Плащанe и презареждане

Вие сте тук

Потърсете отговор на вашия въпрос

За улеснение на абонатите си Теленор предлага следните възможности за плащане на сметки:
В брой: На каса във всеки магазин от търговската мрежа на Теленор или нашия партньор Internity.
В банка: С платежно нареждане по вашият персонален IBAN. Повече информация за вашия персонален IBAN можете да откриете тук.
Банкомат: От системата на Борика, ОББ или ДСК
Интернет:
- www.epay.bg
- www.transcard.bg
- www.dskbank.bg
- уеб портала MyTelenor
Автоматично плащане от вашата банка - От вашата разплащателна сметка в УниКредит Булбанк, Банка ДСК, БПБ, ОББ или SG Експресбанк.
Кредитни карти:
- Telenor – ОББ MasterCard
- EuroLine - С автоматично теглене на задълженията от кредитната ви карта.

Този отговор помогна ли ви?
  • С Cash Refresh можеш да презареждаш толкова време за разговори, колкото искаш – 6 до 99 лева. Посети магазин от търговската ни мрежа, обозначен със стикер cash refresh. В магазина ти даваме талонче. На него записваш мобилния номер и сумата за презареждане. Продавач-консултантът въвежда номера и сумата в системата и ти дава касова бележка. Докато си тръгнеш от магазина, времето за разговори е презаредено. Получаваш и SMS с потвърждение.
  • С карта за разговори (ваучер). Обади се от твоя мобилен телефон на номер 123 (0,03 на обаждане) или от друг мобилен или стационарен телефон на номер 089 1330 (0.47 лв./мин. с ДДС за абонати на Теленор). Системата ще поиска въвеждане на 12-цифрения номер от картата за разговори. Безплатен начин за презареждане: директно от твоя телефон, въведи *115*, номер на ваучера, # и ОК/ бутона за набиране.
    Примерен формат: *115*123456789000# 
  • С услугата Автоматично презареждане на предплатена карта, твоите близки и приятели, които ползват абонаментни планове, могат да презаредят времето ти за разговори с SMS, като заплатят сумата с месечната си сметка към Теленор.
  • Чрез системата за разплащания ePay.bg можеш да презаредиш времето за разговори на твоята предплатена карта през Интернет.
  • През банкомат - можеш да презареждаш времето си за разговори от банкомати в цялата страна. Услугата е достъпна денонощно, като плащания могат да се извършват с национални дебитни карти, издадени от български банки.

 

Този отговор помогна ли ви?

В случай че клиент не заплати дължимите си към Теленор суми в установения в договора срок, операторът може да продължи действията си за събиране на дължимите суми, възлагайки това на трети страни. Теленор възлага организиране на събирането на изискуеми и просрочени задължения от длъжници и съответно е сключил договор за възлагане със следните организации:

Кредитреформ България ООД 
Мелон България ЕАД 
ЕОС Матрикс ООД 
С.Г.Груп ООД 
Сайкъл Кредит България ЕООД 
Фронтекс Интернешънъл АД 
Мост Финанс Мениджмънт АД 
ЕЙ ЕС ДЖИ КЪЛЕКШЪН ООД /предходно търговско наименование Еф и Ел Консулт ООД/
Кронос Рикавъри Мениджмънт ООД 
Иновативни Финанси ООД 
КРЕДИТЕКСПРЕС България ЕООД
ФИНАНС ПРО КОЛЕКТ ООД
ЕОС СЪРВИСИС ЕООД
ВИП КОЛЕКТ ООД

Този отговор помогна ли ви?

В случай че не заплатиш сметката си навреме, твоите изходящи услуги ще бъдат ограничени. Можеш да заплатиш сметката си, като избереш най-удобния за теб метод на плащане или временно да активираш спрените ти обаждания (SMS, MMS, MB) с услугата Временно активиране, за да ползваш телефона си пълноценно.

Активацията може да се извърши до 94 часа от момента на спирането на изходящите ти услуги, като те ще останат активни за срок от 96 часа от спирането, независимо кога си активирал услугата Временно активиране.

Този отговор помогна ли ви?

Срокът на плащане на фактура е 15 дни, считано от датата на нейното издаване (този срок е валиден само когато не сте достигнали кредитния си лимит. В противен случай плащането трябва да стане незабавно).

Този отговор помогна ли ви?