Твоята първа фактура се издава, след като вече имаш активна услуга. Датата на издаване на първата фактура е и датата, на която редовно ще издаваме твоите фактури.
По подразбиране фактурите са налични онлайн в електронен формат в Дигиталните канали на Теленор:
• мобилното приложението MyTelenor
• уеб портала MyTelenor
• Бизнес порталът (само за бизнес клиенти)
За вход в тези дигитални канали е необходимо да имаш Теленор профил. Ако все още нямаш Теленор профил, може да го създадеш като следваш стъпките тук.
В тези дигитални канали на Теленор имаш възможност да преглеждаш месечните си фактури и детайлизирана справка за последните 6 месеца онлайн по всяко време.
Когато електронен достъп до фактури приложението MyTelenor или уеб портала MyTelenor се осъществява от твой номер, за който си задал права на „Основен номер“ или „Номер на Администратор“, чрез този номер с такова ниво на оторизация ще можеш да виждаш:
- данни за текущото потребление на номера, с който си влязъл в предпочитания от теб дигитален канал
- фактури по всички твои клиентски номера
- детайлизирани сметки, съдържащи обобщена информация, за всички твои номера
- детайлизирани справки за тези твои номера, за които си заявил такива подробни справки
Когато електронен достъп до фактури в приложението MyTelenor или уеб портала MyTelenor се осъществява от твой номер, за който си задал права на „Оторизиран номер“ или от номер, за който не са зададени права от теб, чрез този номер ще можеш да виждаш:
- данни за текущото потребление на номера, с който си влязъл в предпочитания от теб дигитален канал
- детайлизирана сметка, съдържаща обобщена информация, само за този номер;
- детайлизирана справка само за този номер, ако си заявил такава
Ако все пак предпочиташ да получаваш хартиена фактура, можеш да подадеш заявление за това в предпочитан от теб магазин на Теленор.
