Услуга My Menu

Назад

Вие сте тук

Услуга My Menu

С обновената услуга My Menu, достъпна на *123#, Вие сами управлявате своите услуги и избирате какво да използвате.

Mу Menu Ви предоставя различни възможности, включително да:

добавяте разнообразни допълнителни пакети за разговори, SMS и МВ с различен обем и валидност 
правите безплатна проверка на текущата си сметка или кредит (баланс), налични минути, SMS и MB 
ползвате и активирате разнообразни допълнителни услуги

За да влезете в My Menu, наберете *123# от клавиатурата на мобилния си телефон и натиснете /ОК.

На екрана ще се появи меню с различни опции:

Информация, която ще намерите:

УслугаОписание
1. Internet paketiДопълнителни пакети с МВ Telenor Klik и пакети с МВ за използване в чужбина
2. Paketi s minuti i SMSДопълнителни пакети с минути и SMS
3. ZabavlenieДопълнителни услуги като FunCall, Дневен хороскоп, Новини и др.
4. Proverka na smetka i paketiПроверка на текуща сметка, изразходвани минути, SMS и MB, кредитен лимит и абонатен номер
5. UslugiРоуминг, CLIR, настройки за интернет и MMS, известия, че търсеният номер не е от мрежата на Теленори др.

Информация, която ще намерите:

УслугаОписание
1. Telenor paketiДопълнителни пакети с минути, комбинирани пакети с минути, SMS и MB, пакети с минути към група За приятели – всички към мрежата на Теленор
2. Klik & NatДопълнителни пакети с МВ Telenor Klik и пакети за разговори към всички национални мрежи
3. UslugiДопълнителни услуги като Cash in Time, Cash Share, Time Share и Gift Box, както и известия, че търсеният номер не е от мрежата на Теленор, проверка на интернет лимит в България и въвеждане на номера в група За приятели
4. BalansПроверка на текущ кредит (баланс), налични минути, SMS и MB
5. Vashata ofertaОферта за теб
УслугаОписание
1. Proverka na smetka i paketiПроверка на текуща сметка, изразходвани минути, SMS и MB и абонатен номер
2. UslugiРоуминг статус, CLIR, настройки за интернет и MMS и др.

Достатъчно е да въведете номера на желаната опция и да натиснете /ОК. Търсената информация ще бъде изобразена веднага на екрана на Вашия телефон.

Ако се нуждаете от допълнителна информация и помощ, винаги можете да се свържете с „Отдел за обслужване на клиенти“. От Автоматичното информационно обслужване на 123 (0,03 лв./обаждане) изберете опцията „За връзка със сътрудник от отдел обслужване на клиенти“ (0,10 лв./мин за клиенти на предплатени планове).