Активиране на Fun Call

Уважаеми клиенти, от 28.11.2017 управлението на услугата чрез обаждане на гласов номер 147 не е достъпно. Ще можете да управлявате услугата Fun Call през мобилния портал на my.telenor.bg и през останалите канали за обслужване на услугата.

Как се активира услугата?

Услугата FUN Call може да бъде активирана по няколко начина:
Чрез интернет страницата my.telenor.bg, при вход с потребителско име и парола, от раздел Забавление -> Fun Call -> Моята Fun Call кутия -> Администрация
Като изпратиш SMS със съдържание “start” на номер 147;
Директно с първата поръчана мелодия. Необходимо е да изпратиш SMS с кода за поръчка на желаната мелодия на номер 147, за да получите мелодия и активирате услугата.

Как се деактивира услугата?

Можеш да деактивираш услугата по всяко време. Има няколко начина да направиш това:

Чрез интернет страницата my.telenor.bg, при вход с потребителско име и парола, от раздел Забавление->Fun Call->Моята Fun Call кутия->Администрация

С деактивиране на услугата прекратяваш временно ползването. Всичките ти настройки и създадени групи и контакти ще бъдат запазени, ако повторното активиране на услугата е до 60 дни от датата на деактивиране. Всички закупени Fun Call мелодии ще бъдат запазени в срока на тяхната валидност, но не по-късно от изтичане на периода от 60 дни, от датата на временното деактивиране.

Като се обадиш на номер 123, отдела за обслужване на клиенти.
В този случай се изтрива целият ти профил - закупени мелодии, настройки и т.н.
Като изпратиш SMS със съдържание “stop” на номер 147.
В този случай се изтрива целият ти профил - закупени мелодии, настройки и т.н.

 

Услугата може да бъде активирана отново по всяко време чрез изброените по-горе начини.

Service type: 
Да