Pay with Telenor

You are here

Pay with Telenor

Purchase applications and content through your Android device from Google Play Store. No need to enter credit card details because you can pay them directly through Pay with Telenor.

Watch video

Why should you purchase with Pay with Telenor?

It's safe - you don’t need to reveal your credit card information
It's easy to use - simply pay by adding the purchase amount to your monthly postpaid phone bill or directly deduct it from your prepaid balance
Pay fast - very simple and intuitive setup process. You are only couple of steps away from purchasing your favorite app

Available only for Telenor customers.


Google Play Store is virtual application store where you can purchase applications and content ranging from games, productivity apps, travel, sport, navigation and many more, for your Android device

You can buy applications and content for your Android devices, like games, productivity apps, travel, sport, navigation and many more. Just go to Google Play Store.

Most used apps with "Pay with Telenor"

1. Clash Royale

2. 8 Ball Pool

3. Gardenscapes - New Acres

4. Clash of Clans

5. Farm Heroes Saga

6. Candy Crush Saga

7. Google Play Музика

8. Zynga Poker – Texas Holdem

9. Mobile Legends: Bang bang

10. Need for Speed™ Most Wanted

How can you purchase content?

1. Choose the content.

Go to Google Play Store trough your Android device and find applications and content that you want to purchase.

2.Buy applications and content

Choose the button with app/content price if you want to buy.

3.Accept the conditions, if you agree with them

Pressing the button ACCEPT you will give access to listed functions.

4.Confirm the purchase and the password of your profile.

5.After confirming the purchase and the password, the application will be paid, downloaded and installed on your device.

6.Successful payment

Once the payment is successfully made and your app is installed, then you can use it.

Security

Select Settings

Choose “Require authentication for purchases“ and then select the available options.

Плащай светкавично през Fortumo

Вече можеш да плащаш за приложения, стрийминг услуги, онлайн покупки, чрез Плати с Теленор през един от водещите световни доставчици на дигитални разплащания Fortumo.

Плащай светкавично през Fortumo

Fortumo ти дава възможност да купуваш приложения и разнообразно съдържание направо през твоя телефон. Всичко става бързо и лесно. Щом видиш на съответния сайт, че доставчик на услугата за разплащане е Fortumo – Mobile payments, можеш да плащаш за стрийминг услуги, апликации, мобилни игри, продукти и услуги на онлайн търговци, достъп до сайтове. Осъществяваш истински мобилни покупки на съдържание – покупки на мига. Стойността на покупките се добавя директно към сметката на ползвания абонаментен план или се приспада от наличния кредит, ако си на предплатен план от Теленор.

Fortumo е сред водещите световни доставчици на услуги за мобилни разплащания и свързва разплащанията за дигитално съдържание с мрежата на мобилния оператор. Платформата за таксуване на Fortumo се използва от магазини за приложения, разработчици на дигитално съдържание и гейминг компании.

Как да заплатиш директно с телефон през мобилната мрежа на Теленор?

За да ползваш услугата Плати с Теленор през Fortumo, трябва само да направиш следното:

1. Влез в съответния сайт, избери съдържанието или приложенията, които искаш да закупиш и избери.

2. Изчакай, докато заявката се обработва и на екрана се изпише например:

3. Щом получиш известие, че плащането е успешно, можеш да ползваш закупеното съдържание или пакет

Как да заплатиш директно през компютър или Wi-Fi?

За да осъществиш плащане с Плати с Теленор чрез Fortumo през компютър или Wi-Fi, трябва да минеш през серия от стъпки:

1. Влез в съответния сайт, избери съдържанието или приложенията, които искаш да закупиш и избери

2. Избери оператор и въведи номера на мобилния си телефон

3. На сайта, от който купуваш се визуализира известие, че плащането е стартирано

4. Щом плащането е стартирано, на посочения номер ще получиш верификационен PIN код.

5. Въведи получения PIN код и избери OK

6. След като плащането е успешно, вече ще можеш да ползваш закупеното съдържание или пакет

От менюто в Google Play, избирате „Профил“, после „Начини на плащане“, след което „Плащане чрез Теленор“, въвеждате данните си и потвърждавате. За да може да се верифицира регистрацията, трябва тя да използвате мобилен интернет.

Да, кампанията е валидна за всички покупки, които се случват през Google Play, както приложения, така и за покупки в приложенията.

Покупката се възстановява няколко минути след покупката. След възстановяването и потребителя получава SMS с потвърждение.

Да, стига и двата номера да са регистрирани в услугата Плати с Теленор.

Не, кампанията не важи за клиенти плащали чрез услугата в Google Play преди старта на кампанията.

При достигане на 35 000 покупки, ще се публикува информация на сайта.

Да, могат да се купуват стикери от Viber.

Не, плащането за Spotify Premium не се случва през Google Play.

The service is automatically available to all retail Telenor postpaid and prepaid customers, with no special requirements needed to activate the service.
It is available for Windows phone devices running WP 7.5 or higher version and for devices with Android 2.2 or newer.
With every purchase you will receive an SMS with information on your purchase: Name of purchased content, amount added to phone bill or deducted from prepaid balance, date and time of purchase. Additionally, the customer will receive email from Microsoft on their @outlook.com email address or from Google to @gmail.com address with receipt for every purchase.
You can also view your purchase history and details on https://commerce.microsoft.com (for purchases from Windows Phone Store) and on https://wallet.google.com (for purchases from Google Play).
You can spend up to 20 BGN per month for purchasing content through Pay with Telenor service. For amounts higher than this you can pay with your credit card.
In case you want to disable this service, you can contact our call center on 123 or visit a Telenor shop. This also applies, if you want to enable the service again.
For other questions related to purchasing you can visit http://www.windowsphone.com/help for purchases from Windows Phone Store or https://support.google.com for purchases from Google Play.
For questions related to applications, products and their content, you can contact the application’s provider.
Telenor is not responsible and shall not be held liable for published content on the content provider’s stores (Windows Phone Store and Google Play).
Telenor is not transferring any personal data in relation to the purchase of applications and products from the content provider’s store (Windows Phone Store and Google Play).