Проверка на текуща сметка

Вие сте тук

Потърсете отговор на вашия въпрос

Текуща сметка представлява сумата от ползваните услуги след излизане на последната фактура. Сумата е актуална към момента на проверка и е възможно да не включва услуги, които са използвани непосредствено преди справката или услуги в роуминг, за които е необходимо повече време за тяхното отчитане. Текущата сметка е без ДДС и не включва месечен абонамент отстъпки и лизингови вноски.

Текущото потребление включва:
Разходите, които си направил след последното фактуриране - натрупаните суми от разговори (най-често това са обаждания към номера 0700, 0900, международни обаждания), SMS, MMS, услуги с добавена стойност.
Еднократни такси ( смяна на номер от група „За приятели“, допълнително закупени роуминг пакети за интернет и др.)
Например: Имаш безплатни разговори и SMS-и към всички мрежи в страната, а текущата ти сметка възлиза на 0,25 лева. Това може да се дължи на ползване на услуги с добавена стойност или на разговори към национални географски номера 0700 и 0900, които не се включват в твоите безплатни минути.

Този отговор помогна ли ви?

Услугите с добавена стойност включват номера, свързани с получаване на специфична информация, консултация или развлечение.

Обажданията и SMS-ите към номера с добавена стойност се таксуват извън пакета, който е част от плана ти и цената на услугата се добавя към цената на самия разговор или SMS. Търговецът, който ползва такъв номер следва да е обявил цената на разговорите към него за минута или към услугата, която заплащаш чрез SMS.

Услуги с добавена стойност (УДС) могат да бъдат следните:
SMS услуги с добавена стойност
Гласови услуги с добавена стойност
Външни портали
Абонамент или еднократни плащания за съдържание или покупки от различни сайтове
SMS дарение
SMS паркиране

Този отговор помогна ли ви?

За да си постоянно информиран и да контролираш разходите си за мобилни услуги, проверявай своята текуща сметка, оставащи минути, оставащи мегабайти и кредитен лимит по удобен за теб начин.

За да провериш сметката на твоя телефонен номер, избери една от следните опции:
Провери сметката си бързо и лесно в мобилното приложението MyTelenor
Посети уеб портала MyTelenor

За вход в тези дигитални канали е необходимо да имаш Теленор профил. Ако все още нямаш Теленор профил, може да го създадеш като следваш стъпките тук.

Използвай и възможностите на безплатната услуга My Menu *123# опция 4 или провери сметката си в Автоматичното информационно обслужване на номер 123, като избереш опция 1.

Този отговор помогна ли ви?

Ако ползваш абонаментен план с включени минути и мегабайти или си добавил допълнителен пакет с минути за разговори и мегабайти, можеш да проверяваш колко ти остават по всяко време като избереш една от следните опции:
Бързо, лесно и безплатно в мобилното приложението MyTelenor
уеб портала MyTelenor

За вход в мобилното приложение MyTelenor и уеб портала MyTelenor ти е нужен Теленор профил. Ако все още нямаш Теленор профил, може да го създадеш като следваш стъпките тук.

След като влезеш в мобилното приложение MyTelenor или уеб портала MyTelenor със своя Теленор профил, ще можеш да провериш своето потребление – с колко минути разполагаш, какви са твоите пакети с SMS-и и MMS-и, колко MB мобилен интернет са включени в активните за теб пакети и колко от тях ти остават. Ще видиш своята сметка до момента и дължима сума за съответен отчетен период, за който вече имаш издадена фактура.

За да провериш колко минути и мегабайти си изразходвал и колко ти остава, можеш да използваш и възможностите на безплатната услуга My Menu *123# или да провериш потреблението си в Автоматичното информационно обслужване на номер 123.

Този отговор помогна ли ви?