Временно активиране

Твоите изходящи услуги са спрени?

Една от възможните причини е незаплатена в срок месечна фактура. Може да заплатиш сметката си, като избереш най-удобния за теб метод на плащане или временно да активираш спрените си услуги, чрез услугата Временно активиране.

Когато изходящите ти услуги са спрени, може да ги активираш отново и да ползваш телефона си пълноценно, с включените в плана ти минути, SMS и МВ. Временно активиране можеш да използваш за максимум 96 часа след спиране на изходящите ти услуги, като услугата може да бъде активирана не по-късно от 72 часа след това. За да се възползваш максимално от услугата, препоръчваме активирането ѝ непосредствено след като бъдат спрени услугите ви.

Активация на услугата е възможна само веднъж месечно, в случай че изходящите повиквания са спрени поради неплащане.

За твое удобство, ще те информираме със SMS при изтичане валидността на услугата.

Имай предвид, че ако си надвишил кредитния си лимит, възстановените ти обаждания ще бъдат спрени, дори и да имаш валидна услуга.

3 неща е важно да знаеш, за да ползваш пълноценно услугата на Теленор Временно активиране:

Активация на тази услуга е възможна само веднъж месечно, в случай че изходящите ти повиквания са спрени поради неплащане.
За твое удобство, ще те информираме с SMS, щом изтече валидността на тази услуга.
Имай предвид, че ако си надвишил кредитния си лимит, изходящите ти услуги/обажданията ще бъдат спрени, дори и да имаш валидна услуга Временно активиране.

Колко струва услугата?

За услугата Временно активиране се дължи еднократна такса от 1,49 лв. с ДДС/номер. Тя се начислява след успешна активация на услугата и се отразява в следващата издадена фактура само за номера, който е активирал услугата.

Услугата се активира безплатно през:
My Menu с набиране на *123#, избор на опцията 2 (Временно активиране)
Мобилното приложение MyTelenorApp, където при отваряне на приложението (в случай, че не си заплатил сметката си навреме), се появява на екрана автоматично съобщение за услугата и линк, който води към информация за нея и нейната активация.

Как да получа услугата?

Може да се възползваш от услугата Временно активиране, ако:
си частен клиент, ползващ абонаментен план от Теленор за мобилни гласови разговори (потребители на планове с мобилен интернет и фиксирани услуги не могат да се възползват от услугата)
поради изтекъл срок за заплащане на фактурата ти са спрени единствено изходящите ти услуги (услугата не се предлага при спрени и изходящи, и входящи услуги)
не са изтекли повече от 72 часа от спирането на изходящите ти услуги
не си достигнал кредитния си лимит
входящите ти услуги за същата SIM карта не са били спирани през последните 6 месеца към момента на активиране на услугата
предходния отчетен период си ползвал услугата и по време на ползването ѝ си заплатил задълженията си по фактура

Да