MyTelenor

Мобилното приложение MyTelenor е с теб навсякъде и по всяко време. Следи месечното си потребление и активирай желаните от теб услуги.

НОВО В ПРИЛОЖЕНИЕТО

Детайлна
справка

Вече можеш да свалиш своята детайлна справка като PDF.

Код за дигитални услуги

Копирай своя код за регистриране на дигитални услуги.

Запазване на
карта

Запази своята банкова карта за по-удобни бъдещи плащания.

Допълнителни пакети

Добавяш допълнителни пакети с включен мобилен интернет.

Онлайн плащане

Плащаш сметки онлайн – свои или на приятел/роднина.

Текуща сметка и оставащо потребление

Следиш текущата си сметка и оставащото потребление.

Зареждане на кредит на предплатен номер

Зареждаш кредит на предплатен номер от своята сметка.

Управление на услуги

Активираш роуминг, дигитални услуги и услуги от Теленор бързо и лесно.

Актуални оферти

Научаваш за актуални оферти от Теленор.

Входяща кутия

Имаш достъп до своите актуални съобщения от Теленор.

Най-близкият магазин

Намираш най-близкия до теб магазин на Теленор.

Справка за потреблението ти в удобен формат:

Ако искаш да разбереш повече информация за своята сметка, свали Справка за потреблението от MyTelenor. Активирай услугата Детайлна справка за потреблението* по един от следните начини :

През уеб портала MyTelenor
Обаждане на 123
Най-близкия магазин до теб
През Бизнес портала

*Повече за услугата Детайлна справка за потреблението прочети тук.

Мобилното приложение MyTelenor Bulgaria може да се инсталира на устройства с операционна система Android 4.4 или по-нова, или на устройства с операционна система iOS с версия iOS9 или по-нова.

Защитена ли е информацията на телефона ти?

Представи си, че някой, който не желаеш, е взел телефона ти и разглежда всичко в него - снимки, съобщения, с кого си говорил. Притеснен ли си?

Ако искаш да си сигурен, че само ти можеш да виждаш информацията на телефона си, вземи мерки за сигурност - лесно е!

Независимо дали използваш Android или iOS, ти препоръчваме да се възползваш от решение за заключване на телефона.

ПИН код

Не лош вариант за заключване на телефона. ПИН кодовете обикновено са с 4 цифри и предлагат средно високо ниво на сигурност

Дълъг ПИН код

В iOS можеш да избереш опцията "Custom PIN" и да зададеш по-дълъг от 4 цифри ПИН - например такъв с 6 или повече цифри. В Android това става при задаването на ПИН - просто напиши повече цифри. Колкото повече цифри - толкова по-сигурно.

Парола

Паролата е много по-сигурна от ПИН кода, просто защото е по-дълга и може да съдържа и букви освен цифрите. Няма ограничения каква да е паролата ти, но си знаеш - сигурните са с поне 8 символа и съдържат малки и главни букви, цифри и специални символи.

Фигура (т.нар. pattern)

Рисуването на фигура предлага защита, но все пак не е непробиваем метод. По-сложните фигури дават по-високо ниво на сигурност, но и са по-трудни за ежедневна употреба.

Пръстов отпечатък

Пръстовите отпечатъци са удобен вариант за отключване, но не са много сигурни. Можеш да настроиш повече от един пръст за по-голямо удобство.

Лицево разпознаване

Счита се, че лицевото разпознаване все още не е много сигурно. Най-добре е да потърсиш информация колко е сигурно лицевото разпознаване на твоя модел телефон, и тогава да решиш дали да го използваш.

ВАЖНО

Ако използваш чужд телефон, за да провериш потреблението и информацията си в MyTelenor, не забравяй:

Никога не сваляй файлове, които съдържат лична информация, например Справка за потреблението.

Винаги излизай от приложението, след като свършиш. Това се прави от Профил - Изход.

При настройване на пръстов отпечатък и лицево разпознаване винаги се използва и поне един друг метод за отключване на телефона, например фигура или ПИН - това е "последната линия на защита".

ВАЖНО

Никога не споделяй кодовете си за достъп - независимо дали е еднократен ПИН (напр. такъв, получен по SMS) или сложната ти парола, ние от Теленор никога няма да те караме да ги споделяш или използваш извън MyTelenor или някой от другите официални канали на компанията. Ако някой се свърже с теб и поиска да споделиш кода си за достъп - откажи и ни информирай, това е опит за измама!

