MyTelenor

Мобилното приложение MyTelenor е с теб навсякъде
Мобилното приложение MyTelenor е с теб навсякъде

Мобилното приложение MyTelenor

Мобилното приложение е с теб навсякъде и с него лесно можеш да следиш оставащото си потребление, да проверяваш сметката си, да добавиш още минути и мегабайти, когато установиш, че си ги изчерпал.

Опитай възможностите на приложението:

Ако си любопитен - следи колко минути и мегабайти ти остават
Ако си нетърпелив – плащай месечната си сметка на момента и без да ходиш никъде
Ако си постоянно в движение - презареждай предплатени планове в движение
Дори ако си от всички останали – свали приложението и виж какво може

Нов начин за онлайн плащане през мобилното приложение MyTelenor

Плащането през приложението MyTelenor е още по-бързо и лесно!

А ето и какви са предимствата на новото плащане през приложението:
Плащането се случва през MyTelenor За да може да се възползваш от по-улеснения метод на плащане трябва само да обновиш версията си с най-новата версия на приложението (не по-стара от 1.8).
Плащаш и по друг клиентски номер – вече можеш лесно и бързо да сменяш клиентските номера, по които да осъществяваш плащания през приложението. Лесно е – въвеждаш чужд клиентски номер и си готов. А след направено плащане, този номер се запазва автоматично в приложението и можеш бързо да го избереш отново за последващо плащане през приложението.
Плащаш с лекота – приложението MyTelenor e създадено, за да ти е лесно. Онлайн плащането се извършва с още по-голяма лекота. Посочваш сума и избираш запаметената карта на плащане и готово.
Можеш да плащаш автоматично – Чрез новата възможност за онлайн плащане през приложението, можеш да активираш услугата „Абонирай се за автоматично плащане“ и всеки месец ще се извършва автоматично плащане на сметки ти от посочената карта. Е, разбира се, ще имаш възможност и да деактивираш тази услуга.
Имаш възможност да не въвеждаш данни за картата – всъщност ще го направиш само веднъж в началото. След това, ако активираш услугата „Запази кредитната си карта за последващи плащания“, приложението запомня данните, със съдействието на Wirecard, а ти плащаш още по-лесно следващите пъти. Можеш да запазиш до 3 карти.
Имаш и ново меню Платежни средства – в него можеш да преглеждаш запазените си карти, както и да изтриеш запазена карта, която вече не ти трябва. Тук също можеш да се абонираш за автоматично плащане всеки месец.

Това е. Да ти се прииска да си платиш сметката веднага направо. Толкова е лесно и бързо с MyTelenor.

Летни награди с приложението MyTelenor

Приключи периодът, в който можеш да участваш в кампанията за летни награди с приложението MyTelenor. До 15.08.2018 г. печелившите могат да получат наградите си. Виж долу как да разбереш дали си сред тях и как можеш да получиш своята награда.

Как ще разбера дали съм сред печелившите?

В случай, че отговаряш на условията на Кампанията и си един от първите 10 000 клиента извършили плащане и запазили своята кредитна/дебитна карта, ще бъдеш информиран в срок до 5 работни дни от извършване на плащането и запазване на картата, със съобщение във входящата кутия в приложението. В него ще се съдържа информация за получаването на наградата и уникален код за конкретния мобилен номер, с който можеш да получиш награда в магазин от търговската мрежа на Теленор.

За печеливш се счита, извършилият плащане (независимо дали се отнася за неговия или за друг клиентски номер) през MyTelenor и запазил карта в приложението според условията на Кампанията в периода 18.06 - 31.07.2018 г.

Как мога да получа своята награда?

Ако си сред печелившите, може да получиш своята награда в избран от теб магазин от търговската мрежа на Теленор в периода от 23.06.2018 г. до 15.08.2018 г. За да получиш награда, е необходимо да предоставиш мобилен номер и уникалния код, който си получил в съобщението във входящата кутия в приложението и да се легитимираш с документ за самоличност. Можеш да получиш една от наградите, които са в наличност в магазина, който си избрал. В случай, че няма наличности от наградите в конкретния магазин, можеш да посетиш друг магазин.

