MyTelenor

Мобилното приложение MyTelenor е с теб навсякъде и по всяко време. Следи месечното си потребление и активирай желаните от теб услуги.

НОВО В ПРИЛОЖЕНИЕТО

Твоят план

Имаш пълна информация за твоя план и месечен абонамент

Устройство

Проследяваш подробности за смартфон услугите, които ползваш

Лизинг детайли

Проверяваш детайлите за използваната услуга

Моят план

Пълна информация за твоя план и месечен абонамент на едно място.

Устройство

Актуални детайли за смартфон услугите, които използваш.

Потребление на фокус

Избираш сам кое потребление да следиш на начален екран.

Детайлна справка

Вече можеш да свалиш своята детайлна справка като pdf.

Допълнителни пакети

Добавяш допълнителни пакети с включен мобилен интернет.

Онлайн плащане

Плащаш сметки онлайн – свои или на приятел/роднина.

Текуща сметка и оставащо потребление

Следиш текущата си сметка и оставащото потребление.

Зареждане на кредит на предплатен номер

Зареждаш кредит на предплатен номер от своята сметка.

Управление на услуги

Активирай роуминг и услуги от Теленор. Управлявай своите дигитални услуги - включени в плана или срещу заплащане.

Актуални оферти

Научаваш за актуални оферти от Теленор.

Входяща кутия

Имаш достъп до своите актуални съобщения от Теленор.

Най-близкият магазин

Намираш най-близкия до теб магазин на Теленор.

Едно меню, на едно място

В приложението MyTelenor намираш бързо и на едно място пълна информация за твоя план и месечен абонамент. Можеш да проследяваш и детайли за смартфон услугите, които ползваш – Лизинг, Върни и вземи, Upgrade и Застраховка. Всичко това е представено в новото меню „Моят план“ с два таба – „Моят план“ и „Устройство“.
Как стигаш до тази важна информация? Лесно, ето как:

Актуализирай приложението до версия 2.1.0
Намери синята кутийка „Моят план“ в горната част на начален екран или връзката в меню „Повече“

-Избери „Моят план“, за да проследиш информацията за своя план и месечен абонамент или
-Избери „Устройство“, за да проследиш информацията за всички смартфон услуги, които ползваш

*Повече за услугата Детайлна справка за потреблението прочети тук.

Новите функционалности и дизайн са достъпни през версия 2.0.0 или по-нова на приложението MyTelenor. Някои функционалности в приложението са адаптирани в зависимост от типа потребител и ползваните от него услуги и могат да се различават от посочените тук.

ВАЖНО! От 01.07.2019 г. спираме поддръжката на стари версии на MyTelenor и трябва да обновиш приложението, за да продължиш да го използваш.

Сега можеш да свалиш приложението и да се възползваш от страхотните му функционалности и да вземеш еднократен допълнителен пакет с 1000 МВ на цена 0,00 лв., валиден за 30 дни.

Достатъчно е преди това да не си ползвал приложението и да си клиент на Теленор, независимо дали имаш друг активен пакет за данни или включени МВ в абонаментния си план. За да се възползваш от допълнителен пакет с 1000 МВ, трябва да инсталираш приложението MyTelenor и да се регистрираш в него за първи път и съответно да активираш пакета през приложението. Приложението е съвместимо с операционни системи iOS9 или по-нова и Android 4.4 или по-нова.

Еднократен допълнителен пакет с 1000 МВ нов клиент

1000 национални MB и роуминг в зона ЕС

Валидност

30 дни

Цена

0,00 лв.

Как мога да получа пакета?

1. Регистрирай се в приложението

2. Натисни банера

3. Активирай пакета

Активиране

Активирането се извършва през мобилното приложение на Теленор – MyTelenor. Необходимо е да свалиш приложението и да се регистрираш в него за първи път

Проверка на потребление

Можеш да проверяваш потреблението си през мобилното приложение My Telenor. Допълнителният пакет ще бъде визуализиран като‚ „Еднократен допълнителния пакет нов клиент“.

