Фиксиранa услугa

Вие сте тук

Потърсете отговор на вашия въпрос

Услугата Telenor Home е достъпна във всички големи населени места в България и в голяма част от по-малките. Ако все пак искате да сте напълно сигурни, че услугата се предлага във вашия град или село, се свържете с Центъра за обслужване на клиенти на Теленор на номер 123.

Този отговор помогна ли ви?

Наберете 1717 от вашия Telenor Home телефон за прецизиране на фиксирана ви зона.

Този отговор помогна ли ви?

Да. От 1-ви юли 2009 г. можете да запазите своя фиксиран номер и да се присъединете към мрежата на Теленор. Това, което трябва да направите, е да:

  • вземете Сертификат за преносимост от настоящия си оператор за фискирания номер, който искате да ползвате с Telenor Home;
  • посетите магазин от търговската мрежа на Теленор, за да се абонирате за услугата и да получите своя нов домашен телефон.

 

Този отговор помогна ли ви?

Настоящият ви номер е от фиксирания номерационен план на населеното място, в което понастоящем ползвате Telenor Home. При смяна на населеното място, не можете да запазите номера си.

Този отговор помогна ли ви?

Съветваме ви да посетите магазин от търговската мрежа на Теленор, където да подадете Заявление за смяна на адрес. Имайте предвид, че през първите 3 месеца от сключване на договор за фиксирана услуга нямате право да сменяте адреса на фиксираната си зона.

Този отговор помогна ли ви?

Като за начало, уверете се, че избирате търсения от Вас номер със съответния код: кода на града или кода на мобилния оператор за национални обаждания, и кода на страната за международни. Ако избирате коректно, а проблемът продължава, наберете 1717 от вашия Telenor Home телефон за прецизиране на фиксирана ви зона.

Този отговор помогна ли ви?

Стандартният ви стационарен телефонен апарат не е пригоден за услугата Telenor Home. Ние ви предоставяме подходящ телефонен апарат напълно безплатно при сключване на 2-годишен договор.

Този отговор помогна ли ви?