Capture

Запазвай лесно, удобно и сигурно всички свои снимки и видеа в Capture
Запазвай лесно, удобно и сигурно всички свои снимки и видеа в Capture

Запазвай лесно, удобно и сигурно всички свои снимки и видеа в Capture

Ново: Обновен дизайн и функции на Capture за Android

С Capture съхраняваш и споделяш снимките и видеата си лесно и удобно

Всички твои любими моменти са на сигурно място

Имаш достъп от всяко твое устройство

Освобождаваш място на смартфона или таблета си

Запази летните си спомени в Capture, където и когато пожелаеш, защото от 1 юли до 31 август интернет трафикът ти от и към Capture няма да се таксува.

А с чисто новата версия на приложението за Android съхраняваш и организираш снимките и клиповете си още по-лесно и удобно.

Условия на кампанията:

Capture е пространство за съхранение на видео и снимки, което се предоставя от трето лице - „Теленор Диджитъл“ АС (Telenor Digital AS), след регистрация в приложението Capture или на интернет страницата www.capture-app.com, с приемане на правилата и условията на доставчика на услугата. Услугата е достъпна чрез съвместима операционна система.
My Contacts e пространство за съхранение и синхронизиране на контакти, което се предоставя от трето лице „Теленор Диджитъл“ АС (Telenor Digital AS), след регистрация в приложението или на интернет страницата  https://mycontacts-app.com/, с приемане на правилата и условията на доставчика на услугата. Услугата е достъпна чрез съвместима операционна система.
Организатор на кампанията е „Теленор България“ ЕАД, ЕИК 130460283, със седалище и адрес на управление в гр. София, район Младост, ж.к. Младост 4, Бизнес Парк София, сграда 6. За краткост в условията по-долу, ще бъде наричан „Теленор“.
Кампанията е валидна за частни лица и корпоративни клиенти на абонаментен или предплатен план за мобилни услуги на Теленор, в периода от 01.07.2017г. до 31.08.2017г.
Интернет трафикът, реализиран на територията на Република България, както и в държавите от Зона Европейски Съюз*, от и към приложенията Capture и My Contacts, а именно трафикът за: качване на снимки/видео в Capture; създаване на албуми в Capture; сваляне на снимки/видео в Capture; синхронизиране на контакти в My Contacts, няма да се таксува за периода на кампанията.
Трафикът от и към приложенията Capture и My Contacts ще се таксува във всички случаи, извън посочените по-горе, в това число при:
Генериране на външен за приложенията трафик към трети страни.
При сваляне и актуализиране на приложенията Capture и My Contacts.
Достъп до съответните приложения през мобилен браузър, който използва технология за компресиране на данни.
За трафик извън Зона ЕС и при активирани пакети с валидност извън Зона ЕС.

В тези случаи интернет трафикът ще се таксува съобразно условията на ползвания от потребителя абонаментен или предплатен план и действащата ценова листа на Теленор.

    След изчерпването на включените в абонаментния план MB, ако такива са налични, до края на съответния отчетен период скоростта на връзката пада за целия интернет трафик, включително и към Capture и My Contacts, съобразно условията на ползвания абонаментен план. След изтичане на периода на кампанията, трафикът от и към приложенията Capture и My Contacts ще се таксува съобразно условията на ползвания от потребителя абонаментен или предплатен план и действащата ценова листа на Теленор във всички случаи.
    Клиенти, които са подали заявление за спиране на достъп до мобилен интернет, няма да могат да се възползват от кампанията освен ако не предприемат действие, с което да заявят, че искат да имат отново достъп до мобилен интернет (например, закупуване на допълнителен пакет за мобилен интернет, подаване на заявление за възобновяване на достъпа до мобилен интернет и т.н.).
    Трафикът към и от Capture и My Contacts няма да се таксува съгласно посоченото по-горе само, в случай че се ползват през точка за достъп (Access Point Name/ APN) – telenorbg. В случай че интернет трафикът се осъществява през друга точка за достъп (Access Point Name/ APN), същият се таксува по цени на МВ съгласно приложимата ценовата листа на Теленор.
    Capture е пространство за съхранение на видео и снимки, което се предоставя от трето лице - „Теленор Диджитъл“ АС (Telenor Digital AS), след регистрация в приложението Capture или на интернет страницата www.capture-app.com, с приемане на правилата и условията на доставчика на услугата. Услугата е достъпна чрез съвместима операционна система.
    My Contacts e пространство за съхранение и синхронизиране на контакти, което се предоставя от трето лице „Теленор Диджитъл“ АС (Telenor Digital AS), след регистрация в приложението или на интернет страницата  https://mycontacts-app.com/, с приемане на правилата и условията на доставчика на услугата. Услугата е достъпна чрез съвместима операционна система.