Деактивиране

Този пакет за мобилен интернет е еднократен и след изчерпването на включените в него МВ или изтичане на валидността му, се деактивира автоматично.

Този пакет е валиден за всички клиенти на Теленор, които са инсталирали приложението MyTelenor на своя смартфон и се регистрират в него за първи път, активира се от клиента еднократно чрез приложението и не се подновява.
Необходимо условие, за да се активира този пакет, е клиентът да няма просрочени и незаплатени сметки към Теленор, които да са ограничили неговите изходящи услуги.
За клиенти на предплатени планове необходимо условие, за да се активира този пакет, е валидността на текущия наличен кредит (към датата на активиране на пакета) по картата на клиента да не е изтекла.
В случаите, в които клиентът има активни: описания по-горе пакет, така и друг активен пакет за мобилен интернет или включени МВ в плана си, то трафикът за мобилен интернет започва да се изразходва първо от този допълнителен пакет.В случаите, в които клиентът е в роуминг в зона ЕС и има друг активен пакет за мобилен интернет в роуминг в зона ЕС или включен определен обем MB за зона ЕС в плана си, то трафикът започва да се изразходва първо от пакетите за роуминг в ЕС и едва след изчерпването им – от този допълнителен пакет.
За клиенти на предплатени планове активираните 1000 МВ от този пакет не се натрупват към наличните активни пакети с включени МВ на клиента, а също и неговата валидност не удължава валидността на наличните активни пакети с включени МВ на клиента.
След изчерпване на включените МВ или изтичане на валидността на пакета, таксуването на мобилен интернет се извършва според условията на ползвания абонаментен или предплатен план и приложимата към него ценова листа.
Минималното първоначално и последващо таксуване за включените в този пакет 1000 МB е с точност до байт.

Условия за ползване

Включените в пакета 1000 МВ са на максимално достижима скорост, достъпни са само през точка за достъп (Access Point Name, APN) – telenorbg и важат за използване на територията на Република България и за роуминг в зона ЕС.

4G в България

Еднократно активираните от допълнителния пакет 1000 MB могат да се ползват в 4G/LTE мрежата на Теленор и при максимално достижимата скорост според 4G/LTE стандарт на мрежата при следните условия:

за клиенти на абонаментен план с включен достъп до 4G/LTE мрежата на Теленор или активирали друг допълнителен пакет или получили MB като допълнително условие по плана си, предоставящи достъп до 4G/LTE мрежата на Теленор, до момента на изтичането на валидността на достъпа.
за клиенти на предплатен план с включен достъп до 4G/LTE мрежата на Теленор или активирали друг допълнителен пакет или получили MB като допълнително условие по плана си, предоставящи достъп до 4G/LTE мрежата на Теленор, до момента на изтичането на валидността на достъпа.
в зоните на покритие, със съвместима SIM карта и устройство.

Във всички останали случаи ползването на мобилен интернет става чрез 2G/ 3G мрежата на Теленор и с максимално достижимата скорост само според 2G/ 3G стандарт на мрежата.
Ако се генерира трафик през друга точка за достъп или в роуминг извън зона ЕС, същият се таксува според условията на ползвания план и приложимата ценова листа, съответно роуминг тарифа.

Защитена ли е информацията на телефона ти?

Представи си, че някой, който не желаеш, е взел телефона ти и разглежда всичко в него - снимки, съобщения, с кого си говорил. Притеснен ли си?

Ако искаш да си сигурен, че само ти можеш да виждаш информацията на телефона си, вземи мерки за сигурност - лесно е!

