактите качени в My Contacts са криптирани.Прехвърлянето на контактите се извършва посредством HTTPS или SSH протокол. Достъпа до сървъра на който се съхраняват всички контакти е в защитен VLAN. Защитата на VLAN-а се извършва посредством частен SSH ключ. В случай че устройството ти се повреди или изгуби, контактите ти ще са на сигурно място.

Можеш да получиш линк за възстановяване на паролата на имейла, който си посочил при регистрация. За допълнителна информация и съдействие, моля посети страницата http://mycontacts-app.com/

Ще продължиш да имаш достъп до приложението и до контактите си, като регистрацията и контактите ти няма да бъдат изтривани.

Можеш да заявиш прекратяване на услугата през формата за запитване в уеб базираната версия. Ще имаш 30 дни след подаване на заявката, в които да свалиш контактите си през уеб приложението. В случай че не го направиш в посочения срок, контактите ти ще бъдат изтрити заедно с профила за услугата.