* Зона ЕС включва Австрия, Белгия, Великобритания, Гваделупа, Германия, Гибралтар, Гърция, Дания, Естония, Ирландия, Исландия, Испания, Италия, Кипър, Латвия, Литва, Лихтенщайн, Люксембург, Малта, Мартиника, Норвегия, Полша, Португалия, Реюнион, Румъния, о-в Сен Мартен, Словакия, Словения, Унгария, Финландия, Франция, Френска Гвиана, Холандия, Хърватия, Чешка Република, Швеция.

Съхранявай и споделяй любимите си моменти сигурно и лесно с Capture

Capture е най-новата услуга, достъпна както с абонаментните планове на Теленор, така и с някои от допълнителните пакети за предплатени планове. С нея освобождаваш място на смартфона или таблета си – качи всички твои снимки и видеа в приложението и ги споделяй с близки и приятели.

Всеки регистрирал се в Capture потребител, независимо дали е клиент на Теленор или не, получава безплатно 2 GB пространство за съхранение в приложението. А с абонаментните планове или с допълнителните пакети на Теленор с включено пространство в услугата, можеш да добавяш повече място за твоите снимки и видеа.

Нещо повече – с 4G мрежата на Теленор качването и споделянето на любимите ти спомени е по-бързо.


Качваш съдържание удобно и лесно

Свали приложението на смартфона или таблета си, регистрирай се и веднага можеш да започнеш да качваш снимките или видеата, налични на устройството ти.

Сигурно съхранение и споделяне

Съдържанието, качено в Capture, е криптирано. А когато споделяш снимките и видеата, го правиш само с когото ти решиш.

Достъпно на различни устройства

С един профил качваш и достъпваш снимките и видеата си през твоя смартфон, таблет, лаптоп или компютър, а промените, които правиш, се синхронизират на различните ти устройства (ако те са свързани с интернет).

Организираш любимите си моменти в Истории

С Capture можеш да споделяш спомените си в История и да каниш приятели да добавят снимки и коментари в нея.

Освобождаваш пространство на смартфона или таблета си

Вече няма риск да не успееш да заснемеш важен кадър - с Capture освобождаваш пространство в устройството си.

По всяко време, по света и у нас

Съхранявай, разглеждай и споделяй любимите си моменти по всяко време на твоите устройства през 4G, 3G или Wi-Fi интернет връзка.
Това е така, защото ползваш Capture както на територията на България, така и когато пътуваш извън страната.

Запази качеството на твоите снимки

В Capture снимките и видеото, които качваш, не се компресират и остават в оригиналния си размер и качество.

Неограничено споделяне

С Capture можеш да споделяш неограничен брой файлове едновременно.


 

Capture – запазвай снимки и видео

Обичаш да снимаш с телефона си, но винаги не ти достига място. Има решение – Capture бързо и лесно запазва всички снимки и видеа, които правиш.

 

Capture – спомените ти са на сигурно място

Разглеждай снимките и видеата си, когато ти е удобно – през телефон, таблет или компютър. Capture пази твоите спомени.

 

Capture – споделяй с приятели

Споделяй снимки и видеа с близки и приятели благодарение на Capture.

Как да активирам Capture?

Независимо дали си клиент на Теленор или не, ако се регистрираш в Capture, безплатно получаваш 2 GB пространство, за да съхраняваш и споделяш твоите снимки и видеа.

А ако искаш да осигуриш повече място за любимите си спомени, можеш да се възползваш от абонаментните планове или от допълнителните пакети за предплатени планове на Теленор с включено допълнително пространство за услугата.

Достатъчно е само да избереш подходящ за теб абонаментен план или допълнителен предплатен пакет с включено пространство в Capture. След това, свали приложението на устройството си, регистрирай в него телефонния си номер, който ползва абонаментен план или допълнителен пакет с включено пространство в Capture, като посочиш и твой имейл.

Регистрация и първи стъпки в Capture

За да ползваш пространството за съхранение в Capture, което получаваш с абонаментния си план или с допълнителен предплатен пакет, трябва да се регистрираш като следваш стъпките.

