MyTelenor

Свали сега от Google Play, App Store или AppGallery.

НОВО В ПРИЛОЖЕНИЕТО

Управлявай номерата си на абонаментен план през твоето приложение MyTelenor!

Имаш достъп до информация за тях и можеш да управляваш разнообразие от услуги за номерата, изцяло онлайн в реално време, докато си движение.

От 5 март всеки петък влизай в MyTelenor и разбери дали печелиш.

Въпроси и отговори

Кампанията се провежда всеки петък от 5 Март 2021 г. И ти можеш да участваш всеки петък, в който видиш банер към играта в приложението. Имаш възможност да играеш веднъж в рамките на петъчния ден, в който играта е активна.

Можеш да спечелиш до една изненада в рамките на петъчния ден, в който играта е активна. Не забравяй да участваш всеки петък!

Можеш да подариш всяка изненада, която печелиш на твой приятел, стига той да е наш клиент и да има активен номер в мрежата на Теленор. Натисни бутон „Подари на приятел“, въведи неговия мобилен номер и натисни „ИЗПРАТИ“. Приятелят ти ще получи SMS и съобщение в неговия MyTelenor, което ще му даде повече информация за твоя подарък.

Когато спечелиш изненада и я вземеш, ще получиш пълна информация със съобщение в твоята входяща кутия в приложението MyTelenor. Пълна информация за кампанията можеш да получиш и в „Правила и условия на кампанията“.

Моят план

Пълна информация за твоя план и месечен абонамент на едно място.

Устройство

Актуални детайли за смартфон услугите, които използваш.

Потребление на фокус

Избираш сам кое потребление да следиш на начален екран.

Актуални оферти

Научаваш за актуални оферти от Теленор.

Актуални и нови услуги в едно меню „Услуги“

Управлявай дигитални услуги в позиция в плана, активирай пакети МВ и роуминг пакети, купувай наши нови услуги.

Зареждане на кредит на предплатен номер

Зареждаш кредит на предплатен номер от своята сметка.

Входяща кутия

Имаш достъп до своите актуални съобщения от Теленор.

Онлайн плащане

Плащаш сметки онлайн – свои или на приятел/роднина.

Най-близкият магазин

Намираш най-близкия до теб магазин на Теленор.

Текуща сметка и оставащо потребление

Следиш текущата си сметка и оставащото потребление.

Фактура / Справка за потреблението

Вече можеш да свалиш своята фактура или справка за потреблението до шест месеца назад според нивото на оторизация на твоя номер.

Поднови абонаментния си план през MyTelenor App

Приложението MyTelenor добавя и още едно удобство за теб – вече можеш да подновяваш абонаментния си план бързо, с няколко клика и изцяло дигитално! Получаваш новия си план веднага, без нужда от посещение на магазин или чакане на куриер.

за „Основен номер“ или „Номер на Администратор“:

Услугата е валидна за номера, които имат следните нива на оторизация:
Основен номер
Номер на администратор
Оторизиран номер

Когато ние имаме нова оферта за теб, ще получиш информация за това на началния екран на приложението. Също така, ти можеш и сам да проверяваш в меню Моят план дали не сме подбрали оферта за теб. Как става самото подновяване? Ами лесно:
Избираш офертата
Разглеждаш и се съгласяваш с документите за избрания план;
Съгласяваш се с условията за електронно подписване;
Подписваш с няколко клика и потвърждаваш с еднократна парола, която ще получиш по SMS;
Готово! Като получиш потвърдителен SMS, си сигурен, че новият план е вече активен.
Документите можеш да видиш после в меню Моят план -> Моите поръчки

Ние се грижим за валидността и достоверността на документите, които си подписал, като ги подписваме с цифров сертификкат за електронен подпис.

Виж повече

Управлявай номерата си на абонаментен план през твоето приложение MyTelenor!

Имаш възможност да управляваш номерата си на абонаментен план през своето собствено приложение MyTelenor, без да излизаш от профила си. Вече можеш да достъпваш информация и управляваш разнообразие от услуги за тях бързо, с няколко клика и изцяло дигитално в реално време.

