Онлайн плащане

Вие сте тук

Потърсете отговор на вашия въпрос

Плащането онлайн е напълно безплатно. Можеш да плащаш онлайн своите сметки в уеб портала MyTelenor или в мобилното приложението MyTelenor, което можеш да свалиш от Google Store и Apple Store.

Възможно е банката-издател на картата, с която се извършва онлайн плащане да начислява определени такси или комисионни за плащане на POS терминал с кредитна/дебитна карта. За повече информация е необходимо да се обърнеш към банката-издател на твоята карта.

Този отговор помогна ли ви?

Няма ограничения за минимална и максимална сума, която можеш да платиш онлайн. Имай предвид, че банката-издател на твоята карта може да наложи такива ограничения.

Този отговор помогна ли ви?

Стъпка 1 – Посочваш или избираш от списък (ако имаш повече от един) клиентски номер, по който да бъде направено онлайн плащане.

Стъпка 2 – Показваме ти всички фактурирани и неплатени към момента задължения за посочения клиентски номер. А в отделно поле въвеждаш сумата, която желаеш да платиш.

Стъпка 3 – На тази стъпка те отвеждаме на страницата за онлайн разплащания на БОРИКА чрез криптирана SSL връзка, където можеш да въведеш данните на своята карта, необходими за извършване на плащането – тип и номер на карта, дата на валидност и код за защита.

Важно:
Данните на твоята карта, необходими за извършване на онлайн плащане, се въвеждат от теб само и единствено на страницата за онлайн разплащания на БОРИКА, която се намира на сървърите на БОРИКА. Тези данни не се разкриват пред Теленор при никакви обстоятелства.

Стъпка 4 – При успешно плащане ще получиш потвърждение с SMS на телефонния номер, който си използвал за вход в портала. Извършеното плащане се записва в секция История на плащанията с информация за сума, клиентски номер, номер на транзакция, дата, час и др.

Този отговор помогна ли ви?

Стъпка 1 – Можеш да платиш сметка по своя клиентски номер или чужда сметка по клиентски номер на твой близък.

Стъпка 2 – В меню Плащания виждаш всички фактурирани и неплатени към момента задължения по посочения клиентски номер. А в отделно поле въвеждаш сумата, която желаеш да платиш.

Стъпка 3 – На тази стъпка те отвеждаме на екран за онлайн разплащания на БОРИКА чрез криптирана SSL връзка, където въвеждаш данните на своята карта, необходими за извършване на плащането – тип и номер на карта, дата на валидност и код за защита.

Важно:
Данните на твоята карта, необходими за извършване на онлайн плащане, се въвеждат от теб само и единствено на страницата за онлайн разплащания на БОРИКА, която се намира на сървърите на БОРИКА. Тези данни не се разкриват пред Теленор при никакви обстоятелства.

Стъпка 4 – При успешно плащане виждаш екран с потвърждение и това плащане ще се отрази в секция История на плащанията.

Този отговор помогна ли ви?

Можеш да платиш сметката на свой близък по неговия клиентски номер по всяко време в приложението MyTelenor и уеб портала MyTelenor , както и да зареждаш предплатени карти.

За да платиш чужда сметка на свой близък е необходимо първо да намериш неговия клиентски номер, а това можеш да направиш в приложението MyTelenor, в меню Повече. След като намериш клиентския номер, той автоматично ще се запише в списъка ти с клиентски номера. Така ще ти е по-лесно следващият път, когато искаш да платиш сметката на своя близък в приложението MyTelenor.

Този отговор помогна ли ви?

Можеш да правиш онлайн плащания по един и същ клиентски номер най-много 5 пъти в рамките на 24 часа.

Този отговор помогна ли ви?

За плащане онлайн можеш да използваш кредитни и дебитни карти на Visa, MasterCard, Maestro или БОРИКА.

Този отговор помогна ли ви?