Основната идея на заключването на телефона е да предпазиш информацията си от любопитни очи. Независимо дали са добронамерени или не чак толкова, по-добре е само ти да решаваш какво и на кого да показваш. Освен описаните горе начини да заключваш достъпа до телефона си, има и много други решения за сигурност - например да ограничиш показването на нотификации на заключен екран или да правиш редовни проверки на това какви приложения използваш. Не забравяй да провериш и след колко време ще се заключи екранът ти, ако просто оставиш телефона. Може ли през това време информацията ти да попадне пред чужди очи?

В случай че си решил да използваш приложение за изпращане и получаване на SMS, което е различно от това, което е инсталирано на устройството ти по подразбиране при покупката му, следва да се увериш, че избраното от теб приложение е добре защитено и няма да компрометира твоята SMS кореспонденция или да я изложи на риск, например като синхронизира твоите SMSи с друго устройство, което може да бъде достъпено от трето лице.

Използването на решения за сигурност винаги идва с някаква цена за удобството на използване на телефона, но опазването на личната ти информация е с най-голяма важност, не мислиш ли?

Никога не споделяй паролите и кодовете си за достъп с други хора. Парола, ПИН код или фигура за достъп трябва да знаеш само ти, за да си сигурен, че информацията на телефона ти е защитена!

Как да включиш заключване на телефона си?

Ако си с Android, отиди в Settings - Security (Security & Locations)

Ако си с iOS, отиди в Settings - Touch ID & Passcode

Разгледай наличните възможности и избери най-подходящата за теб.
Готово.

Какво още можеш да направиш, за да предпазиш информацията си?

Предлагаме ти да използваш включената в приложението MyTelenor възможност за заключване на достъпа с ПИН код.


Как работи?

ПИН кодът в MyTelenor е възможност за допълнителна защита на чуствителната информация в приложението - например справка за потреблението, стойности на сметки, какво на кого си плащал и какви услуги си включил.

Основни характеристики на ПИН кода:

включва се по желание на клиента
4 цифри
ПИН кодът се изисква при всяко отваряне на приложението
за по-висока сигурност, Теленор няма информация за зададения ПИН код

Ако имаш настроен ПИН на приложението MyTelenor, можеш да си сигурен, че никой няма да може да види информацията ти или да управлява услугите ти в Теленор от твое име.


Как да включа защита с ПИН код?

Отиди в меню Профил и избери "Настройки".

Натисни бутона до надписа "Неактивен".

Въведи новия си код.


Използвай кода си при всяко влизане в MyTelenor.

Готово! При всяко следващо влизане в приложението или по-дълъг период на неактивност ще трябва да въведеш ПИН кода си. Така ще си сигурен, че информацията ти няма да попадне в чужди ръце.

Ако устройството, с което ползваш MyTelenor, бъде изгубено или откраднато, следва да ни уведомиш незабавно, за да може да предприемем необходимите мерки за ограничаване на достъпа до приложението.

Сега, след като защити телефона си и информацията в MyTelenor, вече можеш да си по-спокоен. Все пак помни - ако запазваш информация от приложението като файл или като снимка на екрана (screenshot), трябва да си изключително внимателен какво се случва с нея - дали се пази локално на телефона ти, дали се качва в облака, и дали може да попадне в чужди ръце. Все пак, сам носиш отговорност за защитата на информацията, която се съхранява на твоето устройство. Бъди отговорен - пази я!

И не забравяй - най-важното е информацията ти да е защитена!

Какво е MyTelenor уеб портал?

В уеб портала MyTelenor можеш да:

Плащаш сметката си онлайн
Следиш колко минути си изговорил, колко мегабайти си използвал и можеш да добавиш още
Преглеждаш месечната си фактура
Изпращаш безплатни SMS съобщения към клиентите на Теленор
Добавяш приятели, които не си включил в групата си „За приятели“

Как да се регистрирам в уеб портала?

Ако си потребител на услугите на Теленор и телефонният ти номер е активен вече 24 часа, можеш да получите достъп до своите онлайн услуги, като се регистрираш в портала MyTelenor.

Регистрация

за потребители на мобилни услуги

Изпрати SMS (празен или с произволен текст)
на номер 5005 от своя мобилен номер.

Регистрация

за потребители на фиксирани услуги

От твоя фиксиран телефон, с чийто номер си регистриран в MyTelenor, избери номер *123 и опция 3 от интерактивното меню

Вход

В страницата ВХОД въведи своя телефонен номер и получената като SMS нова парола.

