Докато си в чужбина

Вие сте тук

Потърсете отговор на вашия въпрос

Ако искаш да ползваш мобилен интернет в роуминг, Теленор ти предоставя 2 възможности:

да бъдеш таксуван по стандартните цени в роуминг
да закупиш допълнителен роуминг пакет Roam&Surf

В зависимост от страната, в която се намираш, избери една от двете опции в приложението MyTelenor или в мобилния портал за управление на услугите в роуминг, достъпен на адрес lp.telenor.bg.

Този отговор помогна ли ви?

В роуминг се таксуват както изходящите, така и входящите разговори, според твоя роуминг план и в зависимост от това в коя държава и зона се намираш. Вижте повече информация

Този отговор помогна ли ви?

Изпращането на SMS се таксува според роуминг плана, който ползваш и в зависимост от това в коя зона и коя държава се намираш. Вижте повече информация

Този отговор помогна ли ви?

В роуминг получаването на кратки текстови съобщения е безплатно.

Този отговор помогна ли ви?

Можеш да деактивираш получаването на уведомителни SMS с информация за роуминг цените през мобилното приложение MyTelenor. Само влез в Услуги/Управление/Информация за роуминг цени. В менюто ще видиш бутон Деактивирай. 
Ако искаш да спреш получаването на уведомителни SMS-и с информация за роуминг цените, набери безплатно *123#, избери опция 6 Roaming, а после опция 3 SMS Info. Накрая избери опция 1 „Отказ от информация за цени в роуминг“
В случай че искаш пак да започнеш да получаваш информация за цените на роуминг услугите, можеш да го направиш отново безплатно като набереш *123#, избереш опция 6 Roaming, а после опция SMS Info. Накрая избери опция 2 „Информация за цени в роуминг“.

Този отговор помогна ли ви?

Да, когато си в роуминг, можеш да получаваш и изпращаш MMS, стига Теленор да има споразумение за роуминг с този оператор. Получаването на MMS е безплатно, а изпращането е според роуминг плана, който ползваш.

Този отговор помогна ли ви?

Роуминг услугите, предоставени от Теленор, се таксуват на основата на информация, получена от роуминг партньора, за ползваните услуги от потребителите на Теленор. Тази информация се подава към Теленор от съответния оператор ежедневно, но е възможно да има забавяне до един месец от съответния оператор. Теленор таксува тези услуги и ги отразява в месечната фактура на потребителя. За клиенти на предплатени планове, таксуването става в реално време.

Този отговор помогна ли ви?