ВАЖНО

Никога не споделяй кодовете си за достъп - независимо дали е еднократен ПИН (напр. такъв, получен по SMS) или сложната ти парола, ние от Теленор никога няма да те караме да ги споделяш или използваш извън MyTelenor или някой от другите официални канали на компанията. Ако някой се свърже с теб и поиска да споделиш кода си за достъп - откажи и ни информирай, това е опит за измама!

Независимо дали използваш Android или iOS, ти препоръчваме да се възползваш от решение за заключване на телефона.

ПИН код

Не лош вариант за заключване на телефона. ПИН кодовете обикновено са с 4 цифри и предлагат средно високо ниво на сигурност

Дълъг ПИН код

В iOS можеш да избереш опцията "Custom PIN" и да зададеш по-дълъг от 4 цифри ПИН - например такъв с 6 или повече цифри. В Android това става при задаването на ПИН - просто напиши повече цифри. Колкото повече цифри - толкова по-сигурно.

Парола

Паролата е много по-сигурна от ПИН кода, просто защото е по-дълга и може да съдържа и букви освен цифрите. Няма ограничения каква да е паролата ти, но си знаеш - сигурните са с поне 8 символа и съдържат малки и главни букви, цифри и специални символи.

Фигура (т.нар. pattern)

Рисуването на фигура предлага защита, но все пак не е непробиваем метод. По-сложните фигури дават по-високо ниво на сигурност, но и са по-трудни за ежедневна употреба.

Пръстов отпечатък

Пръстовите отпечатъци са удобен вариант за отключване, но не са много сигурни. Можеш да настроиш повече от един пръст за по-голямо удобство.

Лицево разпознаване

Счита се, че лицевото разпознаване все още не е много сигурно. Най-добре е да потърсиш информация колко е сигурно лицевото разпознаване на твоя модел телефон, и тогава да решиш дали да го използваш.

ВАЖНО

Ако използваш чужд телефон, за да провериш потреблението и информацията си в MyTelenor, не забравяй:

Никога не сваляй файлове, които съдържат лична информация, например Справка за потреблението.

Винаги излизай от приложението, след като свършиш. Това се прави от Профил - Изход.

При настройване на пръстов отпечатък и лицево разпознаване винаги се използва и поне един друг метод за отключване на телефона, например фигура или ПИН - това е "последната линия на защита".

Основната идея на заключването на телефона е да предпазиш информацията си от любопитни очи. Независимо дали са добронамерени или не чак толкова, по-добре е само ти да решаваш какво и на кого да показваш. Освен описаните горе начини да заключваш достъпа до телефона си, има и много други решения за сигурност - например да ограничиш показването на нотификации на заключен екран или да правиш редовни проверки на това какви приложения използваш. Не забравяй да провериш и след колко време ще се заключи екранът ти, ако просто оставиш телефона. Може ли през това време информацията ти да попадне пред чужди очи?

В случай че си решил да използваш приложение за изпращане и получаване на SMS, което е различно от това, което е инсталирано на устройството ти по подразбиране при покупката му, следва да се увериш, че избраното от теб приложение е добре защитено и няма да компрометира твоята SMS кореспонденция или да я изложи на риск, например като синхронизира твоите SMSи с друго устройство, което може да бъде достъпено от трето лице.

Използването на решения за сигурност винаги идва с някаква цена за удобството на използване на телефона, но опазването на личната ти информация е с най-голяма важност, не мислиш ли?

Никога не споделяй паролите и кодовете си за достъп с други хора. Парола, ПИН код или фигура за достъп трябва да знаеш само ти, за да си сигурен, че информацията на телефона ти е защитена!

Как да включиш заключване на телефона си?

Ако си с Android, отиди в Settings - Security (Security & Locations)

Ако си с iOS, отиди в Settings - Touch ID & Passcode

Разгледай наличните възможности и избери най-подходящата за теб.
Готово.

Какво още можеш да направиш, за да предпазиш информацията си?

Предлагаме ти да използваш включената в приложението MyTelenor възможност за заключване на достъпа с ПИН код.


Как работи?