Получената като SMS парола може да смените безплатно по всяко време от менюто Профил Смяна на парола.
Цена на съобщение към 5005 – 0,00 лв. за всички клиенти на Теленор на територията на България.
Цената на съобщение към 5005 в роуминг за клиенти на абонаментни планове се определя в зависимост от избраната роуминг тарифа и държавата, в която се намира абонатът. Цената на съобщение към 5005 в роуминг за клиенти на предплатена услуга е 1,91 лв.
Цената за обаждане към *123 е 0,024 лв. на обаждане. Цените са с ДДС.
Ако имате регистрация в MyTelenor, но сте забравили паролата си, следвайте инструкциите за забравена парола.

Съвети за сигурност на вашите данни

Ако сте бизнес клиент, можете да получите достъп до онлайн услугите на Теленор за всички номера на фирмата като се регистрирате в Теленор Бизнес портал .

Вижте как

Спести време и открий света на мобилните забавления!

След лесна и бърза регистрация ще получиш достъп до пълния набор от персонализирани онлайн услуги в интернет портала MyTelenor, според типа на използвания от теб план.

За потребители на мобилни и фиксирани абонаментни планове

Проверяваш лесно

В уеб портала MyTelenor можеш бързо и лесно да проверяваш потреблението си когато поискаш. Виж нещата, които те интересуват – колко минути си изговорил, колко SMS-а си изпратил, колко мегабайти си използвал, както и каква е текущата ти сметка до момента и колко остава до достигане на кредитния лимит.

Всичко това можеш да направиш през твоя компютър, смартфон или таблет.

 

Текуща сметка и потребление е онлайн услуга, чрез която можеш да получиш информация за:

Текущата сума на твоето потребление на мобилни услуги
Задължения по фактура за отчетен период
Текущо потребление от пакети за разговори, мобилен интернет и SMS/MMS съобщения
Кредитен лимит на твоите  номера по фактура

Информацията е представена в удобен графичен изглед при всеки вход в портала MyTelenor.

За потребители на мобилни и фиксирани абонаментни планове

С услугата Е-фактура получаваш пълна и детайлна информация за дължимите суми по фактурите ти за последните четири месеца. Освен това, лесно можеш да сравниш детайлите, за да анализираш и планираш потреблението си още по-добре.

Избирайки електронния й аналог - Е-фактура Оригинал, ти заменяш твоята оригинална хартиена фактура и вече не е нужно да съхраняваш купища ненужна хартия. Е-фактура Оригинал е електронен документ в PDF формат, заверен с eлектронен подпис на Теленор и може да бъде използван за всички счетоводни операции. Избирайки услугата Е-фактура Оригинал, се отказваш от ежемесечното отпечатване на хартиените ти фактури и по този начин допринасяш за опазването на дърветата и природата на България!

 

С услугата Е-Фактура можеш още да:

Получиш информация за таксите и потреблението на мобилни услуги за изминал период
Прегледаш данните от фактурата и детайлната справка за потребление на всеки от вашите номера, изобразени в графичен вид
Направиш експорт на данните от твоите фактури в различни формати - MS Excel, PDF, XML, CSV


@Фактура

Искаш ли да виждаш най-важната информация от твоята фактура и то бързо и удобно, в деня на нейното издаване? 

Представяме ти безплатната услуга @Фактура, с която всеки месец ще ти изпращаме справка "Общо потребление" за твоят мобилен номер на посочен и потвърден от теб имейл адрес. По този начин получаваш  бърз и лесен достъп до изчерпателна информация за използваните и дължими по фактура услуги, както и за потреблението за отчетния период.

Имай предвид, че услугата @Фактура не заменя получаваната до момента фактура в хартиен или електронен формат. Чрез услугата получаваш извадка от твоята фактура, като пълната информация ще продължиш да получаваш, както и до момента.

Как да заявиш услугата @Фактура

За да активираш услугата @Фактура, е необходимо да си частен клиент на абонаментен план от Теленор и да изпълниш следните две лесни стъпки.

1. Да ни информираш на кой имейл адрес би искал да получаваш информация за месечното потребление, ползвани услуги и дължими суми по фактура за твоят номер по един от изброените начини:

по време на сключване на договор
при подновяване на текущ договор
по всяко време чрез SMS на кратък номер 5010
през интернет портала MyTelenor  

2. Да активираш услугата @Фактура като посетиш страницата за активация в получения от Теленор имейл.         

