Теленор Сервиз

Вие сте тук

Проверка на сервизна поръчка

Теленор Сервиз се грижи за твоите устройства

Ако телефонът или таблетът ти имат нужда от ремонт, представяме ти Теленор Сервиз. Тук ще положим всички грижи за твоето устройство, а при необходимост ще ти предоставим телефон за времето на поправката, за да продължиш да общуваш пълноценно. Междувременно имаш възможност да следиш всяка стъпка от процеса на ремонта – лесно и удобно онлайн.

Проследи статуса на твоята заявка за ремонт сега.
Само въведи номера на сервизния протокол и IMEI на устройството.

С подкрепата на huawei logo

Собствена услуга от Теленор

Твоето устройство се обслужва от собствения сервиз на Теленор и така през цялото време е под контрола и грижите на твоя оператор.

Удобно за клиента

Можеш да предоставиш устройството си за ремонт в най-близкия и удобен магазин, като то ще бъде грижливо подготвено и изпратено към Теленор Сервиз.

Бързо обслужване

Предлагаме ти бързо и надеждно обслужване. Това важи за устройствата с марки, за които Теленор Сервиз е оторизиран в България, а за останалите – срокът е в рамките на законово регламентирания.

Сервиз на широка гама от устройства

Теленор Сервиз обслужва всички устройства с марки, за които е оторизиран за територията на България, без значение откъде са закупени.

Винаги информирани 

По всяко време можеш да следиш статуса на ремонта на тази страница, а за най-важните стъпки от процеса ние ще ти изпратим SMS, включително и когато твоето устройство е готово за получаване от магазин на Теленор.

Устройството ти има някои от описаните по-долу проблеми? Преди да го предоставиш за ремонт в Теленор Сервиз, съветваме те първо да опиташ да отстраниш проблема, следвайки нашите указания.

Апаратът не включва

Включи апарата към зарядно устройство за 20-30 минути. Ако проблемът е наличен и след това, донеси устройството за сервиз в най-близкия магазин на Теленор, като не забравяш и зарядното устройство към апарата (и USB кабела, ако той е разделна част от зарядното).

Апаратът се самоизключва или блокира при работа

Съхрани информацията на външен носител, различен от карта памет;
Провери дали батерията на апарата е заредена;
Провери дали апаратът зарежда при включване към зарядно устройство;
Направи актуализация на софтуера (ако това е възможно) със заредена батерия;
Възстанови фабричните настройки на апарата и форматирай картата памет.

Внимание: цялата информация от апарата и картата памет ще бъде безвъзвратно изтрита.

Интернетът е бавен или няма активност

Увери се, че апаратът не се намира в „самолетен режим“ и е включена опцията за мобилни данни;
Увери се, че са затворени всички приложения, които не се използват в момента или се извършват автоматични актуализации на вече инсталирани приложения;
Рестартирай мобилните данни или апарата;
Направи актуализация на софтуера (ако това е възможно) със заредена батерия.

Недостатъчна памет за съхранени на данни

Ако паметта за съхранение на данни/приложения е недостатъчна, тя може да бъде разширена чрез поставяне на по-голяма карта памет (за апаратите, които имат тази опция);
Приложенията и медиа данните (снимки, видео, музика и т.н.), които позволяват прехвърляне и работа от карта памет, могат да бъдат прехвърлени, освобождавайки място в паметта на апарата.

Апаратът има проблем с обажданията:

Увери се, че апаратът не се намира в „самолетен режим“ и ако е така го деактивирай;
Увери се, че индикаторът за мрежа показва наличие на покритие;
Увери се, че няма активирана опция за блокиране на входящите и изходящите обаждания.

Батерията се изтощава твърде бързо

Увери се, че апаратът зарежда батерията напълно;
Увери се, че пощата ти не се синхронизира твърде често;
Трафикът на данни, GPS, Bluetooth и Wi-Fi допълнително консумират енергия;
Намали яркостта на дисплея, ако апаратът предлага тази функция.

Запознай се подробно с гаранционните условия на гърба на гаранционната карта.
Премахни паролите от устройството, ако има такива.
По възможност, зареди батерията. Не е необходимо да предаваш устройството за сервиз със зарядното, освен в случаите, когато проблемът е свързан с него.
Извади от устройството всички SIM карти и карти памет, освен в случаите, когато проблемът е свързан с тях.
За клиенти, използващи iPhone: Преди оставянето на устройството за сервиз задължително изключи функцията „find my iPhone“.
Копирай (архивирай) на друго устройство (напр. компютър, телефон или външна памет) цялата информация от повреденото устройство. В случай че нямаш такава възможност, при предаване на устройството за сервиз, помоли нашите консултанти за съдействие.
Задължително изтрий чувствителна информация като пароли за онлайн банкиране, кредитни/дебитни карти, електронна поща.

Ако ползвате абонаментен план от Теленор, ние ще ви предоставим телефон от същия клас напълно безплатно, за да общувате пълноценно докато вашият телефон се ремонтира. Всеки абонат на Теленор може да се възползва от телефон за временно ползване, независимо от използвания апарат и вида на повредата. Важно е да знаете, че резервните телефони се предоставят спрямо наличността им в съответния магазин на Теленор (партньорските магазини не предлагат резервни телефони) и също така, че носите отговорност за временно предоставеното устройство.

За всички модели смартфони предоставеното резервно устройство е на ваше разположение с любезното съдействие на нашите партньори от Huawei. В случай че използвате iPhone – ще получите iPhone като резервен смартфон.