Фискално устройство и търговски софтуер от Теленор

Вие сте тук

Какво получавате с Фискално устройство от Теленор?

Във връзка с промените в Наредба Н-18 за регистриране и отчитане на продажби в търговските обекти чрез фискални устройства, е необходимо регистрираните по ДДС фирми да сменят или модифицират използваните от тях касови апарати най-късно до 31 март 2019 г., а нерегистрираните – до 30 юни 2019 г.

overview-1

Многофункционално устройство

Чрез сертифицираното и многофункционално устройство, което получавате от нас, можете да обслужвате крайните клиенти в търговските Ви обекти максимално бързо, благодарение на големия операторски дисплей, четеца за баркодове и бързата, както и интуитивна навигация в менюто. И най-важното, получавате сигурността, че отговаряте на всички нови изисквания от НАП. Също така, техническата поддръжка на касовия апарат също е включена в предложението ни, за да сте спокойни по време на ползването му.
Самото устройство е с елегантен дизайн и собствена операционна система. Бутоните са големи и удобни, а за максимално удобство хартиената ролка е предвидена в размер, който позволява бързо и лесно зареждане.

overview-3

А управлението на търговския обект?

За да получите завършено, модерно решение за Вашия търговски обект, предлагаме специално разработен софтуер за изграждане на система за управление на продажбите. С негова помощ се извършва интегрирането и управлението на отделните хардуерни устройства, с които е оборудвано всяко място на продажба (Point of Sale - POS). Целта му е да оптимизира складовите операциите и да улесни процеса на обслужване.
Търговският софтуер намира приложение в управлението на разнообразни търговски обекти - магазини, бутици, ресторанти, кафенета, сладкарници и други.
Решението се интегрира успешно с касов апарат, фискален принтер, служебен принтер за поръчки към бар и кухня и др.

Част от включените модули в търговския софтуер:

Модул за продажба на стоки и услуги
Модул за доставка на стоки
Модул за следене на складови наличности
Модул за работа с доставчици и клиенти

Модул за клиентски карти и отстъпки
Модул за ревизия
Модул завръзка с банков POS терминал
Модул мобилни справки

Ползите за Вашия бизнес:

Лесно организирате голям брой артикули
Следите складовите наличности.
Получавате детайлни и обобщени справки
Реализирате програми за лоялност с клиентски карти
Прилагате гъвкава ценова политика с разнообразни промоции, отстъпки, игри, томболи.
Контролирате работата на персонала.

Търговският софтуер се отличава със следите функционални характеристики: продуктът разпознава теглови баркодове, позволява маркиране с баркод четец, работи в мрежа, лесен е за настройка, архивира и възстановява данни и др.

И в обобщение!

Със сертифицираното фискално устройство, в допълнение с търговския софтуер, бързо и лесно ще контролирате основните процеси във Вашия търговски обект и ще можете дистанционно да зареждате най-важните за Вас данни, като:

артикули
цени;
наличности;
промоции;

Без инсталационни такси;
Удобство и лесна употреба;
Осигурена поддръжка за срока на договора;
Първоначални настройки на фискалното устройство;
Детайлни инструкции за работа;
Безжична GPRS връзка с търговския софтуер;
Оптимизация на складовите операции;
Дистанционно зареждане на данни;
Отдалечен контролна продажби, доставки, складова наличност;
Лесна организация на голям брой артикули;
Детайлни и обобщенисправки.

Услугата се предлага с месечен абонамент при сключване на договор за 24 месеца;
Един лиценз за търговски софтуер е валиден за едно работно място;
Услугите се предоставят в партньорство с трето лице и във връзка с това, „Теленор България“ ЕАД не носи отговорност за наличието им и съхраняваната в тях  информация, за функциите или съдържанието на или в тях;
Можете да изберете да закупите само фискално устройство или в комбинация с търговски софтуер;
Общи условия;
Политика за поверителност във връзка с обработването на лични данни

За повече информация относно цените и параметрите на услугата може да се свържете с Вашия търговски представител или да отправите запитване.