My Contacts

Вие сте тук

My Contacts e удобно и безплатно приложение за Android и iOS, с което съхранявате и редактирате телефонните си контакти.

Само с няколко движения можете да прехвърлите контактите си от един телефон на друг или в облачното пространство, а за Ваше удобство приложението има и уеб базирана версия.

Какво представлява My Contacts?

My Contacts е приложение, с което лесно прехвърляте, съхранявате и редактирате своите контакти. Можете да сте сигурни, че корекциите, които правите, се отразяват моментално, независимо дали ги извършвате през мобилната или уеб базираната версия на приложението.

Лесно, с няколко движения, прехвърляте всичките си контакти от един апарат на друг и в облачното пространство;

Прехвърляте контакти между устройства с операционни системи Android, iOS, както и между мобилни телефони, които имат предварително инсталиран Sync ML клиент;

Синхронизирате контактите си от различни места – телефона, Facebook, Google Contacts, служебната или личната си поща;

Редактирате, премахвате или добавяте контакти;

Получавате сигурен достъп до контактите си благодарение на Вашето Connect ID.

Не е необходимо да сте клиент на Теленор, за да ползвате услугата.


За повече информация относно цените и параметрите на услугата може да се свържете с Вашия търговски представител или да отправите запитване.

Стъпка 1

Изтеглете приложението My Contacts за Вашето устройство или влезте на http://mycontacts-app.com/

СТЪПКА 2

При стартиране на My Contacts трябва задължително да разрешите достъпа му до контактите Ви.

СТЪПКА 3

Да създадете Connect ID профил. За целта – въведете Вашия мобилен номер и изберете „Напред“.

СТЪПКА 4

След това е необходимо да въведете Вашия имейл адрес и да изберете „Напред“.

СТЪПКА 5

На следващата стъпка ще получите 4-цифрен ПИН код, който трябва да въведете по време на регистрацията, в случай че се изисква.

СТЪПКА 6

Вашите контакти ще започнат да се синхронизират. Продължителността на синхронизацията зависи от броя на контактите, които имате.

СТЪПКА 7

От опциите на приложението имате достъп до настройките и до възможност да обединявате дублиращи се контакти.

СТЪПКА 8

От настройките можете да видите с какви данни сте се регистрирали и да изберете синхронизация само през Wi-Fi мрежа.

СТЪПКА 9

Освен това, можете да обедините дублиращите се контакти само с натискане на един бутон.

СТЪПКА 10

И не забравяйте, че на посочения от Вас имейл ще получите съобщение с линк, който трябва да потвърдите в рамките на 30 дни, за да можете да ползвате приложението My Contacts. Ако до 30 дни не сте го направили, профилът Ви ще бъде изтрит.

Всеки един потребител, който използва смартфон, мобилен телефон, таблет или интернет базираната версия на приложението.

Да, приложението е съвместимо с операционна система Android 2.3.3, iOS 6.0 или по-нова, както и с мобилни устройства, които имат първоначално инсталиран Sync ML клиент. Повече информация за съвместимите модели можете да намерите на: https://bg.mycontacts-app.com/supported-phones

Не, няма такова ограничение. Всеки потребител разполага с неограничено място за съхранение на своите контакти в облачното пространство.

Причината е, че езикът, на който е настроено устройството Ви, не е на български. Ако смените настройките за езика на устройството на български, съответно и приложението ще се промени на същия език.

Можете да синхронизирате ръчно контактите си по всяко време, като само устройства с операционна система Android, версия 2.3.3 и по-нова, предлагат автоматична синхронизация.

Не! Приложението е абсолютно безплатно за всички. Потребителите заплащат единствено интернет трафика през мобилната мрежа, който генерира приложението, ако нямат пакет с включен мобилен интернет.

Да, стига устройствата да имат операционна система Android 2.3.3, iOS 6.0 или по-нова версия.

Да. Можете да синхронизирате контактите си само с един клик от телефонен указател (iOS/Android/мобилен телефон), SIM карта, Google Ccontacts (iOS/Android), MS Exchange (iOS/Android), Outlook (Hotmail) (iOS/Android) и Apple iCloud, като не е необходимо да сте клиент на Теленор, за да ползвате услугата.

Контактите, качени в My Contacts, са криптирани.Прехвърлянето на контактите се извършва посредством HTTPS или SSH протокол. Достъпът до сървъра, на който се съхраняват всички контакти, е в защитен VLAN. Защитата на VLAN-а се извършва посредством частен SSH ключ. В случай че устройството Ви се повреди или изгуби, контактите Ви ще са на сигурно място.

Можете да получите линк за възстановяване на паролата на имейла, който сте посочили при регистрация. За допълнителна информация и съдействие, моля посетете страницата http://mycontacts-app.com/

Ще продължите да имате достъп до приложението и до контактите Ви, като регистрацията и контактите Ви няма да бъдат изтривани.

Можете да заявите прекратяване на услугата през формата за запитване в уеб базираната версия. Ще имате 30 дни след подаване на заявката, в които да свалите контактите си през уеб приложението. В случай че не го направите в посочения срок, контактите Ви ще бъдат изтрити заедно с профила за услугата.