С един мобилен номер може да участваш само веднъж в кампанията, независимо от това дали отново отговаряш на условията за получаване на награда.

Какви са наградите?

Участниците, отговарящи на условията посочени по-горе печелят една от следните награди – общо 10 000 бр.:

Повече информация условията на кампанията може да прочетеш тук: Общи условия.

От 01 юни до 31 август 2018 г. можеш да свалиш приложението и да се възползваш от страхотните му функционалности, но и да вземеш еднократен допълнителен пакет с 1000 МВ на цена 0,00 лв., валиден за 30 дни.

Достатъчно е преди това да не си ползвал приложението и да си клиент на предплатен план на Теленор, независимо дали имаш друг активен пакет за данни. За да се възползваш от допълнителен пакет с 1000 МВ, трябва да инсталираш приложението MyTelenor Bulgaria и да се регистрираш в него за първи път и съответно да активираш пакета през приложението. Приложението е съвместимо с операционни системи iOS9 или по-нова версия iOS, Android 4.2 или по-нова версия Android и Windows 8.1 или по-нова версия.

Еднократен допълнителен пакет с 1000 МВ нов клиент

1000 национални MB и роуминг в зона ЕС

Валидност

30 дни

Цена

0,00 лв.

Как мога да получа пакета?

1. Регистрирай се в приложението

2. Натисни банера

3. Активирай пакета

Активиране

Само и единствено през мобилното приложение на Теленор – MyTelenor Bulgaria в периода от 01 юни до 31 август 2018 г. Необходимо е да свалиш приложението и да се регистрираш в него за първи път.

Проверка на потребление

Можеш да проверяваш потреблението си през мобилното приложение My Telenor Bulgaria. Допълнителният пакет ще бъде визуализиран като‚ „Еднократен допълнителния пакет нов клиент“.

Деактивиране

Този пакет за мобилен интернет е еднократен и след изчерпването на включените в него МВ или изтичане на валидността му, се деактивира автоматично.

Този пакет е валиден за всички клиенти на предплатени планове на Теленор, които са инсталирали приложението MyTelenor Bulgaria на своя смартфон и се регистрират в него за първи път, активира се от клиента еднократно чрез приложението и не се подновява.
За клиенти на предплатени планове необходимо условие, за да се активира този пакет, е валидността на текущия наличен кредит (към датата на активиране на пакета) по картата на клиента да не е изтекла.
В случаите, в които клиентът има активни: описания по-горе пакет, така и друг активен пакет за мобилен интернет, то трафикът за мобилен интернет започва да се изразходва първо от този допълнителен пакет.
След изчерпване на включените МВ или изтичане на валидността на пакета, таксуването на мобилен интернет се извършва според условията на ползвания предплатен план и приложимата към него ценова листа.
Минималното първоначално и последващо таксуване за включените в този пакет 1000 МB е с точност до байт.

Условия за ползване

Включените в пакета 1000 МВ са на максимално достижима скорост, достъпни са само през точка за достъп (Access Point Name, APN) – telenorbg и важат за използване на територията на Република България и за роуминг в зона ЕС.  

Еднократно активираните от допълнителния пакет 1000 МБ могат да се ползват в 4G/LTE мрежата на Теленор и при максимално достижимата скорост според 4G/LTE стандарт на мрежата при следните условия:

за клиенти на предплатен план с включен достъп до 4G/LTE мрежата на Теленор или активирали друг допълнителен пакет или получили MB като допълнително условие по плана си, предоставящи достъп до 4G/LTE мрежата на Теленор, до момента на изтичането на валидността на достъпа.
в зоните на покритие, със съвместима SIM карта и устройство.

Във всички останали случаи ползването на мобилен интернет става чрез 2G/ 3G мрежата на Теленор и с максимално достижимата скорост само според 2G/ 3G стандарт на мрежата.
Ако се генерира трафик през друга точка за достъп или в роуминг извън зона ЕС, същият се таксува според условията на ползвания план и приложимата ценова листа, съответно роуминг тарифа.

Официалното приложение MyTelenor е вече тук!

