С фискално устройство, сертифицирано съгласно промените в Наредба Н-18 на НАП, и специално разработен търговски софтуер от Теленор, улеснявате управлението на Вашите търговски обекти.
Otpuski.com е онлайн система, която подпомага бизнес клиентите да въведат и автоматични процеси за заявка и одобрение на отпуски, следи за коректното използване на полагаемия отпуск и минимизира риска от едновременното отсъствие на служители.
Иновативна платформа, която има за цел да улесни ежемесечните счетоводни процеси, като предоставя бърз и универсален метод за обмен на фактури и други финансови документи както вътрешно в бизнес организацията, така и към външни счетоводни къщи и консултанти.
Практично мобилно приложение, с лесен и удобен интерфейс, чрез който следите климатичните фактори, от които зависи Вашият земеделски бизнес.
Софтуер за управление на училища, който облекчава администрацията, улеснява изготвянето на справки и подобрява цялостната комуникация в училището.
Чрез решението Вие получавате възможност да управлявате централизирано корпоративните мобилни устройства и достъпа им до ресурси и приложения, без да се намествате в личното пространство на служителите Ви.
Ресурси за защитено виртуално пространство, което Ви предоставя достъпен и гъвкав начин за хостинг и поддръжка на най-често използваните услуги като мейл сървър, съхранение на база данни, счетоводен софтуер, както и много други.
Решението Анализ на посещаемост, чрез надежднa и иновативнa технология, има за цел да Ви помогне да повишите оборотите на търговските Ви обекти, като анализира броя посетители по всяко време на работния ден, техния профил и поведение.
Иновативна услуга, която предоставя на своите потребители on-line хранилище за текстови документи с възможност за автоматизиран анализ на текстовото съдържание на документи и тяхната автоматична категоризация.
Решението CloudCart от Теленор е начин да спестите време, пари и усилия, когато искате да стартирате и развивате успешен онлайн магазин.
SurveyOnTablet осигурява обратна връзка от крайните клиенти в реално време чрез попълване на предварително създадени анкети – управлението и задълбоченият им анализ са достъпни за Вас през удобен интерфейс.
E-mail Lite е специализиранo, облачно базирано решение за частен мейл сървър, което осигурява електронна пощенска кутия (имейл), която може да бъде достъпвана през публичното интернет пространство, през браузър или чрез приложение.
Комбинация от познатите Office приложения (като Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Publisher, Outlook) и други корпоративни услуги за всеки тип бизнес – от онлайн срещи до споделяне на документи и имейли.
Бизнес Бюлетин e платформа, която в реално време събира, превежда и анализира информация от административни и корпоративни сайтове, RSS и целия Интернет, свързана с бизнес интересите Ви.
Предлага удобно и сигурно място, където служителите на Вашата компания могат да съхраняват, синхронизират и споделят работните си файлове.
Имате възможност лесно и удобно да обслужвате всички входящи обаждания от Вашите клиенти, включително да управлявате самостоятелно функционалностите на услугата, детайлните статистики и записите на съобщенията – само през един уеб-интерфейс.
Цялостна платформа в облака, което надгражда стандартното решение за колцентър и позволява иновативен начин за обслужване на входящи и изходящи запитвания - през различни устройства и чрез различни комуникационни канали - гласови обаждания, уеб-чат, социални мрежи, e-mail или SMS.
За надеждно наблюдение и пълен контрол в реално време на Вашите служебни автомобили.
С Телеконференция може да провеждате аудиоконферентни разговори с избрани от Вас участници - без значение от техния брой или местоположение и без допълнителни такси.
Безплатно приложение за Android и iOS, с което съхранявате и редактирате телефонните си контакти.