Теленор профил

Един профил за дигиталните канали на Теленор

Излишно е да помниш различни потребителски имена и пароли за различните приложения, които използваш.

Използвай телефонния си номер и добави свой имейл адрес, за да създадеш своя Теленор профил за достъп до дигиталните канали на Теленор! След това ще можеш да избираш да достъпваш нашите Дигитални канали с телефонния си номер и зададена от теб парола или с имейл адреса си и същата парола.

С този профил имаш достъп до Дигиталните канали - мобилното приложение MyTelenor, уеб портала MyTelenor, нашият онлайн магазин, както и до някои партньорски дигитални услуги като Bookmate, PLAY Diema Xtra и Капитал.

Потребителското име е твоя телефонен номер или твоя имейл адрес

Вече не е необходимо да помниш потребителско име, просто използвай телефонния си номер или имейл адресът, който си задал за вход с Теленор профил в Дигиталните ни канали.

Единен вход във всички дигитални канали

Достатъчно е да влезеш с твоя Теленор профил веднъж в някой от Дигиталните ни канали и ще можеш да използваш останалите в същия браузер, без да е необходимо да влизаш поотделно във всеки от тях.

Вход през множество устройства

Данните ти за вход са криптирани и надлежно защитени със съвременни способи за сигурност на потребителските ресурси.

Високо ниво на защита

Данните ти са криптирани и надлежно защитени с дву-факторна автентикация и други съвременни способи за висока сигурност на потребителските ресурси.

1. Вход / Регистрация

2. Въведи имейл адрес

3. Потвърди с код

4. Задай парола и влез в профила си

Създаването на Теленор профил е бързо и лесно. Следвай тези стъпки:

За клиенти на мобилни гласови услуги

Въвеждаш телефонния си номер и натискаш НАПРЕД.
Въвеждаш свой имейл адрес и продължаваш НАПРЕД.
Следваш стъпките за регистрация, които ще ти изпратим на посочения имейл адрес.
Въвеждаш еднократен код за потвърждение, изпратен с SMS на телефонния ти номер.
Задаваш парола и влизаш в своя Теленор профил.

Ако използваш мобилното приложение с Android OS това ще се случи автоматично.

Задаваш парола и влизаш в своя Теленор профил.



За клиенти на услуги на абонаментни планове Интернет, Интернет за дома и фиксирани услуги

Необходимо е първо да зададеш имейл адрес в предпочитан от теб магазин на Теленор, за да можеш да създадеш Теленор профил.
Въвеждаш номера на услугата, за която искаш да създадеш Теленор профил и натискаш НАПРЕД.
Получаваш 4-цифрен код на зададения от теб имейл адрес, въвеждаш го и натискаш НАПРЕД.
Задаваш парола и влизаш в своя Теленор профил

За да получиш достъп до дигиталните ни канали - мобилното приложение MyTelenor и уеб портала MyTelenor, нашият онлайн магазин и някои партньорски дигитални услуги като Bookmate, PLAY Diema Xtra и Капитал. С един профил имаш достъп до всички тях.

Потърси бутона за Вход в някой от Дигиталните ни канали и следвай стъпките. Добре е да имаш възможност да провериш имейла си и телефонът ти да е наблизо, защото на имейла ще ти изпратим инструкции за регистрацията, а на телефонния ти номер ще изпратим SMS с код, с който да го потвърдиш. След това остава само да си зададеш достатъчно надеждна парола и си вътре!

Ако си на абонаментен план Интернет (за мобилен интернет), Интернет за дома или такъв за фиксирани услуги, е необходимо в предпочитан от теб магазин на Теленор да зададеш свой имейл адрес за регистрация на Теленор профил. След като направиш това, получаваш код за потвърждение на зададения от теб имейл адрес, въвеждаш го, задаваш си собствена парола и си вътре!

Просто въведи телефонния си номер и паролата или имейл адреса, който си посочил и същата парола на страницата за Регистрация / Вход и натисни бутона „Влез“.

На страницата за Регистрация / Вход въведи номера си и натисни бутона НАПРЕД. След това кликни на Забравена парола и следвай стъпките, които ще изпратим в съобщение на твоя имейл адрес. Ще получиш и SMS код, с който ще потвърдим телефонния ти номер. Ако всичко е наред въвеждаш новата си парола и записваш промените като влезеш в своя Теленор профил.

Ако си на абонаментен план Интернет (за мобилен интернет), Интернет за дома или такъв за фиксирани услуги, ще получиш код за потвърждение на зададения от теб имейл адрес. Въвеждаш го, след това новата си парола и записваш промените като влезеш в своя Теленор профил.

Имай предвид, че винаги след като промениш паролата за своя Теленор профил ще те насочим да влезеш отново в профила си с новата парола на всички други устройства и браузери, на които го използваш.

Няма проблем, ако си сменил номерът си, но използваш същата SIM карта, Теленор профилът ти се запазва. Просто трябва да използваш новия си номер в комбинация със старата парола, иначе всичко друго си е същото.

Не, можеш да използваш Теленор профила си само докато си наш клиент и картата ти е активна. Ако решиш да пренесеш своя мобилен номер към друг оператор, например, в момента на пренасянето на мобилния ти номер Теленор профила ти ще бъде изтрит.

Това, което можеш да направиш е да изтриеш телефонния номер, който искаш да закриеш от своя Теленор профил. В такъв случай за своя Теленор профил ще имаш зададен само имейл адрес, към който по всяко време можеш да добавиш друг твой телефонен номер, който активно ползваш в Теленор.

