Влез и виж специални оферти Вход

Влез и виж специални оферти

Пазаруването онлайн е лесно
Безплатна доставка в България
Лесен отказ на поръчката
Сигурно онлайн плащане

Избери цвят от тук:

Избери цвят от тук:

mAh
GB

Купи това устройство и ползвай нашия пакет от услуги Смартфон Вселена.

Цени на застраховка Смартфон протект

Смартфон протект Смартфон протект +
Месечна премия no price no price
Самоучастие, в случай на ремонт no price no price
Самоучастие, в случай на подмяна no price no price

Цени на устройството

Чувствай се спокоен за твоето смарт устройство със Смартфон протект Чувствай се спокоен за твоето смарт устройство със Смартфон протект

Чувствай се спокоен за твоето смарт устройство със Смартфон протект

Колкото и да са умни и прекрасни смартфоните, таблетите и смарт аксесоарите ни, се случва да се счупят при разни небрежни и дори фатални ситуации или пък да бъдат откраднати. Истината е, че такива неща се случват, при това доста по-често отколкото ни се иска. А за огромно съжаление, когато стане нещо такова, няма връщане назад.

За щастие, обаче, вече има Смартфон протект или иначе казано застраховка за твоето ново устройство, която можеш да си вземеш в Yettel – за да ти е по-спокойно и да не се тюхкаш, когато телефонът ти усети земното притегляне или попадне в чужди ръце против волята ти.

Смартфон протект се предлага в два варианта, всеки от които е с различно покритие:

Смартфон протект покрива:

Случайна повреда (например счупване на екрана или намокряне).
Умишлена, злонамерена повреда, причинена от някой друг.

Смартфон протект + покрива:

Случайна повреда (например счупване на екрана или намокряне).
Умишлена, злонамерена повреда, причинена от някой друг.
Кражба, била тя – грабеж, взлом или джебчийство.

Първата месечна премия е безплатна за клиента.
Това означава, че първият пълен месечен застрахователен период от 1 месец е безплатен и не се дължи месечна премия за него.

Какво ти осигурява застраховката:

2 претенции (щети) в рамките на всеки 12 месеца, докато е в сила полицата.

До 2 одобрени претенции (щети) в рамките на всеки 12 месеца, докато е в сила полицата.

Максимално улеснено предявяване на щета по телефона, на номер 123 (089 123).

Максимално улеснено заявяване на щета по телефона, на номер 123 (089 123).

Ремонт в сервиз на Yettel с предоставяне на временно устройство, за най-кратки срокове и винаги с използване на оригинални резервни части.

При подмяна, Застрахователят предоставя устройство със същата марка и модел или устройство с възможно най-сходни характеристики.

При подмяна, Застрахователят предоставя устройство със същата марка и модел или устройство с възможно най-сходни характеристики.

Ремонт в сервиз на Yettel с предоставяне на временно устройство, за кратки срокове и винаги с използване на оригинални резервни части.

Ремонт или подмяна на устройството.

Ремонт или подмяна на устройството.

Не се предоставя парично обезщетение по застраховката

Не се предоставя парично обезщетение по застраховката.

Какво е покритието:

Покритие в целия свят.

Покритието започва да тече веднага след сключване на застраховката.

Месечни застрахователни периоди, с безсрочен застрахователен договор.

Как и кога се сключва застраховката:

При покупка на ново смарт устройство от Yettel, независимо дали е платено в брой или е предоставено на лизинг.
За клиенти ползващи абонаментен план за мобилни услуги от Yettel.
В момента на покупката при заплащане на цена в брой/предоставянето на лизинг или до 180 дни след това.
На място в магазин на Yettel.
Подписва се застрахователен договор.

Каква е премията и какво заплащам:

Месечната премия зависи от стандартната цена на устройството без абонамент за услуги от Yettel и избрания застрахователен продукт.
Месечната премия се включва в месечната фактура от Yettel за телекомуникационните услуги и за премията се прилагат същите условия и срокове за плащане.
В случай на одобрена щета се заплаща самоучастие при получаване на ремонтираното или подменено устройство.
Размерът на самоучастието също зависи от стандартната цена на устройството без абонамент за услуги от Yettel и е предварително ясен при сключването на застрахователния договор.

Застрахователят, кой е той:

Чъбб Юръпиън Груп СЕ (Chubb European Group SE) е европейско застрахователно дружество (SE), съществуващо и опериращо съгласно разпоредбите на френския Кодекс за застраховане, вписано в Регистъра на търговията и дружествата в Нантер с регистрационен номер 450 327 374 и с регистриран офис в Република Франция, Ла Тур Карпе Дием, Плас де Корол 31, Еспланад Норд, Курбевуа 92400. Чъбб Юръпиън Груп СЕ е водещ европейски застраховател в сферата на застраховането на устройства. Има повече от 15 години опит в програми за защита на устройства и работи с редица европейски мобилни оператори. Чъбб Юръпиън Груп СЕ осъществява своята застрахователна дейност на територията на Република България на базата на свободата на предоставяне на услуги чрез унгарския си клон Чъбб Юръпиън Груп СЕ Мягярорзаги Фьоктелепе (Chubb European Group SE Magyarországi Fióktelepe).

Смартфон протект се предлага чрез „Yettel България“ ЕАД като застрахователен агент на Chubb European Group SE, както и чрез търговски партньори на Yettel в качеството им на посредници предлагащи застрахователни продукти като допълнителна дейност.