С мобилното приложение можеш да управляваш своя номер удобно и в движение. Приложението е създадено, за да можеш лесно да следиш своите телеком услуги навсякъде и по твое желание. За да се възползваш от най-новите функционалности на приложението, е необходимо да го актуализираш с последната му версия. Приложението MyTelenor е достъпно за Android, iOS и Windows Phone.

С мобилното приложение можеш да:

Следиш текущата си сметка или наличен кредит, както и оставащо потребление
Проверяваш за минали сметки на своя номер
Научаваш за актуални оферти от Теленор
Плащаш сметките си онлайн със своята кредитна или дебитна карта
Зареждаш кредит на предплатен номер от своята сметка, с ваучер или с кредитна/дебитна бързо и надеждно
Разглеждаш и добавяш предложенията за допълнителни пакети с включен мобилен интернет, достъпни специално за твоя план
Търсиш най-близкия магазин на Теленор
Активираш/деактивираш роуминг услуга, лимит за роуминг за мобилен интернет, информация за роуминг цени и съобщение за преносимост- за клиенти на абонаментен план
НОВО! - Съхраняваш актуалните съобщения от Теленор в твоя лична Входяща кутия.

Мобилното приложение MyTelenor Bulgaria може да се инсталира на устройства с операционна система Android, ползващи версия Android 4.1 или по-нова версия. За устройства ползващи операционна система iOS, може на тези с версия iOS9 или по-нова. За устройства, ползващи операционна система Windows Phone, може на тези с версия WP8.1 или по-нова.

Какво е MyTelenor уеб портал?

В уеб портала MyTelenor можеш да:

Плащаш сметката си онлайн
Следиш колко минути си изговорил, колко мегабайти си използвал и можеш да добавиш още
Преглеждаш месечната си фактура
Изпращаш безплатни SMS съобщения към клиентите на Теленор
Добавяш приятели, които не си включил в групата си „За приятели“

Как да се регистрирам в уеб портала?

Ако си потребител на услугите на Теленор и телефонният ти номер е активен вече 24 часа, можеш да получите достъп до своите онлайн услуги, като се регистрираш в портала MyTelenor.

Регистрация

за потребители на мобилни услуги

Изпрати SMS (празен или с произволен текст)
на номер 5005 от своя мобилен номер.

Регистрация

за потребители на фиксирани услуги

От твоя фиксиран телефон, с чийто номер си регистриран в MyTelenor, избери номер *123 и опция 3 от интерактивното меню

Вход

В страницата ВХОД въведи своя телефонен номер и получената като SMS нова парола.

Получената като SMS парола може да смените безплатно по всяко време от менюто Профил Смяна на парола.
Цена на съобщение към 5005 – 0,00 лв. за всички клиенти на Теленор на територията на България.
Цената на съобщение към 5005 в роуминг за клиенти на абонаментни планове се определя в зависимост от избраната роуминг тарифа и държавата, в която се намира абонатът. Цената на съобщение към 5005 в роуминг за клиенти на предплатена услуга е 1,91 лв.
Цената за обаждане към *123 е 0,024 лв. на обаждане. Цените са с ДДС.
Ако имате регистрация в MyTelenor, но сте забравили паролата си, следвайте инструкциите за забравена парола.

Съвети за сигурност на вашите данни

Ако сте бизнес клиент, можете да получите достъп до онлайн услугите на Теленор за всички номера на фирмата като се регистрирате в Теленор Бизнес портал .

Вижте как

Спести време и открий света на мобилните забавления!

След лесна и бърза регистрация ще получиш достъп до пълния набор от персонализирани онлайн услуги в интернет портала MyTelenor, според типа на използвания от теб план.

За потребители на мобилни и фиксирани абонаментни планове

Проверяваш лесно

В уеб портала MyTelenor можеш бързо и лесно да проверяваш потреблението си когато поискаш. Виж нещата, които те интересуват – колко минути си изговорил, колко SMS-а си изпратил, колко мегабайти си използвал, както и каква е текущата ти сметка до момента и колко остава до достигане на кредитния лимит.

Всичко това можеш да направиш през твоя компютър, смартфон или таблет.