Тази най-нова функционалност на MyTelenor е валидна за номера, които имат нива на оторизация:

ОСНОВЕН НОМЕР
НОМЕР НА АДМИНИСТРАТОР

Информацията за номерата, които можеш да управляваш през твоя MyTelenor включва:

Условия на абонаментния план
Потребление и текущи сметки
Активни услуги
Стойност на фактура и възможност да направиш плащане

Освен това, можеш да активираш или деактивираш разнообразие от услуги за номерата:
Дигитални услуги
Допълнителни пакети МВ
Роуминг пакети и роуминг услуги

Защитена ли е информацията на телефона ти?

Представи си, че някой, който не желаеш, е взел телефона ти и разглежда всичко в него - снимки, съобщения, с кого си говорил. Притеснен ли си?

Ако искаш да си сигурен, че само ти можеш да виждаш информацията на телефона си, вземи мерки за сигурност - лесно е!

ВАЖНО

Никога не споделяй кодовете си за достъп - независимо дали е еднократен ПИН (напр. такъв, получен по SMS) или сложната ти парола, ние от Теленор никога няма да те караме да ги споделяш или използваш извън MyTelenor или някой от другите официални канали на компанията. Ако някой се свърже с теб и поиска да споделиш кода си за достъп - откажи и ни информирай, това е опит за измама!

Независимо дали използваш Android или iOS, ти препоръчваме да се възползваш от решение за заключване на телефона.

ПИН код

Не лош вариант за заключване на телефона. ПИН кодовете обикновено са с 4 цифри и предлагат средно високо ниво на сигурност

Дълъг ПИН код

В iOS можеш да избереш опцията "Custom PIN" и да зададеш по-дълъг от 4 цифри ПИН - например такъв с 6 или повече цифри. В Android това става при задаването на ПИН - просто напиши повече цифри. Колкото повече цифри - толкова по-сигурно.

Парола

Паролата е много по-сигурна от ПИН кода, просто защото е по-дълга и може да съдържа и букви освен цифрите. Няма ограничения каква да е паролата ти, но си знаеш - сигурните са с поне 8 символа и съдържат малки и главни букви, цифри и специални символи.

Фигура (т.нар. pattern)

Рисуването на фигура предлага защита, но все пак не е непробиваем метод. По-сложните фигури дават по-високо ниво на сигурност, но и са по-трудни за ежедневна употреба.

Пръстов отпечатък

Пръстовите отпечатъци са удобен вариант за отключване, но не са много сигурни. Можеш да настроиш повече от един пръст за по-голямо удобство.

Лицево разпознаване

Счита се, че лицевото разпознаване все още не е много сигурно. Най-добре е да потърсиш информация колко е сигурно лицевото разпознаване на твоя модел телефон, и тогава да решиш дали да го използваш.

ВАЖНО

Ако използваш чужд телефон, за да провериш потреблението и информацията си в MyTelenor, не забравяй:

Никога не сваляй файлове, които съдържат лична информация, например Справка за потреблението.

Винаги излизай от приложението, след като свършиш. Това се прави от Профил - Изход.

При настройване на пръстов отпечатък и лицево разпознаване винаги се използва и поне един друг метод за отключване на телефона, например фигура или ПИН - това е "последната линия на защита".

Основната идея на заключването на телефона е да предпазиш информацията си от любопитни очи. Независимо дали са добронамерени или не чак толкова, по-добре е само ти да решаваш какво и на кого да показваш. Освен описаните горе начини да заключваш достъпа до телефона си, има и много други решения за сигурност - например да ограничиш показването на нотификации на заключен екран или да правиш редовни проверки на това какви приложения използваш. Не забравяй да провериш и след колко време ще се заключи екранът ти, ако просто оставиш телефона. Може ли през това време информацията ти да попадне пред чужди очи?

В случай че си решил да използваш приложение за изпращане и получаване на SMS, което е различно от това, което е инсталирано на устройството ти по подразбиране при покупката му, следва да се увериш, че избраното от теб приложение е добре защитено и няма да компрометира твоята SMS кореспонденция или да я изложи на риск, например като синхронизира твоите SMSи с друго устройство, което може да бъде достъпено от трето лице.

Използването на решения за сигурност винаги идва с някаква цена за удобството на използване на телефона, но опазването на личната ти информация е с най-голяма важност, не мислиш ли?