Ако вече имаш регистрация в Capture с телефонния номер, който ползва абонаментен план или допълнителен предплатен пакет с включено пространство в Capture, получаваш пространството за съхранение автоматично от датата, от която условията по абонаментния ти план влязат в сила или съответно от момента на активация на допълнителния пакет, без да е необходимо да се регистрираш отново. За да видиш актуалното пространство за съхранение в Capture, с което разполагаш, е необходимо да влезеш в профила си.

Ако вече имаш регистрация в My Contacts, можеш да използваш същите данни и за вход в Capture, а именно – телефонен номер и парола. Не забравяй, че за да получиш допълнителното пространство в Capture към твоя абонаментен план или допълнителен педплатен пакет, регистрацията ти в My Contacts или Capture трябва да е с телефонния номер, който ползва съответния план или пакет с включено пространство в Capture.

Ползваш общ профил за Capture, MyContacts и мобилното приложение MyTelenor чрез CONNECT

Виж повече

СТЪПКА 1

Изтегли и инсталирай Capture на твоя смартфон или таблет, или влез на www.capture-app.com/bg.

Стъпка 2

Натисни "Първи стъпки".*

* Ако при теб стъпката изглежда по различен начин, виж въпрос 6 от секция "Въпроси и отговори"

Стъпка 3

Трябва да създадеш своя CONNECT профил – въведи задължително телефонния си номер, който ползва абонаментен план или допълнителен предплатен пакет с включено пространство в Capture, както и имейл.*

* Ако при теб стъпката изглежда по различен начин, виж въпрос 6 от секция "Въпроси и отговори"

Стъпка 4

На телефонния номер, с който си се регистрирал, ще получиш 4-цифрен код за идентификация. Въведи го на указаното място в приложението. И също така трябва да зададеш своята парола, за да завършиш регистрацията.

При регистрацията следва да приемеш общите условия на доставчика на услугата Capture.*

* Ако при теб стъпката изглежда по различен начин, виж въпрос 6 от секция "Въпроси и отговори"

Стъпка 5

Преди да започнеш да използваш приложението, избери дали да качиш всички налични в устройството ти снимки и видеа. Можеш да го направиш и ръчно по-късно.

Също така избери дали да ползваш мобилен интернет при качването на снимки и видеа или ще ползваш Wi-Fi. По-късно можеш да промениш настройките отново.

Стъпка 6

В "Настройки" можеш:

Да видиш наличното и използваното пространство в приложението. В случай че си регистрирал профила си с телефонен номер, който ползва абонаментен план или допълнителен предплатен пакет с включено пространство в Capture, ще го видиш автоматично след влизане в сила на условията по абонаментния план.

Да определиш режима за качване на снимките и видеато, както и дали приложението да ползва мобилен интернет или Wi-Fi за това.

Стъпка 7

За да организираш твои снимки в История, натисни "Създайте История".

Можеш да я споделиш с приятели, които да добавят свои снимки и коментари в нея.

А за да е споделянето още по-сигурно, можеш да и добавиш парола – така само този, който разполага с кода, ще има достъп до твоята История..