 

Текуща сметка и потребление е онлайн услуга, чрез която можеш да получиш информация за:

Текущата сума на твоето потребление на мобилни услуги
Задължения по фактура за отчетен период
Текущо потребление от пакети за разговори, мобилен интернет и SMS/MMS съобщения
Кредитен лимит на твоите  номера по фактура

Информацията е представена в удобен графичен изглед при всеки вход в портала MyTelenor.

За потребители на мобилни и фиксирани абонаментни планове

С услугата Е-фактура получаваш пълна и детайлна информация за дължимите суми по фактурите ти за последните четири месеца. Освен това, лесно можеш да сравниш детайлите, за да анализираш и планираш потреблението си още по-добре.

Избирайки електронния й аналог - Е-фактура Оригинал, ти заменяш твоята оригинална хартиена фактура и вече не е нужно да съхраняваш купища ненужна хартия. Е-фактура Оригинал е електронен документ в PDF формат, заверен с eлектронен подпис на Теленор и може да бъде използван за всички счетоводни операции. Избирайки услугата Е-фактура Оригинал, се отказваш от ежемесечното отпечатване на хартиените ти фактури и по този начин допринасяш за опазването на дърветата и природата на България!

 

С услугата Е-Фактура можеш още да:

Получиш информация за таксите и потреблението на мобилни услуги за изминал период
Прегледаш данните от фактурата и детайлната справка за потребление на всеки от вашите номера, изобразени в графичен вид
Направиш експорт на данните от твоите фактури в различни формати - MS Excel, PDF, XML, CSV


@Фактура

Искаш ли да виждаш най-важната информация от твоята фактура и то бързо и удобно, в деня на нейното издаване? 

Представяме ти безплатната услуга @Фактура, с която всеки месец ще ти изпращаме справка "Общо потребление" за твоят мобилен номер на посочен и потвърден от теб имейл адрес. По този начин получаваш  бърз и лесен достъп до изчерпателна информация за използваните и дължими по фактура услуги, както и за потреблението за отчетния период.

Имай предвид, че услугата @Фактура не заменя получаваната до момента фактура в хартиен или електронен формат. Чрез услугата получаваш извадка от твоята фактура, като пълната информация ще продължиш да получаваш, както и до момента.

Как да заявиш услугата @Фактура

За да активираш услугата @Фактура, е необходимо да си частен клиент на абонаментен план от Теленор и да изпълниш следните две лесни стъпки.

1. Да ни информираш на кой имейл адрес би искал да получаваш информация за месечното потребление, ползвани услуги и дължими суми по фактура за твоят номер по един от изброените начини:

по време на сключване на договор
при подновяване на текущ договор
по всяко време чрез SMS на кратък номер 5010
през интернет портала MyTelenor  

2. Да активираш услугата @Фактура като посетиш страницата за активация в получения от Теленор имейл.         

За улеснение и достъп до по-подробна информация по твоята  фактура, ако при активиране на услугата не си потребител на интернет портала MyTelenor, на твоят мобилен номер ще получиш парола за първоначален достъп. С нея, ако желаеш, можете да се регистрирате в портала MyTelenor и да се възползваш от всички преимущества и услуги, достъпни за теб в портала.

За потребители на мобилни и фиксирани абонаментни планове

Плащаш сигурно

MyTelenor предлага бърза и сигурна възможност да заплатиш своята фактура или да заредиш кредит по предплатената си карта, без да е необходимо да посещаваш магазин. Трябва само да имаш дебитна или кредитна карта и да знаеш своя клиентски номер (ако си клиент на абонаментен план) или телефонен номер (ако ползваш предплатена карта). За секунди можеш да се погрижиш за това да продължиш да ползваш услугите на Теленор, бързо и удобно през твоя компютър, таблет или телефон.

 

Възползвай се от удобството да заплащаш сметки към Теленор онлайн с твоята кредитна или дебитна карта Visa, Visa Electron, MasterCard или Maestro!

С услугата Онлайн плащане по фактура можеш да платиш както твоята сметка към Теленор, така и сметките на твоите близки, като за целта е необходимо  само да знаеш техните клиентски номера.

