Проверка на текуща сметка

Вие сте тук

Потърсете отговор на вашия въпрос

Текуща сметка представлява сумата от ползваните услуги след излизане на последната фактура. Сумата е актуална към момента на проверка и е възможно да не включва услуги, които са използвани непосредствено преди справката или услуги в роуминг, за които е необходимо повече време за тяхното отчитане. Текущата сметка е без ДДС и не включва месечен абонамент отстъпки и лизингови вноски.

Текущото потребление включва:
Разходите, които си направил след последното фактуриране - натрупаните суми от разговори (най-често това са обаждания към номера 0700, 0900, международни обаждания), SMS, MMS, услуги с добавена стойност.
Еднократни такси ( смяна на номер от група „За приятели“, допълнително закупени роуминг пакети за интернет и др.)
Например: Имаш безплатни разговори и SMS-и към всички мрежи в страната, а текущата ти сметка възлиза на 0,25 лева. Това може да се дължи на ползване на услуги с добавена стойност или на разговори към национални географски номера 0700 и 0900, които не се включват в твоите безплатни минути.

Този отговор помогна ли ви?

Услугите с добавена стойност включват номера, свързани с получаване на специфична информация, консултация или развлечение.

Обажданията и SMS-ите към номера с добавена стойност се таксуват извън пакета, който е част от плана ти и цената на услугата се добавя към цената на самия разговор или SMS. Търговецът, който ползва такъв номер следва да е обявил цената на разговорите към него за минута или към услугата, която заплащаш чрез SMS.

Услуги с добавена стойност (УДС) могат да бъдат следните:
SMS услуги с добавена стойност
Гласови услуги с добавена стойност
Външни портали
Абонамент или еднократни плащания за съдържание или покупки от различни сайтове
SMS дарение
SMS паркиране

Този отговор помогна ли ви?

За да си постоянно информиран и да контролираш разходите си за мобилни услуги, проверявай своята текуща сметка, оставащи минути, оставащи мегабайти и кредитен лимит по удобен за теб начин.

За да провериш сметката на твоя телефонен номер, избери една от следните опции:
Провери сметката си бързо и лесно в мобилното приложението MyTelenor
Посети уеб портала MyTelenor

За вход в тези дигитални канали е необходимо да имаш Теленор профил. Ако все още нямаш Теленор профил, може да го създадеш като следваш стъпките тук.

Използвай и възможностите на безплатната услуга My Menu *123# опция 4 или провери сметката си в Автоматичното информационно обслужване на номер 123, като избереш опция 1.

Този отговор помогна ли ви?

Ако ползваш абонаментен план с включени минути и мегабайти или си добавил допълнителен пакет с минути за разговори и мегабайти, можеш да проверяваш колко ти остават по всяко време като избереш една от следните опции:
Бързо, лесно и безплатно в мобилното приложението MyTelenor
уеб портала MyTelenor

За вход в мобилното приложение MyTelenor и уеб портала MyTelenor ти е нужен Теленор профил. Ако все още нямаш Теленор профил, може да го създадеш като следваш стъпките тук.

След като влезеш в мобилното приложение MyTelenor или уеб портала MyTelenor със своя Теленор профил, ще можеш да провериш своето потребление – с колко минути разполагаш, какви са твоите пакети с SMS-и и MMS-и, колко MB мобилен интернет са включени в активните за теб пакети и колко от тях ти остават. Ще видиш своята сметка до момента и дължима сума за съответен отчетен период, за който вече имаш издадена фактура.

За да провериш колко минути и мегабайти си изразходвал и колко ти остава, можеш да използваш и възможностите на безплатната услуга My Menu *123# или да провериш потреблението си в Автоматичното информационно обслужване на номер 123.

Този отговор помогна ли ви?

Call me back

Обадете ми се!
Можем да ти бъдем полезни с предложение, което да те удовлетворява! Ако оставиш контактите си тук, ще ти се обадим въз основа на проявения интерес към отправяне на предложение, включително ако си отказал да получаваш маркетингови обаждания.
Въведи свой номер, който ползваш към Теленор. Телефонният номер и името ти трябва да съвпадат в нашите системи. Теленор си запазва правото да не се свърже с теб при сгрешен номер или такъв, който не е от мрежата на Теленор.
359
Моля имай предвид, че е възможно забавяне поради натовареност на екипа за обслужване на клиенти.