Никога не споделяй паролите и кодовете си за достъп с други хора. Парола, ПИН код или фигура за достъп трябва да знаеш само ти, за да си сигурен, че информацията на телефона ти е защитена!

Как да включиш заключване на телефона си?

Ако си с Android, отиди в Settings - Security (Security & Locations)

Ако си с iOS, отиди в Settings - Touch ID & Passcode

Разгледай наличните възможности и избери най-подходящата за теб.
Готово.

Какво още можеш да направиш, за да предпазиш информацията си?

Предлагаме ти да използваш включената в приложението MyTelenor възможност за заключване на достъпа с ПИН код.


Как работи?

ПИН кодът в MyTelenor е възможност за допълнителна защита на чуствителната информация в приложението - например справка за потреблението, стойности на сметки, какво на кого си плащал и какви услуги си включил.

Основни характеристики на ПИН кода:

включва се по желание на клиента
4 цифри
ПИН кодът се изисква при всяко отваряне на приложението
за по-висока сигурност, Теленор няма информация за зададения ПИН код

Ако имаш настроен ПИН на приложението MyTelenor, можеш да си сигурен, че никой няма да може да види информацията ти или да управлява услугите ти в Теленор от твое име.


Как да включа защита с ПИН код?

Отиди в меню Профил и избери "Настройки".

Натисни бутона до надписа "Неактивен".

Въведи новия си код.


Използвай кода си при всяко влизане в MyTelenor.

Готово! При всяко следващо влизане в приложението или по-дълъг период на неактивност ще трябва да въведеш ПИН кода си. Така ще си сигурен, че информацията ти няма да попадне в чужди ръце.

Ако устройството, с което ползваш MyTelenor, бъде изгубено или откраднато, следва да ни уведомиш незабавно, за да може да предприемем необходимите мерки за ограничаване на достъпа до приложението.

Сега, след като защити телефона си и информацията в MyTelenor, вече можеш да си по-спокоен. Все пак помни - ако запазваш информация от приложението като файл или като снимка на екрана (screenshot), трябва да си изключително внимателен какво се случва с нея - дали се пази локално на телефона ти, дали се качва в облака, и дали може да попадне в чужди ръце. Все пак, сам носиш отговорност за защитата на информацията, която се съхранява на твоето устройство. Бъди отговорен - пази я!

И не забравяй - най-важното е информацията ти да е защитена!

Какво е MyTelenor уеб портал?

В уеб портала MyTelenor можеш да:

Плащаш сметката си онлайн
Следиш колко минути си изговорил, колко мегабайти си използвал и можеш да добавиш още
Преглеждаш месечната си фактура
Изпращаш безплатни SMS съобщения към клиентите на Теленор
Добавяш приятели, които не си включил в групата си „За приятели“

Как да се регистрирам в уеб портала?

Вход

Ако си потребител на услугите на Теленор и телефонният ти номер е активен вече 24 часа, просто кликни на бутона РЕГИСТРАЦИЯ и следвай стъпките.

Достъп до портала MyTelenor се получава след създаване на Теленор профил. Създайте свой Теленор профил за достъп до MyTelenor уеб портала като е необходимо да зададете своя номер като потребителско име. След това получавате 4-цифрен код като SMS на телефона си, въвеждате го и задавате своя собствена парола.

За повече информация посетете инструкциите за регистрация.

Следвайте стъпките за регистрация.

Ако сте бизнес клиент, можете да получите достъп до онлайн услугите на Теленор за всички номера на фирмата като се регистрирате в Теленор Бизнес портал .

Вижте как

Спести време и открий света на мобилните забавления!

След лесна и бърза регистрация ще получиш достъп до пълния набор от персонализирани онлайн услуги в интернет портала MyTelenor, според типа на използвания от теб план.

За потребители на мобилни и фиксирани абонаментни планове

Проверяваш лесно

В уеб портала MyTelenor можеш бързо и лесно да проверяваш потреблението си когато поискаш. Виж нещата, които те интересуват – колко минути си изговорил, колко SMS-а си изпратил, колко мегабайти си използвал, както и каква е текущата ти сметка до момента и колко остава до достигане на кредитния лимит.