Повече информация за Застрахователя и неговата Политика за защита на личните данни е налична на: www.chubb.com и https://www.chubb.com/hu-hu/personal/handset-telenor-bulgaria.aspx

В случай на Кражба (грабеж, взлом или джебчийство):

В рамките на 48 часа от установяването на Кражбата трябва да уведомиш полицията и да вземеш официален документ, в който е описано кое устройство е обект на кражбата. Този документ ще послужи пред застрахователя.
Да уведомиш и Yettel, чрез Отдела за обслужване на клиенти на номер 123 (089 123), за да ограничим изходящите повиквания от SIM картата и да заявиш претенцията си към застрахователя.
След одобрение на претенцията ти, да посетиш удобен за теб магазин на Yettel, за да подпишеш необходимите документи и вземеш новото си устройство. Застрахователят ще ти предостави ново устройство със същата марка и модел или устройство с възможно най-сходни характеристики.

Допълнителна информация за застраховка Смартфон протект

Чувствай се спокоен за твоето смарт устройство със Смартфон протект Чувствай се спокоен за твоето смарт устройство със Смартфон протект

Feel a peace of mind about you smart device with Smartphone protect

No matter how smart and wonderful our smartphones, tablets and smart accessories are, they happen to break in some negligent and even fatal situations or else be stolen. The truth is that such things happen, much more often than we would want to. And for the utmost regret, when something like this happens, there is no turning back.

Fortunately, however, now there is Smartphone protect, or in other words insurance for your new device that you can take from Yettel - so you can feel more comfortable and won't be sorry when your phone senses the gravity or gets in foreign hands against your will.

Smartphone protect is available in two variants, each of which has different coverage:

Smartphone protect covers:

Accidental damage (e.g. breakage of the screen or wetting)
Intentional malicious damage caused by someone else

Smartphone protect + covers:

Accidental damage (e.g. breakage of the screen or wetting)
Intentional malicious damage caused by someone else
Theft, be it - a robbery, burglary or pickpocketing.

The first monthly premium is free of charge.
This means that the first full monthly insurance period of 1 month is free of charge and no monthly premium is due for it.

What the insurance provides you:

2 претенции (щети) в рамките на всеки 12 месеца, докато е в сила полицата.

Up to 2 approved claims (damages) within every 12 months while the policy is in force

Максимално улеснено предявяване на щета по телефона, на номер 123 (089 123).

Maximum facilitated filing claims for damage by phone, at number 123 (089 123).

Ремонт в сервиз на Yettel с предоставяне на временно устройство, за най-кратки срокове и винаги с използване на оригинални резервни части.

In case of replacement, the Insurer provides a device with the same brand and model or device with the most similar characteristics possible

При подмяна, Застрахователят предоставя устройство със същата марка и модел или устройство с възможно най-сходни характеристики.

Repair in Yettel service center with the provision of a device for temporary use, in a short time and always using original replacement parts.

Ремонт или подмяна на устройството.

Repair or replacement of the device.

Не се предоставя парично обезщетение по застраховката

No monetary compensation is provided under the insurance.

What is the coverage:

Coverage worldwide

The coverage comes in force immediately after the insurance is concluded.

Monthly insurance periods with a termless insurance contract.

How and when the Insurance is concluded:

Upon purchasing a new smart device from Yettel, whether it is paid in cash or on leasing.
For customers using a mobile services subscription plan by Yettel.
At the time of purchase when paying the price in cash/ on leasing or up to 7 days afterward.
On spot in a Yettel store.
An insurance contract is signed.

What is the premium and what I pay:

МThe monthly premium depends on the standard price of the device without any subscription for services by Yettel and the selected insurance product.
The monthly premium is included in the monthly invoice by Yettel for telecommunication services and the same terms and payment deadlines apply to the premium as well.
In case of an approved claim for damage, a self-participation is paid upon receiving the repaired or replaced device.
The amount of self-participation also depends on the standard price of the device without any subscription for services by Yettel and is known at the time of conclusion of the insurance contract.

The Insurer, who is he:

Chubb European Group SE is a European insurance company (SE), existing and operating under the provisions of the French Insurance Code, entered in the Registry of Commerce and Companies in Nanterre with the registration number 450 327 374 and with a registered office in the Republic of France, La Tour Carpe Diem, Place de Corolles 31, Esplanade Nord, Courbevoie 92400. Chubb European Group SE is a leading European insurer in the field of device insurance. They have more than 15 years of experience in device protection programs and work with a number of European mobile operators. Chubb European Group SE is performing its insurance business on the territory of the Republic of Bulgaria on the basis of the freedom to provide services through its Hungarian branch - Chubb European Group SE Magyarországi Fióktelepe.

Smartphone protect is offered through "Yettel Bulgaria" EAD as an Insurance Agent of Chubb European Group SE, as well as through commercial partners of Yettel in their capacity as intermediaries offering insurance products as an additional activity.

More information about the Insurer and its Privacy Policy is available at: www.chubb.com and https://www.chubb.com/hu-hu/personal/handset-telenor-bulgaria.aspx

Here is how it works In practice, in case of Damage:

In case of Theft - robbery, burglary or pickpocketing:

Within 48 hours from finding out about the Theft, you must notify the police and take an official document which describes which device is the object of the theft. This document is to be submitted to the Insurer.
Notify Yettel via the Customer Service Department at 123 (089 123) so we can restrict outgoing calls from the SIM card and you can file your claim to the Insurer.
Once your claim has been approved, visit a convenient for you Yettel store to sign the necessary documents and get your new device. The Insurer will provide you with a new device with the same brand and model or device with the most similar characteristics possible

More information about Smartphone protect insurance