IBAN/клиентски номер

Вие сте тук

Потърсете отговор на вашия въпрос

Можете да платиш твоите задължения към Теленор и по банков път.
За целта е необходимо да знаеш твоя персонален IBAN.

Можеш да провериш своя персонален IBAN по следните начини:
онлайн в портала MyTelenor, в менюто Сметка и плащанe > Е-фактура
на първата страница на твоята хартиена фактура
Използвай възможностите на безплатната услуга My Menu *123# като наберете от телефона си краткия код *123*4*5#
с изпращане на SMS със съдържание „11” на номер 1000


Когато плащаш по банков път, важно е да имаш предвид и следното:
Ако притежаваш повече от един клиентски номер, то всеки клиентски номер ще има различен персонален IBAN.
Персоналният IBAN е запазен за потребителите на Теленор в Ситибанк Европа, клон България и е уникален за всеки клиентски номер.
Таксите и комисионните на банките при плащане по банков път можеш да провериш в използваната от теб банка.

Този отговор помогна ли ви?

Клиентският номер е уникален за всеки абонат и под него може да има активирани една или няколко SIM карти на обща фактура. Той се използва за заплащане на задълженията към Теленор.

Можеш да направиш проверка на твоя клиентски номер по следните начини:
Провери клиентския си номер бързо и лесно в мобилното приложение MyTelenor App
Използвай възможностите на безплатната услуга My Menu *123# като набереш от телефона си краткия код *123*4*5#
Провери клиентския си номер в Автоматичното информационно обслужване на номер 123
Посети раздел Сметка и плащане в MyTelenor портал
На първата страница на твоята хартиена фактура

Този отговор помогна ли ви?