ViLTE

Потърсете отговор на вашия въпрос

ViLTE е технология за видео разговори през 4G мрежа - чрез нея пакети данни се използват за провеждане на висококачествени видео разговори. ViLTE е разширение на Voice over LTE (VoLTE), което добавя висококачествено видео към гласовата услуга през LTE. Услугата не изисква допълнителна регистрация или специално приложение, за да бъде използвана и осигурява пълната сигурност на SIM базираната проверка за автентичност.

Този отговор помогна ли ви?

Да имаш мобилно устройство, поддържащо ViLTE, абонаментен план с 4G достъп и да се намираш в зона на покритие на 4G мрежата на Теленор.
Ето и списък с някои смартфони, поддържащи ViLTE фукционалност за нашата 4G мрежа Huawei P20, P20 Pro, P30 и P30 Pro, Samsung Galaxy S7, S7 edge, S8, S8+, S9, S9+, S10, S10e, S10+, Note8, Note9, A6, A6+, A8, J4, J6, J6+, A7 и A9.

Този отговор помогна ли ви?

Обажданията през ViLTE не черпят от наличните МВ и сe таксуват според официалната ценова листа на Телено .

Този отговор помогна ли ви?

Не, услугата ViLTE не е достъпна през WiFi

Този отговор помогна ли ви?

Не, услугата ViLTE не е достъпна за потребители на предплатени планове.

Този отговор помогна ли ви?

Не, услугата ViLTE не е достъпна за фиксирани номера. Достъпна е само за мобилни номера.

Този отговор помогна ли ви?

Не, услугата ViLTE не е достъпна в роуминг.

Този отговор помогна ли ви?

Ако например сте бизнес абонат, който ползва ограничение на изходящите разговори или кратко набиране между фирмените номера, също така ако ползвате някоя от услугите интерактивно гласово меню (IVR) или Бизнес Контактен център, номерата нямата могат да ползват ViLTE. Когато избирате номера с добавена стойност или се свързвате с центъра за обслужване на клиенти.

Този отговор помогна ли ви?

ViLTE в България се поддържа само от определени модели телефони – обикновено по-съвременни смартфони. Може би твоят телефон не поддържа ViLTE и затова не можеш да го включиш. Разгледай телефоните с подходящ софтуер за ViLTE на нашия сайт. Възможно е и друго: телефонът ти да е със софтуер за друг географски регион, което означава, че е предназначен за пазари извън Европа.

Този отговор помогна ли ви?

Възможно е твоят план да не включва 4G достъп, възможно е да си в зона извън 4G покритие. За да съдействаме и установим причината, е добре е да се свържеш с центъра за обслужване на клиенти на Теленор.

Този отговор помогна ли ви?