Регистрация и профил в MyTelenor уеб портал

Вие сте тук

Потърсете отговор на вашия въпрос

  1. Всички клиенти, които ползват мобилни гласови услуги, мобилни интернет услуги и/или фиксирани услуги на Теленор, могат да се регистрират и да ползват онлайн услугите в портала MyTelenor.

Този отговор помогна ли ви?

Достъп до портала MyTelenor се получава след създаване на Теленор профил. Създайте свой Теленор профил за достъп до MyTelenor уеб портала като е необходимо да зададете своя номер като потребителско име. След това получавате 4-цифрен код като SMS на телефона си, въвеждате го и задавате своя собствена парола.

Ако сте на абонаментен план Интернет (за мобилен интернет), Интернет за дома или такъв за фиксирани услуги, е необходимо в предпочитан от Вас магазин на Теленор да зададете свой имейл адрес за регистрация на Теленор профил. След като направите това, получавате код за потвърждение на зададения имейл адрес, въвеждате го, и задавате своя собствена парола.

За повече информация посетете инструкциите за регистрация.
Следвайте стъпките за регистрация.

Този отговор помогна ли ви?

На страницата за Регистрация / Вход въведете номера си и натиснете бутона НАПРЕД. След това изберете „Забравена парола“ и следвайте стъпките. Ще получите SMS код, с който ще потвърдим мобилния Ви номер. Ако всичко е наред въвеждате новата си парола и записвате промените като влезете в своя Теленор профил.
Ако сте на абонаментен план Интернет (за мобилен интернет), Интернет за дома или такъв за фиксирани услуги, при клик на „Забравена парола“, ще получите код за потвърждение на зададения имейл адрес, въвеждате го, и задавате своя собствена парола. Записвате промените и влизате в своя Теленор профил.

За повече информация посетете инструкциите за регистрация.

Този отговор помогна ли ви?

На страницата за Регистрация / Вход въведете номера си и натиснете бутона НАПРЕД. След това изберете „Забравена парола“ и следвайте стъпките. Ще получите SMS код, с който ще потвърдим мобилния Ви номер. Ако всичко е наред въвеждате новата си парола и записвате промените като влезете в своя Теленор профил.

Ако сте на абонаментен план Интернет (за мобилен интернет), Интернет за дома или такъв за фиксирани услуги, при клик на „Забравена парола“, ще получите код за потвърждение на зададения имейл адрес, въвеждате го, и задавате своя собствена парола. Записвате промените и влизате в своя Теленор профил.

Имайте предвид, че винаги след като промените паролата за своя Теленор профил ще Ви насочим да влезете отново в профила си с новата парола на всички други устройства и браузери, на които го използвате.

Този отговор помогна ли ви?

Да. Има значение. За по-голяма сигурност може да изберете парола с малки и големи символи, както да добавите и цифри и специални символи. Паролата трябва да е с минимална дължина от 6 символа.

 

Този отговор помогна ли ви?

Достъп до услугите в MyTelenor се прекратява в следните случаи:

  • • за клиенти на предплатени планове, които не са влизали като регистрирани потребители в интернет портала MyTelenor повече от 3 (три) месеца;
  • • за клиенти, които са се отказали от услугите на Теленор;
  • • при смяна на телефонен номер или смяна на собственост.
Този отговор помогна ли ви?

От карето Профил на началната страница на портала, изберете опцията "Промяна на лични данни" и направете желаните промени.

 

Този отговор помогна ли ви?

Да, ползвайки домашен телефон от Теленор, вие сте клиент на фиксираните услуги на оператора и може да се регистрирате в интернет портала MyTelenor. За повече информация посетете инструкциите за регистрация.

За вход в портала използвайте вашия фиксиран номер, с включен код на населеното място (например, за град София - 021234567).

Този отговор помогна ли ви?

Да, докато сте в чужбина, можете да се регистрирате в портала MyTelenor по същия начин както, когато сте в България. Прочетете инструкции за регистрация.

Този отговор помогна ли ви?

Да, можете да се регистрирате с пренесения телефонен номер в интернет портала MyTelenor. За повече информация посетете инструкциите за регистрация.

Този отговор помогна ли ви?