Вземи аксесоар по избор с всеки абонаментен план
След 10.09.2020 г. основният начин за получаване на фактура е през мобилното приложение MyTelenor или уеб портала MyTelenor. За вход в тези дигитални канали е необходимо да имаш Теленор профил. Ако все още нямаш Теленор профил, може да го създадеш като следваш стъпките тук.
Вижте повече за MyTelenorВъв фактурата от Теленор е включена полезна и изчерпателна информация за елементите, които формират месечната ти сметка, като:
• абонаментен план, принцип на тарифиране и включени пакети
• закупени допълнителни пакети към основния план
• потребление по дестинации - в и извън мрежата на Теленор, МВ, SMS, роуминг и т.н
• потребление на услуги от закупените пакети, както и потребление извън включените пакети
• предоставени отстъпки, ако са налични
• общо дължима сума за конкретния мобилен/фиксиран номер за отчетния период
• информация за други услуги – например лизинг, детайлизирана справка за потреблението
По този начин виждаш детайлите от твоята месечна сметка, които те интересуват, ясно представени и на едно място.