Онлайн плащане и зареждане

Вие сте тук

Потърсете отговор на вашия въпрос

Плащай сметките си към Теленор лесно, бързо и в движение. През мобилното приложение My Telenor можеш с лекота да извършваш онлайн плащания и да зареждаш предплатени номера директно от твоя смартфон.

Как става всичко?

Най-важното е да имаш свалено на твоя смартфон мобилното приложение My Telenor. Ако още не си, свали го от Google Play, App Store, или Microsoft.

Влизаш в приложението и отваряш меню Плащания .

В това меню виждаш 3 подменюта, в които можеш да управляваш своите онлайн плащания през приложението My Telenor:
Меню Сметки – тук виждаш данни за Титуляр, Клиентски номер, Дължима сума, Сума за плащане. В последното поле можеш да посочиш конкретна сума за плащане - ако искаш, различна от дължимата сума. Щом въведеш всички необходими данни, за да реализираш онлайн плащане на сметка през приложението My Telenor, натисни бутона Плати в долната част на екрана.

Ако плащането е успешно, на екрана на смартфона си ще видиш потвърждение за успешно извършване на плащане по твоята сметка.

Меню Зареждане – в това меню можеш да заредиш своя предплатен номер. Въведи го в поле Предплатен номер и избери дали да презаредиш с кредитна/дебитна карта, или с ваучер. Ако избереш първия вариант, имаш опции за презареждане с 6 лв., 10 лв., 12 лв., 15 лв. А можеш и да въведеш избрана от теб сума между 6 и 99 лв. Ако избереш втория вариант, в съответното поле трябва да въведеш номера на ваучера. Накрая, щом въведеш всички данни за зареждане на предплатен номер през приложението My Telenor, натисни зеления бутон Зареди в долната част на екрана.
Меню История – тук са данните за всяко плащане и зареждане за твоя номер, осъществени през онлайн каналите за плащане MyTelenor портал и MyTelenor приложение

С приложението My Telenor осъществяваш плащане на сметки към Теленор откъдето ти е удобно и само с няколко лесни действия.

А вече плащането през приложението MyTelenor е още по-лесно, бързо и удобно

Сега плащаш наистина моментално и си още по-гъвкав и ефективен. Обновеният начин да плащане през MyTelenor ти дава следните възможности:
Плащаш директно и само през приложението MyTelenor – стига да обновиш версията на приложението до 1.8.0, процесът е много по-опростен, като щом кликнеш на бутона за плащане, осъществяваш плащането, без да бъдеш прехвърлян в страница на БОРИКА.
Плащаш и по друг клиентски номер – просто въвеждаш желания друг номер в съответното поле и можеш да осъществиш плащане по него. А после, този номер се запазва в приложението, за да можеш лесно и бързо да го избереш при следващи плащания.

Плащаш наистина бързо и лесно – просто посочваш сума, избираш метод за плащане и плащаш

Плащаш и без да се ангажираш специално – можеш да активираш услугата „Абонирай се за автоматично плащане“ и плащането през приложението MyTelenor ще се извършва автоматично всеки месец- ако желаеш, можеш да се откажеш от тази услуга впоследствие.

А за да е по-лесно, данните за картата ти се запазват – само трябва да е активна функцията „Запази кредитната си карта за последващи плащания“ и приложението запаметява данните, за да няма нужда да ги въвеждаш следващия път. Можеш да запазиш до 3 карти.

И преглеждаш запазените си карти по всяко време – правиш го в новото меню „Платежни средства“, в което преглеждаш всички запазени в приложението карти, а можеш и да изтриеш ненужна запазена карта или да се абонираш за автоматично плащане всеки месец.

Този отговор помогна ли ви?

Можеш лесно и бързо да плащаш сметката си онлайн през уеб портала MyTelenor. Само преди това трябва да се регистрираш в портала с номер и парола.

Щом приключиш своята регистрация, ще можеш да:
Плащаш сметката си онлайн с кликване на бутон Плащане.
Преглеждаш детайли по своите фактури като получател, клиентски номер, номер на фактурата, дата на издаването й.
Преглеждаш детайли по своето потребление – разговори, мобилен интернет, SMS, услуги с добавена стойност…
Разглеждаш и добавяш допълнителни пакети, достъпни за твоя план
Управляваш своята група За приятели, като добавяш или променяш номера
Проверяваш своя PUK код, в случай че си блокирал SIM картата си или си забравил PIN кода си

Плащай сметките си бързо, лесно и удобно онлайн през мобилното приложение MyTelenor или през уеб портала MyTelenor.

Този отговор помогна ли ви?