ПИН кодът в MyTelenor е възможност за допълнителна защита на чуствителната информация в приложението - например справка за потреблението, стойности на сметки, какво на кого си плащал и какви услуги си включил.

Основни характеристики на ПИН кода:

включва се по желание на клиента
4 цифри
ПИН кодът се изисква при всяко отваряне на приложението
за по-висока сигурност, Теленор няма информация за зададения ПИН код

Ако имаш настроен ПИН на приложението MyTelenor, можеш да си сигурен, че никой няма да може да види информацията ти или да управлява услугите ти в Теленор от твое име.


Как да включа защита с ПИН код?

Отиди в меню Профил и избери "Настройки".

Натисни бутона до надписа "Неактивен".

Въведи новия си код.


Използвай кода си при всяко влизане в MyTelenor.

Готово! При всяко следващо влизане в приложението или по-дълъг период на неактивност ще трябва да въведеш ПИН кода си. Така ще си сигурен, че информацията ти няма да попадне в чужди ръце.

Ако устройството, с което ползваш MyTelenor, бъде изгубено или откраднато, следва да ни уведомиш незабавно, за да може да предприемем необходимите мерки за ограничаване на достъпа до приложението.

Сега, след като защити телефона си и информацията в MyTelenor, вече можеш да си по-спокоен. Все пак помни - ако запазваш информация от приложението като файл или като снимка на екрана (screenshot), трябва да си изключително внимателен какво се случва с нея - дали се пази локално на телефона ти, дали се качва в облака, и дали може да попадне в чужди ръце. Все пак, сам носиш отговорност за защитата на информацията, която се съхранява на твоето устройство. Бъди отговорен - пази я!

И не забравяй - най-важното е информацията ти да е защитена!

Какво е MyTelenor уеб портал?

В уеб портала MyTelenor можеш да:

Плащаш сметката си онлайн
Следиш колко минути си изговорил, колко мегабайти си използвал и можеш да добавиш още
Преглеждаш месечната си фактура
Изпращаш безплатни SMS съобщения към клиентите на Теленор
Добавяш приятели, които не си включил в групата си „За приятели“

Как да се регистрирам в уеб портала?

Вход

Ако си потребител на услугите на Теленор и телефонният ти номер е активен вече 24 часа, просто кликни на бутона РЕГИСТРАЦИЯ и следвай стъпките.

Достъп до портала MyTelenor се получава след създаване на Теленор профил. Създайте свой Теленор профил за достъп до MyTelenor уеб портала като е необходимо да зададете своя номер като потребителско име. След това получавате 4-цифрен код като SMS на телефона си, въвеждате го и задавате своя собствена парола.

За повече информация посетете инструкциите за регистрация.

Следвайте стъпките за регистрация.

Ако сте бизнес клиент, можете да получите достъп до онлайн услугите на Теленор за всички номера на фирмата като се регистрирате в Теленор Бизнес портал .

Вижте как

Спести време и открий света на мобилните забавления!

След лесна и бърза регистрация ще получиш достъп до пълния набор от персонализирани онлайн услуги в интернет портала MyTelenor, според типа на използвания от теб план.

За потребители на мобилни и фиксирани абонаментни планове

Проверяваш лесно

В уеб портала MyTelenor можеш бързо и лесно да проверяваш потреблението си когато поискаш. Виж нещата, които те интересуват – колко минути си изговорил, колко SMS-а си изпратил, колко мегабайти си използвал, както и каква е текущата ти сметка до момента и колко остава до достигане на кредитния лимит.

Всичко това можеш да направиш през твоя компютър, смартфон или таблет.

 

Текуща сметка и потребление е онлайн услуга, чрез която можеш да получиш информация за:

Текущата сума на твоето потребление на мобилни услуги
Задължения по фактура за отчетен период
Текущо потребление от пакети за разговори, мобилен интернет и SMS/MMS съобщения
Кредитен лимит на твоите  номера по фактура

Информацията е представена в удобен графичен изглед при всеки вход в портала MyTelenor.