Всичко това можеш да направиш през твоя компютър, смартфон или таблет.

 

Текуща сметка и потребление е онлайн услуга, чрез която можеш да получиш информация за:

Текущата сума на твоето потребление на мобилни услуги
Задължения по фактура за отчетен период
Текущо потребление от пакети за разговори, мобилен интернет и SMS/MMS съобщения
Кредитен лимит на твоите  номера по фактура

Информацията е представена в удобен графичен изглед при всеки вход в портала MyTelenor.

Е-фактура е предназначена за потребители на мобилни и фиксирани абонаментни планове.

С Е-фактура получаваш пълна и детайлна информация за дължимите суми по фактурите ти за последните шест месеца. Освен това, лесно можеш да сравниш детайлите, за да анализираш и планираш потреблението си още по-добре.

А Е-фактура Оригинал е електронен документ в PDF формат, заверен с електронен подпис на Теленор.

Е-фактура ти предоставя възможност за онлайн преглед на твоята месечна фактура в уеб портала MyTelenor. С нея можеш да:
Получиш информация за таксите и потреблението на услуги за изминал период
Направиш преглед на детайлна месечна справка за проведени разговори и отчетеното потребление
Прегледаш данните от фактурата, изобразени в графичен вид
Изтеглиш данните в различни формати - PDF, MS Excel, XML, CSV, с цел съхранение на твоя компютър или по-задълбочен преглед и анализ.

След 10.09.2020 г. основният начин за получаване на фактура е през мобилното приложението MyTelenor или уеб портала MyTelenor . За вход в тези дигитални канали е необходимо да имаш Теленор профил. Ако все още нямаш Теленор профил, може да го създадеш като следваш стъпките тук.

Осигури си достъп до портала MyTelenor, за да можеш бързо, лесно и по всяко време да преглеждаш своите фактури в електронен формат в секция „Е-фактура“.

Също така имай предвид, че при вход в уеб портала MyTelenor с номер, за който си задал права на „Основен номер“ или „Номер на Администратор“, чрез него с такова ниво на оторизация ще можеш да виждаш:
- данни за текущото потребление на номера, с който си влязъл в предпочитания от теб дигитален канал
- фактури по всички твои клиентски номера
- детайлизирани сметки, съдържащи обобщена информация, за всички твои номера
- детайлизирани справки за тези твои номера, за които си заявил такива подробни справки

А при вход в уеб портала MyTelenor с номер, за който си задал права на „Оторизиран номер“ или с номер, за който не са зададени права от теб, чрез този номер ще можеш да виждаш:

- данни за текущото потребление на номера, с който си влязъл в предпочитания от теб дигитален канал
- детайлизирана сметка, съдържаща обобщена информация, само за този номер;
- детайлизирана справка само за този номер, ако си заявил такава

Ако имаш само един номер, след като създадеш своя Теленор профил, с който можеш да влизаш портала, ще получиш електронен достъп до фактурите си с права като „Основен номер“.

 

С услугата Е-Фактура можеш още да:

Получиш информация за таксите и потреблението на мобилни услуги за изминал период
Прегледаш данните от фактурата и детайлната справка за потребление на всеки от вашите номера, изобразени в графичен вид
Направиш експорт на данните от твоите фактури в различни формати - MS Excel, PDF, XML, CSV

За потребители на мобилни и фиксирани абонаментни планове

Плащаш сигурно

MyTelenor предлага бърза и сигурна възможност да заплатиш своята фактура или да заредиш кредит по предплатената си карта, без да е необходимо да посещаваш магазин. Трябва само да имаш дебитна или кредитна карта и да знаеш своя клиентски номер (ако си клиент на абонаментен план) или телефонен номер (ако ползваш предплатена карта). За секунди можеш да се погрижиш за това да продължиш да ползваш услугите на Теленор, бързо и удобно през твоя компютър, таблет или телефон.

 

Възползвай се от удобството да заплащаш сметки към Теленор онлайн с твоята кредитна или дебитна карта Visa, Visa Electron, MasterCard или Maestro!

С услугата Онлайн плащане по фактура можеш да платиш както твоята сметка към Теленор, така и сметките на твоите близки, като за целта е необходимо  само да знаеш техните клиентски номера.

