Пазар

Вие сте тук

САМО ДНЕС вземи 20% отстъпка от 20 смартфона с промокод DISCOUNT20 Научи повече

Теленор се нарежда сред най-големите компании в България и е лидер по корпоративна отговорност и иновации на телекомуникационния пазар. За да отговорим на изискванията на нашите клиенти и да им предоставяме качествени услуги и продукти, работим с множество партньори. Осъзнаваме, че етичното отношение към тях е в основата на дългосрочния ни успех като компания. Етичната конкуренция и маркетинг са толкова важни за нас, колкото удовлетвореността на клиентите ни.


Отговорно обслужване на клиентите

Теленор поставя акцент върху качественото обслужване на клиентите си по всички канали за комуникация с тях – Центъра за обслужване на клиенти, магазините и интернет. За нас най-важната цел е да осигурим тяхното спокойствие, като се стараем да предоставим необходимата информация на всеки потребител максимално бързо, коректно и с грижа за удобството му, без трансфери и изчакване.

Търсим мнението на клиента, защото то е изключително важно за нас и определя посоката ни на работа. Обратната връзка получаваме чрез проучване на удовлетвореността на клиентите от нашия Център за информационно обслужване на клиенти, различни анкети и маркетингови проучвания.


Устойчиви продукти и услуги

Теленор се стреми да предлага иновативни и устойчиви продукти, услуги и решения, които да помагат на клиентите ни да се справят с предизвикателствата на съвременния свят като липсата на време и ресурси, както и с екологичните проблеми.

Можете да се информирате за всички продукти и услуги, които Теленор предлага, в секциите Планове и Услуги.