За потребители на мобилни и фиксирани абонаментни планове

С услугата Е-фактура получаваш пълна и детайлна информация за дължимите суми по фактурите ти за последните четири месеца. Освен това, лесно можеш да сравниш детайлите, за да анализираш и планираш потреблението си още по-добре.

Избирайки електронния й аналог - Е-фактура Оригинал, ти заменяш твоята оригинална хартиена фактура и вече не е нужно да съхраняваш купища ненужна хартия. Е-фактура Оригинал е електронен документ в PDF формат, заверен с eлектронен подпис на Теленор и може да бъде използван за всички счетоводни операции. Избирайки услугата Е-фактура Оригинал, се отказваш от ежемесечното отпечатване на хартиените ти фактури и по този начин допринасяш за опазването на дърветата и природата на България!

 

С услугата Е-Фактура можеш още да:

Получиш информация за таксите и потреблението на мобилни услуги за изминал период
Прегледаш данните от фактурата и детайлната справка за потребление на всеки от вашите номера, изобразени в графичен вид
Направиш експорт на данните от твоите фактури в различни формати - MS Excel, PDF, XML, CSV


@Фактура

Искаш ли да виждаш най-важната информация от твоята фактура и то бързо и удобно, в деня на нейното издаване? 

Представяме ти безплатната услуга @Фактура, с която всеки месец ще ти изпращаме справка "Общо потребление" за твоят мобилен номер на посочен и потвърден от теб имейл адрес. По този начин получаваш  бърз и лесен достъп до изчерпателна информация за използваните и дължими по фактура услуги, както и за потреблението за отчетния период.

Имай предвид, че услугата @Фактура не заменя получаваната до момента фактура в хартиен или електронен формат. Чрез услугата получаваш извадка от твоята фактура, като пълната информация ще продължиш да получаваш, както и до момента.

Как да заявиш услугата @Фактура

За да активираш услугата @Фактура, е необходимо да си частен клиент на абонаментен план от Теленор и да изпълниш следните две лесни стъпки.

1. Да ни информираш на кой имейл адрес би искал да получаваш информация за месечното потребление, ползвани услуги и дължими суми по фактура за твоят номер по един от изброените начини:

по време на сключване на договор
при подновяване на текущ договор
по всяко време чрез SMS на кратък номер 5010
през интернет портала MyTelenor  

2. Да активираш услугата @Фактура като посетиш страницата за активация в получения от Теленор имейл.         

Ако все още нямате профил за достъп до MyTelenor и другите дигитални канали следвайте стъпките за регистрация.

За потребители на мобилни и фиксирани абонаментни планове

Плащаш сигурно

MyTelenor предлага бърза и сигурна възможност да заплатиш своята фактура или да заредиш кредит по предплатената си карта, без да е необходимо да посещаваш магазин. Трябва само да имаш дебитна или кредитна карта и да знаеш своя клиентски номер (ако си клиент на абонаментен план) или телефонен номер (ако ползваш предплатена карта). За секунди можеш да се погрижиш за това да продължиш да ползваш услугите на Теленор, бързо и удобно през твоя компютър, таблет или телефон.

 

Възползвай се от удобството да заплащаш сметки към Теленор онлайн с твоята кредитна или дебитна карта Visa, Visa Electron, MasterCard или Maestro!

С услугата Онлайн плащане по фактура можеш да платиш както твоята сметка към Теленор, така и сметките на твоите близки, като за целта е необходимо  само да знаеш техните клиентски номера.