За потребители на мобилни и фиксирани абонаментни планове

Плащаш сигурно

MyTelenor предлага бърза и сигурна възможност да заплатиш своята фактура или да заредиш кредит по предплатената си карта, без да е необходимо да посещаваш магазин. Трябва само да имаш дебитна или кредитна карта и да знаеш своя клиентски номер (ако си клиент на абонаментен план) или телефонен номер (ако ползваш предплатена карта). За секунди можеш да се погрижиш за това да продължиш да ползваш услугите на Теленор, бързо и удобно през твоя компютър, таблет или телефон.

Възползвай се от удобството да заплащаш сметки към Теленор онлайн с твоята кредитна или дебитна карта Visa, Visa Electron, MasterCard или Maestro!

С услугата Онлайн плащане по фактура можеш да платиш както твоята сметка към Теленор, така и сметките на твоите близки, като за целта е необходимо  само да знаеш техните клиентски номера.

За потребители на мобилни абонаментни планове

 

Добавяш на момента

Понякога се случва минутите и мегабайтите, включени в абонаментния ти план, да не стигнат, а до новия месец да остават още дни. Ние ти предлагаме допълнителни пакети за минути,съобщения и мегабайти, които можеш да купиш в MyTelenor винаги когато ти потрябват. Разделени по вид и размер, лесно можеш да избереш подходящия за теб допълнителен пакет и да проведеш разговора, за който не ти достигнаха минути. Или да добавиш още мегабайти, за да можеш да споделиш в социалните мрежи точно това, което твоите приятели трябваше спешно да видят.

За потребители на мобилни абонаментни планове

 

Налага ти се да проведеш дълъг разговор с приятел, който си  пропуснал да въведеш в групата си за приятели? Онлайн можеш да го добавиш бързо и лесно чрез услугата Група за приятели, в удобно за теб време. Добавяй и променяй номера или просто се информирай с кого говориш на преференциални цени!

За потребители на абонаментни и предплатени планове

Изпращай над 20 безплатни SMS съобщения към клиентите на Теленор всеки ден! Разполагаш още с Входяща кутия, Изходяща кутия, Телефонен бележник и История на изпратените и получените съобщения.

За потребители на абонаментни и предплатени планове

Забавляваш ли се да избираш различни мелодии, с които да звъни телефонът ти, когато те търсят? Още по-забавно става, когато можеш да направиш така, че тези, които ти звънят, вместо стандартния тон "свободно" да чуват избранa от теб песен или мелодия, докато чакат да им отговориш.

С услугата FUN Call в портала MyTelenor имаш достъп до богата колекция от мелодии за прослушване и покупка, както и до възможността да управляваш твоите FUN Call мелодии и твоя FUN Call профил.

Към FUN Call галерията

 

Уеб порталът MyTelenor помни вместо теб, за да ти улесни живота в разни обичайни и необичайни неща. Показване на забравен PUK код, скриване на номера за конкретни обаждания или смяна на адрес за кореспонденция – това са само част от полезните функции на портала.

Адрес за кореспонденция

За потребители на мобилни и фиксирани абонаментни планове

Имаш възможност да прегледаш и промениш адреса за получаване на твоите месечни фактури и да актуализираш  данните на получателя.

PUK код

За потребители на абонаментни и предплатени планове

Ако си блокирали своята SIM карта и не помниш PIN кода, все още можеш да използваш номера си. За целта е необходимо да влезнеш в портала MyTelenor и да провериш  PUK кода, с който да разблокирате своята SIM карта.

Настройки за телефон

За потребители на абонаментни и предплатени планове

Изпрати директно към телефона си настройки за WAP през GPRS, WAP през CSD, MMS през GPRS и Стрийминг. Ще получиш конфигурационен SMS с желаните настройки и всичко, което трябва да направиш, е да ги запаментиш и активираш.

Допълнителни услуги

За потребители на мобилни и фиксирани абонаментни планове

Имаш възможност да прегледаш статуса на твоите услуги и да активираш/деактивираш допълнителни услуги към твоят абонамент - лимит за мобилен интернет в роуминг, CLIR, детайлна справка за потребление на номер.