Влез в наш дигитален канал по твой избор и от менюто за профила, избери опцията за изтриване. Следвай стъпките за потвърждение преди изтриването на профила да стане факт.

Важно е да знаеш: Изтриването на Tеленор профила ти ще премахне всички свързани с него услуги заедно с файловете и данните, съхранени във всички приложения, работещи към този профил. След като Теленор профилът бъде изтрит, не е възможно той да бъде възстановен.

Незабавно промени паролата си, ако имаш такива съмнения. На страницата за Регистрация / Вход въведи телефонния си номер и натисни бутона НАПРЕД. След това натисни линка Забравена парола и следвай стъпките. На имейл адресът, който си задал за Теленор профила си, ще получиш инструкции, които да следваш, а на телефонния си номер ще получиш с SMS код, с който ще го потвърдим. Ако всичко е наред можеш да въведеш новата си парола и да запишеш промените като влезеш в Теленор профила си.

Имай предвид, че винаги след като промениш паролата за своя Теленор профил ще те насочим да влезеш отново в профила си с новата парола на всички други устройства и браузери, на които го използваш.

Да, за всеки свой мобилен номер е необходимо да създадеш отделен Теленор профил.

Продължаваш да използваш Теленор профила, който вече си създал. Не е необходимо да се регистрираш наново – използваш същия мобилен номер в комбинация със своята стара парола. Можеш да използваш и имейл адресът, който си задал за Теленор профила си в комбинация със същата парола.

Не можеш да променяш имейл адреса, който си задал за регистрация / вход с Теленор профил. Можеш да променяш телефонния номер към твоя профил. След потвърждение на промяна на телефонен номер достъпът до някои приложения, които използват телефонен номер, в това число дигиталните канали на Теленор ще бъде променен. За да имаш Теленор профил с телефонен номер и имейл адрес за всички свои номера в мрежата на Теленор е необходимо за всеки един от тях да зададеш различен свой имейл адрес.

ВАЖНО

Никога не споделяй кодовете и паролата си за достъп - независимо дали е еднократен ПИН (напр. такъв, получен по SMS) или сложната ти парола, ние от Теленор никога няма да искаме от теб да ги споделяш или използваш извън приложението MyTelenor или някой от другите официални дигитални канали на компанията. Ако някой се свърже с теб и поиска да споделиш кода си или паролата за достъп - откажи и ни информирай, това е опит за измама!

СИГУРНОСТ НА ТВОИТЕ ДАННИ | Съвети за сигурност

Сигурността на потребителските профили в Дигиталните канали на Теленор - мобилното приложение MyTelenor, уеб портала MyTelenor, Бизнес портал, онлайн магазина „Купи онлайн“ - е важна част от нашата политика за опазване на личните данни.

Всички онлайн услуги за регистрирани потребители, предлагани в Дигиталните канали на Теленор, са защитени със сертификат за сигурност, а твоята парола се съхранява в криптиран вид.

Все пак ти предлагаме няколко съвета, с които да повишиш допълнително сигурността на своя Теленор профил:

Регистрацията и входът в твоя Теленор профил за достъп до Дигиталните канали на Теленор се осъществява само на адрес https://id.telenor.bg. Имай предвид, че е възможно други сайтове да осигуряват косвено достъп до някои от онлайн услугите на Теленор, например изпращане на безплатни SMS съобщения, проверка на текуща сметка и др., но те са напълно нелегитимни и използването им е крайно нежелателно.
Въвеждай данните си за вход единствено след като се увериш, че си на адрес id.telenor.bg и в статус лентата (status bar) на браузера се показва жълт катинар, който удостоверява, че страницата е защитена със сертификат за сигурност. Увери се, че сертификатът за сигурност е валиден и е издаден от Теленор България ЕАД като кликнеш върху катинара.
Пази паролата и SMS кода си за достъп и не ги споделяй с никого и при никакви условия. В противен случай профилът и личните ти данни може да попаднат в ръцете на недоброжелатели.
Избери надеждна парола и я сменяй периодично, като използваш комбинация от малки и големи букви, цифри и специални символи.
Избягвай да използваш лесни за познаване пароли и дати, например рождена дата, мобилен номер, име, прякор, град, улица, както и стандартни пароли като 123456, 11111, qwerty, password, abc123 и др.
Запомни паролата си и не я записвай на хартия, в телефона или в компютъра си.
Избягвай да запаметяваш данните си за достъп (телефонен номер и парола) в интернет браузъра, особено ако използваш на чужди или публични компютри, до които имат достъп и други хора.
Използвай уникална парола за своя Теленор профил. Не използвай една и съща парола за достъп до всички интернет услуги, които използваш – например електронна поща, онлайн форуми, онлайн банкиране, чат клиенти и др.
Пази телефона си, не го оставяй без надзор и не го предоставяй за ползване на други лица. Винаги го заключвай като използваш някоя от наличните опции - PIN, пръстов отпечатък, др. Ако някой друг получи достъп до телефона ти, той би могъл да получи пълен достъп до онлайн профила ти без твоето знание. Виж повече съвети как да защитиш телефона си (линк към MyTelenor > Сигурност)
Не оставяй компютъра си без надзор. Заключвай го като използваш някоя от опциите за заключване, които операционната му система предлага.
След като приключиш с използването на който и да е от Дигиталните канали на Теленор използвай опцията ИЗХОД, преди да затвориш браузера и да преминеш към друг уеб сайт.
Ако смяташ, че някой е научил твоята парола, имаш съмнение за неоторизиран достъп до твоя Теленор профил или си загубили своя телефон, промени незабавно паролата си. Можеш да го направиш като използваш инструкциите за смяна на парола.