CONNECT

Твоята дигитална идентичност

Представи си, че забравиш потребителското име и паролата си за логване. Кошмар! Но е твърде вероятно да се случи, ако ползваш много имена и пароли за вход в различни приложения.

CONNECT ти позволява бърза, лесна и сигурна регистрация и вход в дигитални услуги, предлагани от Теленор или други компании част от групата на Теленор. Няма нужда да помниш няколко пароли за Capture и My Contacts: необходимо е единствено да създадеш профил в някое от тези приложения и да използваш потребителското име и паролата си за тях.

А в мобилното приложение MyTelenor влизаш за секунди, като потвърдиш номера си с PIN код, генериран от CONNECT.

Вход през множество устройства

Данните за вход си остават същите, независимо дали използваш смартфон, лаптоп или компютър, стига услугата да се предлага за различни устройства.

Един номер на профил

Твоят мобилен номер става твоята идентичност и можеш да го използваш за все повече дигитални услуги, предлагани от Теленор.

Различни нива на защита

В зависимост от услугата, която използваш, към твоят профил се добавят различни нива на защита. Така можеш лесно да провериш текущата си сметка само с PIN, но и да си винаги спокоен за личните си снимки в Capture.

Сигурност

CONNECT е сигурно решение, което улеснява работата ти, запазвайки криптирани твоите данни за идентификация.

Твоят профил в CONNECT се създава автоматично, докато правиш следните 3 стъпки от регистрацията в Capture или My Contacts за първи път:

Въвеждаш мобилния си номер;
Въвеждаш имейл адреса си и натискаш "Напред"
Получаваш и въвеждаш 4-цифрен код за идентификация и задаваш парола, за да довършиш регистрацията.

My Contacts

Само с няколко движения можеш да прехвърлиш контактите си от един телефон на друг или в облачното пространство, а за твое удобство приложението има и уеб базирана версия.

Виж повече

Важно!

Щом създадеш своя профил в Capture, няма нужда да създаваш нова регистрация в My Contacts. Само въвеждаш данните, които ползваш за Capture, и влизаш в My Contacts.

В мобилното приложение MyTelenor е нужно само да въведеш мобилния си номер и да потвърдиш самоличността си с PIN кода, който ще получиш от CONNECT.

В зависимост от използваната услуга и нейната версия, може да има разлики в дизайна и броя стъпки за вход / регистрация чрез CONNECT. Пълна информация можеш да откриеш на страницата на съответната услуга.

CONNECT не се предоставя от Теленор, а от трето лице –„Теленор Диджитъл“ АС (Telenor Digital AS).

Във връзка с това, Теленор не носи отговорност за ползването на CONNECT и съхраняваната в нея информация, свързана с функциите или съдържанието на или в CONNECT.
CONNECT предоставя онлайн автентификация.
Ползването на CONNECT е възможно само при наличие на връзка с интернет.
CONNECT е за лично ползване. Ползването и разпространението на CONNECT за каквито и да са търговски или публични цели е абсолютно забранено.
При регистрацията клиентът следва да приеме общите условия на доставчика на CONNECT.
За да се използва CONNECT, е необходимо свързано с интернет устройство.
Трафикът към CONNECT се приспада от включените в плана или в допълнителния пакет към предплатен план, или такъв, придобит по условията на предплатен план МВ на максимална скорост.
Теленор България не носи отговорност и не може да контролира промените в CONNECT, въвеждането на нови функционалности в нея и др.

Забележка: CONNECT се използва само за автентификация в услугите. Конкретните условия и политики на всяка услуга можете да намерите на страницата ѝ:

Условия за Capture Условия за MyContacts

Автентификация е процесът по потвърждаване на идентичността на потребител за дадена услуга. Може да бъде с имейл потвърждение, въвеждане на PIN код, изпратен с SMS или автоматично с разпознаване на даден номер през мрежата.

CONNECT е сигурен начин за онлайн автентификация, която дава достъп до множество услуги.

Много различни услуги използват CONNECT, защото именно наличието на CONNECT профил дава лесен достъп до всички тях.

Не – при успешна регистрация в някоя дигитална услуга, твоят профил в CONNECT се създава автоматично.

Не - CONNECT работи само с услугите, в които е описано, че използват CONNECT за регистрация / вход. Към момента това са Capture, MyContacts и мобилното приложение MyTelenor.

Можеш да отидеш в своя профил и да редактираш телефонните си номера и имейл адреси.

Също така можеш да:

Променяш парола;
Премахваш достъп до някоя от услугите;
Видиш своята история на плащания, ако са направени през CONNECT.

Всеки SMS за регистрация в услугите Capture, MyContacts и мобилното приложение MyTelenor, се изпраща от CONNECT.

Текстът на SMS/имейла е различен в зависимост от услугата.
Например:
Подател: CONNECT
Текст: Capture: Vashiyat kod za potvarzhdenie za CONNECT e XXXX.

CONNECT разпознава езика на приложението, което се използва в момента, за да изпрати SMS. Ако използваш услуга на английски език, то SMS-ът ще бъде на английски.

CONNECT се разработва от Теленор Диджитъл" АС - компания част от групата на Теленор, която създава глобални решения за комуникационни услуги от следващо поколение.  

Винаги си информиран – Telenor Digital са открити за това как събират и използват личните ти данни;
Твоите данни се използват с твоето съгласие и в твой интерес - за да се предоставят по-добри и подходящи услуги;
Твоите данни са поверителни - няма да бъдат споделяни с трети лица;
Твоята сигурност е приоритет - личните данни винаги се съхраняват на защитено и сигурно място.