За потребители на мобилни и фиксирани абонаментни планове

Плащаш сигурно

MyTelenor предлага бърза и сигурна възможност да заплатиш своята фактура или да заредиш кредит по предплатената си карта, без да е необходимо да посещаваш магазин. Трябва само да имаш дебитна или кредитна карта и да знаеш своя клиентски номер (ако си клиент на абонаментен план) или телефонен номер (ако ползваш предплатена карта). За секунди можеш да се погрижиш за това да продължиш да ползваш услугите на Теленор, бързо и удобно през твоя компютър, таблет или телефон.

Възползвай се от удобството да заплащаш сметки към Теленор онлайн с твоята кредитна или дебитна карта Visa, Visa Electron, MasterCard или Maestro!

С услугата Онлайн плащане по фактура можеш да платиш както твоята сметка към Теленор, така и сметките на твоите близки, като за целта е необходимо  само да знаеш техните клиентски номера.

За потребители на мобилни абонаментни планове

 

Добавяш на момента

Понякога се случва минутите и мегабайтите, включени в абонаментния ти план, да не стигнат, а до новия месец да остават още дни. Ние ти предлагаме допълнителни пакети за минути,съобщения и мегабайти, които можеш да купиш в MyTelenor винаги когато ти потрябват. Разделени по вид и размер, лесно можеш да избереш подходящия за теб допълнителен пакет и да проведеш разговора, за който не ти достигнаха минути. Или да добавиш още мегабайти, за да можеш да споделиш в социалните мрежи точно това, което твоите приятели трябваше спешно да видят.

За потребители на мобилни абонаментни планове

 

Налага ти се да проведеш дълъг разговор с приятел, който си  пропуснал да въведеш в групата си за приятели? Онлайн можеш да го добавиш бързо и лесно чрез услугата Група за приятели, в удобно за теб време. Добавяй и променяй номера или просто се информирай с кого говориш на преференциални цени!

За потребители на абонаментни и предплатени планове

Изпращай над 20 безплатни SMS съобщения към клиентите на Теленор всеки ден! Разполагаш още с Входяща кутия, Изходяща кутия, Телефонен бележник и История на изпратените и получените съобщения.

За потребители на абонаментни и предплатени планове

Забавляваш ли се да избираш различни мелодии, с които да звъни телефонът ти, когато те търсят? Още по-забавно става, когато можеш да направиш така, че тези, които ти звънят, вместо стандартния тон "свободно" да чуват избранa от теб песен или мелодия, докато чакат да им отговориш.

С услугата FUN Call в портала MyTelenor имаш достъп до богата колекция от мелодии за прослушване и покупка, както и до възможността да управляваш твоите FUN Call мелодии и твоя FUN Call профил.

Към FUN Call галерията

 

Уеб порталът MyTelenor помни вместо теб, за да ти улесни живота в разни обичайни и необичайни неща. Показване на забравен PUK код, скриване на номера за конкретни обаждания или смяна на адрес за кореспонденция – това са само част от полезните функции на портала.

Адрес за кореспонденция

За потребители на мобилни и фиксирани абонаментни планове

Имаш възможност да прегледаш и промениш адреса за получаване на твоите месечни фактури и да актуализираш  данните на получателя.

PUK код

За потребители на абонаментни и предплатени планове

Ако си блокирали своята SIM карта и не помниш PIN кода, все още можеш да използваш номера си. За целта е необходимо да влезнеш в портала MyTelenor и да провериш  PUK кода, с който да разблокирате своята SIM карта.

Настройки за телефон

За потребители на абонаментни и предплатени планове

Изпрати директно към телефона си настройки за WAP през GPRS, WAP през CSD, MMS през GPRS и Стрийминг. Ще получиш конфигурационен SMS с желаните настройки и всичко, което трябва да направиш, е да ги запаментиш и активираш.

Допълнителни услуги

За потребители на мобилни и фиксирани абонаментни планове

Имаш възможност да прегледаш статуса на твоите услуги и да активираш/деактивираш допълнителни услуги към твоят абонамент - лимит за мобилен интернет в роуминг, CLIR, детайлна справка за потребление на номер.