Цени на услуги за предплатени планове

Назад

Вие сте тук

Цени на услуги за предплатени планове

Услуги, които се таксуват еднакво за всички предплатени планове
Услуга Цена
Мобилен достъп до Интернет, WAP през CSD 0,06 лв./мин.
Мобилен достъп до Интернет, WAP през GPRS 2,40 лв./ MB
Мултимедийни съобщения (MMS) в мрежата на Telenor 0,24 лв./ MMS
Мултимедийни съобщения (MMS) към други национални мобилни мрежи 0,54 лв./ MMS
Международен MMS 0,54 лв./ MMS
SMS към мобилни номера от международни мрежи* 0,25 лв./ SMS
Видео разговори към всички национални мобилни мрежи 0,59 лв./ мин.
Презареждане на време за разговори (от телефон на Telenor) безплатно
Проверка на наличното време за разговори безплатно
Прехвърляне на време за разговори 4,80 лв./ заявка
Подробна справка за проведените разговори 7,20 лв. / заявка
Ограничаване на повикванията при кражба или загуба безплатно
Повторно активиране 1,00 лв.
Гласова поща (прослушване на съобщенията) 0,24 лв./ мин.
Подмяна на SIM карта поради дефект безплатно
Подмяна на SIM карта при кражба/загуба, повреда или блокиран PUK код 6,99 лв.
Подмяна на SIM карта по желание на клиента (различен формат на карта) 6,99 лв.
Номера за спешна помощ безплатно
Връзка с оператор от Центъра за обслужване на клиенти 0,10 лв. / мин.
Автоматично информационно обслужване 0,03nbsp;лв. / обаждане
Смяна на тарифа 0,60 лв.
Промяна на предпочетения номер 1,00 лв.

Изходящи обаждания към номера, които започват с 089 1XXXXXX или към други номера без код от мрежата на Telenor, с незавишена тарифа, се таксуват по 0,47 лв. / минута с ДДС. 

* В зависимост от използваната азбука, дължината на един SMS* (включително препинателни знаци и интервали) варира между 160 символа само на латиница или до 70 символа на друга азбука, в това число кирилица. За повече информация, прочети тук.

Минималното първоначално време за таксуване и отчитане на гласовите разговори е според избрания от клиента предплатен план.

Минималното първоначално таксуване на GPRS данни е 100 KB, след което отчитането става с точност до 1 KB.

 

Цени на международни разговори за предплатени планове
Международни разговориЦена
Зона 1

Мобилни и фиксирани мрежи-Канада, Русияи САЩ
Фиксирани мрежи- Австрия, Белгия, Великобритания, Германия, Гърция, Дания, Ирландия, Израел, Италия, Испания, Кипър, Лихтенщайн, Люксембург, Македония (FYROM), Монако, Норвегия, Полша, Португалия, Румъния, Словакия, Словения, Сърбия, Турция, Унгария, Финландия, Франция, Холандия, Хърватска, Чехия, Черна гора, Швеция, Швейцария и Япония.

1,19 лв./мин.
Зона 2

Мобилни мрежи– Австрия, Албания, Андора, Армения, Беларус, Белгия, Босна и Херцеговина, Великобритания, Германия, Гибралтар, Гърция, Дания, Естония, Ирландия, Исландия, Испания, Италия, Кипър, Латвия, Литва, Лихтенщайн, Люксембург, Македония, Молдова, Монако, Норвегия, Полша, Португалия, Румъния, Сан Марино, Словакия, Словения, Сърбия, Турция, Украйна, Унгария, Финландия, Франция, Холандия, Хърватия, Черна гора, Чехия, Швейцария, Швеция.
Фиксирани мрежи- Албания, Алжир, Андора, Армения, Беларус, Босна и Херцеговина, Грузия, Гибралтар, Естония, Исландия, Латвия, Либия, Малта, Молдова, Мароко, Палестина, Сан Марино, Тунис и Украйна.

1,74 лв./мин.
Зона 3

Фиксирани и мобилни мрежи – Всички останали страни.

2,21 лв./мин.
INMARSAT7,44 лв./мин.

Минималното първоначално време за таксуване е60 секунди.
Цените са с ДДС.

24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата, 365 дни в годината
Отделът за обслужване на клиенти отговаря на вашите въпроси и съдейства при решаването на възникнали проблеми.

Как работи

Автоматично информационно обслужване

За Автоматично информационно обслужване можете да се обадите от мобилния си телефон на номер 123 или от всеки друг мобилен или стационарен телефон на 089 123.
Можете да:

  • подновите кредита си за разговори
  • получите информация за стойността и продължителността на последното обаждане
  • получите информация за периода на активност на вашата SIM карта.

Можете да смените езика.

Стандартно заложен в системата за автоматични инструкции и съобщения е българският език. Можете да смените езика катоследвате инструкциите от Автоматичното информационно обслужване на номер 123.

Можете да смените тарифния си план.

Първоначалният избор на тарифен план не ви задължава да го ползвате винаги.
Във всеки един момент можете да го промените според нуждите си и да преминете към предплатен план:

  • наберерете 123
  • от Автоматичното информационно обслужване изберете опция
    Промоции, цени, услуги, избор и промяна на тарифа и връзка с оператор
  • изберете опция Промяна.
  • ще получите информация за активната в момента тарифа, след което ще бъдат изброени опциите за промяна. Следвайте инструкциите.
  • при грешен избор можете да изберете отново, без да започвате процеса от самото начало
  • при неволно избрана опция можете да излезете с "*"
  • очаквайте SMS с потвърждение за извършената промяна

Можете да се информирате за:

  • актуални Промоции
  • цени на избрана от Вас
  • Абонаментен или Предплатен план
  • както и цени на предлаганите услуги


Връзка със сътрудник от отдел Обслужване на клиенти

От автоматичното информационно обслужване можете да изберете опция "Връзка с Оператор", където можете да получите:

  • необходимата Ви информация
  • съвет при конкретно възникнал проблем

 

Колко струва

Връзката с Отдела за обслужване на клиенти се таксува по 0,10 лв./минута.
Автоматичното информационно обслужване се таксува по 0,03 лв./обаждане.

Цените са с ДДС.

 

Как да получа услугата

С включването в мрежата на Теленор можете да използвате услугата Обслужване на клиенти.