Онлайн плащане

Вие сте тук

Потърсете отговор на вашия въпрос

Ползването на услугата Онлайн плащане е напълно безплатно след регистрация в интернет портала MyTelenor или изтегляне на мобилното приложение My Telenor от Google Store и Apple Store.

Възможно е банката-издател на картата, с която се извършва онлайн плащане, да начислява определени такси/комисионни за плащане на POS терминал с кредитна/дебитна карта. За повече информация е необходимо да се обърнеш към банката-издател на вашата карта.

Този отговор помогна ли ви?

Няма ограничения за минималната и максималната сума, която можеш да платиш чрез услугата Онлайн плащане. Имай предвид, че банката-издател на картата може да наложи такива ограничения.

Този отговор помогна ли ви?

Стъпка 1 – Потребителят посочва (или избира от списък) клиентски номер, по който да бъде направено онлайн плащане.

Стъпка 2 – На страницата се показват всички фактурирани и неплатени към момента задължения по посочения клиентски номер. Потребителят въвежда сумата, която желае да заплати.

Стъпка 3 – На тази стъпка потребителят се прехвърля на страницата за онлайн разплащания на БОРИКА чрез криптирана SSL връзка, където въвежда картовите данни, необходими за оторизация на плащането – тип и номер на карта, дата на валидност и код за защита.

Важно:
Картовите данни, необходими за оторизация на онлайн плащане, се въвеждат от потребителя само и единствено на страницата за онлайн разплащания на БОРИКА, която се намира на сървърите на БОРИКА. Тези данни не се разкриват пред Теленор при никакви обстоятелства.

Стъпка 4 – При успешна оторизация на плащането, потребителят получава потвърждение на имейл адреса, посочен в неговия MyTelenor профил. Частните клиенти получават и SMS потвърждение на телефонния номер, който е използван за вход в портала. Извършеното плащане се записва в секция История на плащанията с цялата налична информация – сума, клиентски номер, номер на транзакция, дата, час и др.

Този отговор помогна ли ви?

Стъпка 1 – Потребителят може да заплати сметката само по своя клиентски номер.

Стъпка 2 – В секция Плащания се показват всички фактурирани и неплатени към момента задължения по посочения клиентски номер. Потребителят въвежда сумата, която желае да заплати.

Стъпка 3 – На тази стъпка потребителят се прехвърля на страницата за онлайн разплащания на БОРИКА чрез криптирана SSL връзка, където въвежда картовите данни, необходими за оторизация на плащането – тип и номер на карта, дата на валидност и код за защита.

Важно:
Картовите данни, необходими за оторизация на онлайн плащане, се въвеждат от потребителя само и единствено на страницата за онлайн разплащания на БОРИКА, която се намира на сървърите на БОРИКА. Тези данни не се разкриват пред Теленор при никакви обстоятелства.

Стъпка 4 – При успешна оторизация на плащането, ще се появи потвърждение на екрана и транзакцията ще е отразена в секция История на плащанията.

Този отговор помогна ли ви?

Можеш да платиш сметката към Теленор на чужд клиентски номер по всяко време само през уеб портала MyTelenor. Също през него, както и през мобилното приложение, можеш да заредиш предплатена карта на друг номер.

Този отговор помогна ли ви?

Можеш да платиш най-много 5 пъти по един и същ клиентски номер в рамките на 24 часа.

Този отговор помогна ли ви?

За услугата Онлайн плащане можеш да използваш кредитни и дебитни карти на Visa, MasterCard, Maestro или БОРИКА.

Този отговор помогна ли ви?