Общи въпроси

Назад

Вие сте тук

Потърсете отговор на вашия въпрос

Национални минути са минутите за разговори към мобилни и фиксирани мрежи на територията на Република България. Включените в абонаментните планове на Теленор национални минути не са валидни за разговори към номера с добавена стойност (започващи с 090), международни дестинации, универсални номера (като 0700) или в роуминг извън зона ЕС.

За повече информация, вижте Цени и формати на услуги с добавена стойност
Този отговор помогна ли ви?

Максималният срок за активиране на вашата SIM карта е 48 часа (считано от датата на подписване на договора), но в повечето случаи активирането отнема много по-малко време.

Този отговор помогна ли ви?

В случай че искате да прекратите вашия договор, е необходимо да изявите желанието за това писмено като за ваше удобство можете да попълните Заявление за отказ от мобилни/фиксирани услуги в магазин от търговската мрежа на Теленор. В случай, че желаете да прекратите срочен договор за мобилни/фиксирани услуги преди изтичането на посочения в него срок (12 или 24 месеца) ще дължите и съответните предвидени неустойки.
В магазините на Теленор може да заплатите всички дължими суми (фактури, текущи разговори, неустойки по договор и лизингови вноски), ако към момента на прекратяване на договора има такива.

Този отговор помогна ли ви?

В сила от 12.01.2018г.:
В случай, че желаете да прекратите договора си преди изтичането на предвидения в него срок (12 или 24 месеца), ще дължите неустойка в размер на оставащите месечни абонаменти до края на срока на договора, но не повече от три стандартни месечни абонамента. Изключение са плановете Джуниър и Любимец, в случаите, в които съгласно договора са предвидени фиксирани суми като неустойки за предсрочното му прекратяване.
Ако сте ползвали отстъпка от месечния абонамент(промоционален месечен абонамент), то ще дължите и възстановяване на такава част от нея, която съответства на оставащия срок на договора.
Ако сте се възползвали от покупка на устройство на преференциална цена, ще дължите и част от отстъпката, която сте получили, съответстваща на оставащия срок на договора. Отстъпката се равнява на разликата между стандартната цена на устройството в брой, без абонамент към датата на покупката и цената (в брой или общата лизингова цена), която сте заплатили при сключването на договора
Подробна информация и точния размер на дължимите неустойки при предсрочно прекратяване на договор за мобилни/фиксирани услуги с Теленор можете да получите в магазин от търговската мрежа на Теленор.

Този отговор помогна ли ви?

Срокът и датата на изтичането му са посочени в договора ви за мобилни/фиксирани услуги с Теленор. Датата на изтичане да проверите и в личния си профил в мобилното приложение MyTelenor.

Този отговор помогна ли ви?

Клиентски номер е номерът, под който са активирани една или няколко SIM карти/линии, за които се издава обща фактура. Клиентският номер е уникален за всеки абонат и може да бъде използван за заплащане на задължения. Можете да получите вашия клиентски номер, като наберете *123*6#

 

Този отговор помогна ли ви?

Заповядайте в най-близкия до вас магазин от търговската мрежа на Теленор или в магазин на нашия партньор Internity. Ние ще се радваме да ви помогнем, за да изберете абонаментен план според вашите предпочитания. 

Този отговор помогна ли ви?

Ако си клиент на абонаментен план на Теленор, можеш да провериш PUK кода на твоя телефонен номер:

онлайн, през уеб портала MyTelenor чрез услугата Е-заявление
с обаждане до Центъра за обслужване на клиенти на 123 (според актуалната ценова листа на Теленор)

Ако си клиент на предплатен план, можеш да получиш твоя PUK код като се обадиш на телефон 123 (според актуалната ценова листа на Теленор).

Този отговор помогна ли ви?

Всеки потребител на Теленор, ползващ абонаментен план, има възможност да провежда два или повече разговора, както поотделно - приблизително по едно и също време (чрез режим задържане на разговор), така и едновременно (чрез услугата конферентна връзка).

Този отговор помогна ли ви?

Можете лесно и удобно да променяте адреса, на който получавате вашата месечна фактура, както и детайлите за получателя онлайн, чрез услугата Е-Заявление в уеб портала MyTelenor.

Това можете да направите и в магазин от търговската мрежа наТеленор.

Ако сте съпричасни към нашата кауза за опазване на околната среда, можете да се откажете от вашата хартиена фактура и подробна разпечатка към нея, като изберете нейния по-удобен и функционален електронен вариант в MyTelenor уеб портал. Там имате възможност да видите своите последни фактури, както и да си ги изтеглите и запазите в предпочитан от вас формат.

Този отговор помогна ли ви?

Да. Достатъчно е да e изминал най-малко 1 месец от активацията на предплатената ви SIM карта. Необходимо е да посетите магазин от търговската мрежа на Теленор и да сключите Договор за мобилни услуги. Вашият мобилен номер ще бъде запазен, а SIM картата ще бъде подменена с нова. В случай че имате останал кредит по предплатената си карта, той ще бъде прехвърлен към абонаментния ви план във вашата първа или втора фактура. Възползвайки се от възможността да преминете от предплатен към абонаментен план, можете да закупите и телефон на изключително атрактивна цена.

Този отговор помогна ли ви?
SIM е съкращение от Subscriber Identification Module (модул за идентификация на потребителя) и представлява чип, който се поставя в мобилен телефон, таблет, флашка или друго устройство и служи за идентификация на потребителя в мобилна мрежа.
Има няколко вида SIM карти в зависимост от устройството, за което са предназначени – стандартна SIM карта, Micro SIM и Nano SIM карта.
 
Този отговор помогна ли ви?
Този отговор помогна ли ви?