За потребители на мобилни и фиксирани абонаментни планове

Плащаш сигурно

MyTelenor предлага бърза и сигурна възможност да заплатиш своята фактура или да заредиш кредит по предплатената си карта, без да е необходимо да посещаваш магазин. Трябва само да имаш дебитна или кредитна карта и да знаеш своя клиентски номер (ако си клиент на абонаментен план) или телефонен номер (ако ползваш предплатена карта). За секунди можеш да се погрижиш за това да продължиш да ползваш услугите на Теленор, бързо и удобно през твоя компютър, таблет или телефон.

Възползвай се от удобството да заплащаш сметки към Теленор онлайн с твоята кредитна или дебитна карта Visa, Visa Electron, MasterCard или Maestro!

С услугата Онлайн плащане по фактура можеш да платиш както твоята сметка към Теленор, така и сметките на твоите близки, като за целта е необходимо  само да знаеш техните клиентски номера.

За потребители на мобилни абонаментни планове

 

Добавяш на момента

Понякога се случва минутите и мегабайтите, включени в абонаментния ти план, да не стигнат, а до новия месец да остават още дни. Ние ти предлагаме допълнителни пакети за минути,съобщения и мегабайти, които можеш да купиш в MyTelenor винаги когато ти потрябват. Разделени по вид и размер, лесно можеш да избереш подходящия за теб допълнителен пакет и да проведеш разговора, за който не ти достигнаха минути. Или да добавиш още мегабайти, за да можеш да споделиш в социалните мрежи точно това, което твоите приятели трябваше спешно да видят.

За потребители на мобилни абонаментни планове

 

Налага ти се да проведеш дълъг разговор с приятел, който си  пропуснал да въведеш в групата си за приятели? Онлайн можеш да го добавиш бързо и лесно чрез услугата Група за приятели, в удобно за теб време. Добавяй и променяй номера или просто се информирай с кого говориш на преференциални цени!

За потребители на абонаментни и предплатени планове

Изпращай над 20 безплатни SMS съобщения към клиентите на Теленор всеки ден! Разполагаш още с Входяща кутия, Изходяща кутия, Телефонен бележник и История на изпратените и получените съобщения.

За потребители на абонаментни и предплатени планове

Забавляваш ли се да избираш различни мелодии, с които да звъни телефонът ти, когато те търсят? Още по-забавно става, когато можеш да направиш така, че тези, които ти звънят, вместо стандартния тон "свободно" да чуват избранa от теб песен или мелодия, докато чакат да им отговориш.

С услугата FUN Call в портала MyTelenor имаш достъп до богата колекция от мелодии за прослушване и покупка, както и до възможността да управляваш твоите FUN Call мелодии и твоя FUN Call профил.

Към FUN Call галерията

 

Уеб порталът MyTelenor помни вместо теб, за да ти улесни живота в разни обичайни и необичайни неща. Показване на забравен PUK код, скриване на номера за конкретни обаждания или смяна на адрес за кореспонденция – това са само част от полезните функции на портала.

Адрес за кореспонденция

За потребители на мобилни и фиксирани абонаментни планове

Имаш възможност да прегледаш и промениш адреса за получаване на твоите месечни фактури и да актуализираш  данните на получателя.

PUK код

За потребители на абонаментни и предплатени планове

Ако си блокирали своята SIM карта и не помниш PIN кода, все още можеш да използваш номера си. За целта е необходимо да влезнеш в портала MyTelenor и да провериш  PUK кода, с който да разблокирате своята SIM карта.

Настройки за телефон

За потребители на абонаментни и предплатени планове

Изпрати директно към телефона си настройки за WAP през GPRS, WAP през CSD, MMS през GPRS и Стрийминг. Ще получиш конфигурационен SMS с желаните настройки и всичко, което трябва да направиш, е да ги запаментиш и активираш.

Допълнителни услуги

За потребители на мобилни и фиксирани абонаментни планове

Имаш възможност да прегледаш статуса на твоите услуги и да активираш/деактивираш допълнителни услуги към твоят абонамент - лимит за мобилен интернет в роуминг, CLIR, детайлна справка за потребление на номер.