Регистрация и профил в MyTelenor уеб портал

Вие сте тук

Потърсете отговор на вашия въпрос

  1. Всички клиенти, които ползват мобилни гласови услуги, мобилни интернет услуги и/или фиксирани услуги на Теленор, могат да се регистрират и да ползват онлайн услугите в портала MyTelenor.

Този отговор помогна ли ви?

Достъп до портала MyTelenor се получава след създаване на Теленор профил. Създайте свой Теленор профил за достъп до MyTelenor уеб портала като е необходимо да зададете своя номер като потребителско име. След това получавате 4-цифрен код като SMS на телефона си, въвеждате го и задавате своя собствена парола.

За повече информация посетете инструкциите за регистрация.
Следвайте стъпките за регистрация.

Този отговор помогна ли ви?

На страницата за Регистрация / Вход въведете номера си и натиснете бутона НАПРЕД. След това изберете „Забравена парола“ и следвайте стъпките. Ще получите SMS код, с който ще потвърдим мобилния Ви номер. Ако всичко е наред въвеждате новата си парола и записвате промените като влезете в своя Теленор профил.
За повече информация посетете инструкциите за регистрация.

Този отговор помогна ли ви?

На страницата за Регистрация / Вход въведете номера си и натиснете бутона НАПРЕД. След това изберете „Забравена парола“ и следвайте стъпките. Ще получите SMS код, с който ще потвърдим мобилния Ви номер. Ако всичко е наред въвеждате новата си парола и записвате промените като влезете в своя Теленор профил.

Имайте предвид, че винаги след като промените паролата за своя Теленор профил ще Ви насочим да влезете отново в профила си с новата парола на всички други устройства и браузери, на които го използвате.

Този отговор помогна ли ви?

Да. Има значение. За по-голяма сигурност може да изберете парола с малки и големи символи, както да добавите и цифри и специални символи. Паролата трябва да е с минимална дължина от 6 символа.

 

Този отговор помогна ли ви?

Достъп до услугите в MyTelenor се прекратява в следните случаи:

  • • за клиенти на предплатени планове, които не са влизали като регистрирани потребители в интернет портала MyTelenor повече от 3 (три) месеца;
  • • за клиенти, които са се отказали от услугите на Теленор;
  • • при смяна на телефонен номер или смяна на собственост.
Този отговор помогна ли ви?

От карето Профил на началната страница на портала, изберете опцията "Промяна на лични данни" и направете желаните промени.

 

Този отговор помогна ли ви?

Да, ползвайки домашен телефон от Теленор, вие сте клиент на фиксираните услуги на оператора и може да се регистрирате в интернет портала MyTelenor. За повече информация посетете инструкциите за регистрация.

За вход в портала използвайте вашия фиксиран номер, с включен код на населеното място (например, за град София - 021234567).

Този отговор помогна ли ви?

Да, докато сте в чужбина, можете да се регистрирате в портала MyTelenor по същия начин както, когато сте в България. Прочетете инструкции за регистрация.

Този отговор помогна ли ви?

Да, можете да се регистрирате с пренесения телефонен номер в интернет портала MyTelenor. За повече информация посетете инструкциите за регистрация.

Този отговор помогна ли ви?