Гласови услуги

Вие сте тук

Потърсете отговор на вашия въпрос

Включи всички в разговора. Услугата Конферентна връзка ти дава възможност да провеждаш разговор едновременно с няколко участника.

За да осъществиш конферентен разговор трябва:

1. да имаш едно активно обаждане

2. да набереш втори участник

3. докато разговаряш с втория участник да избереш 3 от клавиатурата на телефона ти

4. накрая да избереш опцията за осъществяване на ново обаждане

Имай предвид че максималният брой участници в една конферентна връзка е 5.

Услугата важи само за клиенти на абонаментни планове на Теленор и се предоставя автоматично с включването в мрежата на оператора.

Този отговор помогна ли ви?

Със съкращението CLIR се обозначава опцията за Забрана за идентификация на повикванията, с активирането на която забраняваш мобилният ти номер да се изписва на дисплея на телефона, на който се обаждаш, когато звъниш към номер от фиксирана, цифрова или мобилна мрежа.

Услугата се предлага на клиенти, които са на абонаментен план на Теленор и не е активирана по подразбиране. За да я активираш, трябва да се обадиш на Отдела за обслужване на клиенти на номер 123, или да влезеш в онлайн портала My Telenor. Имай предвид че услугата не е активирана по подразбиране.

Този отговор помогна ли ви?

С активирането на услугата CLIP (Идентификация на повикванията) разбираш кой ти се обажда, преди да отговориш. Тя позволява да видиш номера на абоната, който те търси, в случай че обаждането е от фиксирана или мобилна мрежа. Не плащаш и не правиш нищо за активиране на CLIP. Тази услуга е безплатна за всички клиенти на Теленор и се активира автоматично при включване в мрежата на оператора.

Този отговор помогна ли ви?

Това зависи от възможностите на твоя MMS телефон.

Този отговор помогна ли ви?

Теленор активира защитен механизъм, ако пропуснеш да прекъснеш разговор. При непрекъсване на разговор в мрежата на Теленор, поради пропуск или грешка, разговорът се прекъсва автоматично след изтичане на около 1 час от започването му. Ако избереш телефонен номер, осъществиш връзка и пропуснеш да я прекъснеш, повикването се отчита, отразява и тарифира от Теленор , с оглед реалната продължителност на връзката и без значение дали реално е осъществен разговор между двете страни.

Този отговор помогна ли ви?

От Теленор е предвиден механизъм за защита на потребителите в случай на непрекъсване на разговор, поради пропуск или грешка. Разговорите в мрежата на Теленор се прекъсват автоматично след изтичане на около 1 час от започването им. В случай на избиране на телефонен номер, осъществяване на връзка и последващ пропуск за прекратяване на връзката от страна на потребител, повикването се отчита от Теленор и се отразява и тарифиран в реалната му продължителност, независимо дали е бил осъществяван разговор между двете страни.

Този отговор помогна ли ви?