Услугата Capture не се предоставя от Теленор, а от трето лице – "Теленор Диджитъл" (Telenor Digital AS).
Във връзка с това, Теленор не носи отговорност за наличието на приложението и съхраняваната в него информация, за функциите или съдържанието на или в приложението.
Услугата Capture предоставя място за съхранение на снимки и видео.
Пространството за съхранение в Capture важи за частни клиенти.
Ползването на услугата Capture е възможно само при наличие на връзка с интернет.
Услугата Capture е за лично ползване. Ползването и разпространението на услугата Capture за каквито и да са търговски или публични цели е абсолютно забранена.
Достъпът до пространството за съхранение в Capture е предмет на регистрация в приложението Capture или през уебсайта на услугата: www.capture-app.com/bg
Всеки регистрирал се в Capture потребител получава безплатно 2 GB пространство за съхранение в приложението, определени от доставчика на услугата. Пространството за съхранение, което е включено в абонаментния план или в допълнителния пакет към предплатен план, се добавя към основното пространство от 2 GB.
При регистрацията клиентът следва да приеме общите условия на доставчика на услугата Capture.
За да се използва услугата, е необходимо свързано с интернет устройство.
Трафикът към Capture се приспада от включените в плана или в допълнителния пакет към предплатен план, или такъв, придобит по условията на предплатен план МВ на максимална скорост.
До 30 дни след прекратяване на договора за абонаментния план или след изтичане на валидността на допълнителния пакет към предплатен план, включващи пространство за съхранение в Capture, или преминаване към абонаментен план без включено пространство в Capture, клиентът следва да свали съдържанието, качено в допълнителното пространство, получено от Теленор България, тъй като след това може да го загуби. В този срок клиентът може да разглежда, сваля и изтрива наличното съдържание в обема пространство, което е ползвал по абонаментния си план, но не може да качва ново.
При преминаване към абонаментен план с различно пространство за съхранение в Capture, клиентът ползва обема пространство, който се предоставя с актуално ползвания от него абонаментен план. Ако с новия абонаментен план клиентът получава по-малко пространство, в 30 дневен срок от промяната на плана той следва да отстрани част от съдържанието, което надвишава новия предоставен обем, тъй като може да загуби съхранената в приложението информация.
Когато клиентът е със спрени входящи и изходящи обаждания, през този период той може да разглежда, сваля и изтрива съдържанието си, качено в допълнителното пространство, получено съобразно ползвания план или допълнителен пакет към предплатен план, но не може да качва ново.
Теленор България не носи отговорност и не може да контролира промените в приложението, което осигурява услугата Capture, въвеждането на нови функционалности в него и др.

Съвместими операционни системи и технически изисквания

За да използваш Capture, е необходимо да имаш свързано с интернет устройство, което да поддържа приложението.

Приложението е налично за операционни системи Android (версия 4.0 и нагоре) и iOS (версия 8.0 и нагоре). Достъпът до уеб версията на Capture е възможно през браузър, поддържащ Java script. Препоръчително е да се ползват последните три актуални версии на следните браузъри: Internet Explorer, Safari, Firefox и Chrome.

Снимките и видеото, което качваш, са достъпни само за теб. Данните се кодират с 256 битов криптиращ стандарт. Криптирането се случва на няколко сървъра, които се намират в центъра за съхранение на данни на доставчика на услугата - Telenor Digital, в Норвегия.

Ако изтриеш файл от Capture, той ще се изтрие от приложението, независимо от какво устройство го достъпваш. Ако искаш да възстановиш файла, трябва да влезеш в уеб версията на приложението, налична тук: www.capture-app.com/bg. Можеш да възстановиш файла като следваш следните стъпки:

Влез в папка „Кошче“ (менюто се намира в горния десен ъгъл) на този адрес;
Маркирай файла, който искаш да възстановиш, и кликни на „Възстанови“.

Приложението пази файловете в Кошчето 30 дни след изтриване. В рамките на този срок можеш да ги възстановиш. След изтичането му, изтритите файлове се заличават перманентно.

Тези файлове ще бъдат изрити само от твоето устройство. Всички снимки и видеа, които си качил в Capture, се пазят в сървърите на Capture и може да се свалят отново при преинсталиране на приложението и при влизане със съществуващия ти профил.

Не. Трябва да ползваш същия профил, с който си се регистрирал последно, за да имаш достъп до каченото от теб съдържание.

Дори и да смениш устройството си, когато инсталираш Capture на новото си устройство, ползваш съществуващия си профил и виждаш цялото съдържание, което си качил в приложението.

Често задавани въпроси за услугата можеш да видиш тук.

Следвай тези стъпки:

Стъпка 2

Натисни „Създайте нов профил“.

Стъпка 3

Трябва да въведеш задължително телефонния си номер, който ползва абонаментен план с включено пространство в Capture, както и да посочиш твой имейл.

При регистрацията следва да приемеш общите условия на доставчика на услугата Capture.

Стъпка 4

На телефонния номер, с който си се регистрирал, ще получиш 4-цифрен код за идентификация. Въведи го на указаното място в приложението.

След въвеждане на кода за идентификация, на имейл адреса, с който си се регистрирал, ще получиш съобщение, съдържащо линк. Последвай го, за да завършиш регистрацията. На мястото, на което ще те отведе линкът, следва да зададеш своята парола.

Важно! Ако не завършиш регистрацията си и не зададеш парола в срок от 30 дни от получаването на кода за идентификация профилът ти ще бъде закрит. Това означава, че няма да можеш да създадеш нов и да ползваш пространството, предвидено съгласно абонаментния ти план.