Обслужване на клиенти

24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата, 365 дни в годината
Отделът за обслужване на клиенти отговаря на вашите въпроси и съдейства при решаването на възникнали проблеми.

Как работи

Можете да се свържете с нас на:
123 от мобилен телефон на Теленор
089 123 от друг телефон в страната или + 359 89 123 от чужбина
адрес: Теленор България ЕАД, ж.к. Младост 4, Бизнес Парк София, сграда 6, 1766 София
факс.: (02) 415 4123; 089 819 4123

e-mail: www.telenor.bginfo@telenor.bg

Колко струва

Връзката с оператор от Отдела за обслужване на клиенти се таксува по 0,024 лв. с ДДС еднократно независимо от продължителността на разговора.
Свързването с Автоматичното информационно обслужване се таксува по 0,024 лв. с ДДС еднократно независимо от продължителността на разговора.

Внимание: Когато сте в роуминг в зона ЕС, връзката с Автоматичното информационно обслужване и с Отдела за обслужване на клиенти се таксува според цената на минута за обаждане към национални мрежи според предплатения план. Когато сте в роуминг в държава извън зона ЕС, връзката се таксува като обаждане до България според стандартните цени за роуминг план Travel'n'Talk.

Как да получа услугата

С включването в мрежата на Теленор можете да използвате услугата Обслужване на клиенти. 
Услугата важи за абонати на Абонаментни планове.

Да