Онлайн плащане

Вие сте тук

Потърсете отговор на вашия въпрос

Плащането онлайн е напълно безплатно. Можеш да плащаш онлайн своите сметки в уеб портала MyTelenor или в мобилното приложението MyTelenor, което можеш да свалиш от Google Store и Apple Store.

Възможно е банката-издател на картата, с която се извършва онлайн плащане да начислява определени такси или комисионни за плащане на POS терминал с кредитна/дебитна карта. За повече информация е необходимо да се обърнеш към банката-издател на твоята карта.

Този отговор помогна ли ви?

Няма ограничения за минимална и максимална сума, която можеш да платиш онлайн. Имай предвид, че банката-издател на твоята карта може да наложи такива ограничения.

Този отговор помогна ли ви?

Стъпка 1 – Посочваш или избираш от списък (ако имаш повече от един) клиентски номер, по който да бъде направено онлайн плащане.

Стъпка 2 – Показваме ти всички фактурирани и неплатени към момента задължения за посочения клиентски номер. А в отделно поле въвеждаш сумата, която желаеш да платиш.

Стъпка 3 – На тази стъпка те отвеждаме на страницата за онлайн разплащания, където можеш да въведеш данните на своята карта, необходими за извършване на плащането – номер на карта, дата на валидност и код за защита. След това банката-издател на картата ще ти поиска допълнителна 3D автентификация (според правилата на банката).

Важно:
Данните на твоята карта, необходими за извършване на онлайн плащане, се въвеждат от теб само и единствено на страницата за онлайн разплащания на банката, доставчик на платежна услуга на Теленор. Тези данни не се разкриват пред Теленор при никакви обстоятелства.

Стъпка 4 – При успешно плащане ще получиш потвърждение с SMS на телефонния номер, който си използвал за вход в портала. Извършеното плащане се записва в секция История на плащанията с информация за сума, клиентски номер, номер на транзакция, дата, час и др.

Този отговор помогна ли ви?

Стъпка 1 – Можеш да платиш сметка по своя клиентски номер или чужда сметка по клиентски номер на твой близък.

Стъпка 2 – В меню Плащания виждаш всички фактурирани и неплатени към момента задължения по посочения клиентски номер. А в отделно поле въвеждаш сумата, която желаеш да платиш.

Стъпка 3 – На тази стъпка те отвеждаме на страницата за онлайн разплащания, където можеш да въведеш данните на своята карта, необходими за извършване на плащането – номер на карта, дата на валидност и код за защита. След това банката-издател на картата ще те прати на нейна страница, където да въведеш своята допълнителна идентификация (според правилата на банката).

Важно:
Данните на твоята карта, необходими за извършване на онлайн плащане, се въвеждат от теб само и единствено на страницата за онлайн разплащания на банката, доставчик на платежна услуга на Теленор. Тези данни не се разкриват пред Теленор при никакви обстоятелства.

Стъпка 4 – При успешно плащане виждаш екран с потвърждение и това плащане ще се отрази в секция История на плащанията.

Този отговор помогна ли ви?

Можеш да платиш сметката на свой близък по неговия клиентски номер по всяко време в приложението MyTelenor и уеб портала MyTelenor , както и да зареждаш предплатени карти.

За да платиш чужда сметка на свой близък е необходимо първо да намериш неговия клиентски номер, а това можеш да направиш в приложението MyTelenor, в меню Повече. След като намериш клиентския номер, той автоматично ще се запише в списъка ти с клиентски номера. Така ще ти е по-лесно следващият път, когато искаш да платиш сметката на своя близък в приложението MyTelenor.

Този отговор помогна ли ви?

Можеш да правиш онлайн плащания по един и същ клиентски номер най-много 5 пъти в рамките на 24 часа.

Този отговор помогна ли ви?

За плащане онлайн можеш да използваш кредитни и дебитни карти на Visa или MasterCard.

Приемаме плащания, направени с банкови карти, издадени в някоя от следните държави: Австрия, Албания, Белгия, България, Германия, Гърция, Дания, Естония, Ирландия, Исландия, Испания, Италия, Кипър, Латвия, Литва, Лихтенщайн, Люксембург, Македония, Малта, Нидерландия, Норвегия, Обединено кралство, Полша, Португалия, Румъния, Русия, Словакия, Словения, Сърбия, Турция, Унгария, Финландия, Франция, Хърватия, Черна Гора, Чехия, Швейцария, Швеция.

Този отговор помогна ли ви?

Call me back

Обадете ми се!
Можем да ти бъдем полезни с предложение, което да те удовлетворява! Ако оставиш контактите си тук, ще ти се обадим въз основа на проявения интерес към отправяне на предложение, включително ако си отказал да получаваш маркетингови обаждания.
Въведи свой номер, който ползваш към Теленор. Телефонният номер и името ти трябва да съвпадат в нашите системи. Теленор си запазва правото да не се свърже с теб при сгрешен номер или такъв, който не е от мрежата на Теленор.
359
Моля имай предвид, че е възможно забавяне поради натовареност на екипа за обслужване на клиенти.