Как работи услугата?

В зависимост от типа план, който ползвате, можете да получавате детайлна справка за потреблението си:

  • всеки месец – ако ползвате абонаментен план можете да заявите детайлна справка за проведените разговори и изпратени съобщения в магазин от търговската мрежа на Теленор. Ще я получавате всеки месец, считано от следващата фактура. Детайлната справка може да бъде получена по два начина – на хартия или в електронен формат чрез посещение на адрес http://my.telenor.bg
  • за минал период – в случай че ползвате абонаментен план, можете да поискате детайлна справка за потреблението си за последните 6 месеца, а ако сте клиент на предплатен план – за период до 3 месеца назад. Справката може да заявите в магазин от търговската мрежа на Теленор и ще я получите по пощата заедно със следващата си месечна сметка (за потребители на предплатени планове − на посочения от вас адрес).
Да