За улеснение и достъп до по-подробна информация по твоята  фактура, ако при активиране на услугата не си потребител на интернет портала MyTelenor, на твоят мобилен номер ще получиш парола за първоначален достъп. С нея, ако желаеш, можете да се регистрирате в портала MyTelenor и да се възползваш от всички преимущества и услуги, достъпни за теб в портала.

За потребители на мобилни и фиксирани абонаментни планове

Плащаш сигурно

MyTelenor предлага бърза и сигурна възможност да заплатиш своята фактура или да заредиш кредит по предплатената си карта, без да е необходимо да посещаваш магазин. Трябва само да имаш дебитна или кредитна карта и да знаеш своя клиентски номер (ако си клиент на абонаментен план) или телефонен номер (ако ползваш предплатена карта). За секунди можеш да се погрижиш за това да продължиш да ползваш услугите на Теленор, бързо и удобно през твоя компютър, таблет или телефон.

 

Възползвай се от удобството да заплащаш сметки към Теленор онлайн с твоята кредитна или дебитна карта Visa, Visa Electron, MasterCard или Maestro!

С услугата Онлайн плащане по фактура можеш да платиш както твоята сметка към Теленор, така и сметките на твоите близки, като за целта е необходимо  само да знаеш техните клиентски номера.

За потребители на мобилни и фиксирани абонаментни планове

Плащаш сигурно

MyTelenor предлага бърза и сигурна възможност да заплатиш своята фактура или да заредиш кредит по предплатената си карта, без да е необходимо да посещаваш магазин. Трябва само да имаш дебитна или кредитна карта и да знаеш своя клиентски номер (ако си клиент на абонаментен план) или телефонен номер (ако ползваш предплатена карта). За секунди можеш да се погрижиш за това да продължиш да ползваш услугите на Теленор, бързо и удобно през твоя компютър, таблет или телефон.

Възползвай се от удобството да заплащаш сметки към Теленор онлайн с твоята кредитна или дебитна карта Visa, Visa Electron, MasterCard или Maestro!

С услугата Онлайн плащане по фактура можеш да платиш както твоята сметка към Теленор, така и сметките на твоите близки, като за целта е необходимо  само да знаеш техните клиентски номера.

За потребители на мобилни абонаментни планове

 

Добавяш на момента

Понякога се случва минутите и мегабайтите, включени в абонаментния ти план, да не стигнат, а до новия месец да остават още дни. Ние ти предлагаме допълнителни пакети за минути,съобщения и мегабайти, които можеш да купиш в MyTelenor винаги когато ти потрябват. Разделени по вид и размер, лесно можеш да избереш подходящия за теб допълнителен пакет и да проведеш разговора, за който не ти достигнаха минути. Или да добавиш още мегабайти, за да можеш да споделиш в социалните мрежи точно това, което твоите приятели трябваше спешно да видят.

За потребители на мобилни абонаментни планове

 

Налага ти се да проведеш дълъг разговор с приятел, който си  пропуснал да въведеш в групата си за приятели? Онлайн можеш да го добавиш бързо и лесно чрез услугата Група за приятели, в удобно за теб време. Добавяй и променяй номера или просто се информирай с кого говориш на преференциални цени!

За потребители на абонаментни и предплатени планове

Изпращай над 20 безплатни SMS съобщения към клиентите на Теленор всеки ден! Разполагаш още с Входяща кутия, Изходяща кутия, Телефонен бележник и История на изпратените и получените съобщения.

За потребители на абонаментни и предплатени планове

Забавляваш ли се да избираш различни мелодии, с които да звъни телефонът ти, когато те търсят? Още по-забавно става, когато можеш да направиш така, че тези, които ти звънят, вместо стандартния тон "свободно" да чуват избранa от теб песен или мелодия, докато чакат да им отговориш.

С услугата FUN Call в портала MyTelenor имаш достъп до богата колекция от мелодии за прослушване и покупка, както и до възможността да управляваш твоите FUN Call мелодии и твоя FUN Call профил.

Към FUN Call галерията

 

Уеб порталът MyTelenor помни вместо теб, за да ти улесни живота в разни обичайни и необичайни неща. Показване на забравен PUK код, скриване на номера за конкретни обаждания или смяна на адрес за кореспонденция – това са само част от полезните функции на портала.

Адрес за кореспонденция

За потребители на мобилни и фиксирани абонаментни планове

Имаш възможност да прегледаш и промениш адреса за получаване на твоите месечни фактури и да актуализираш  данните на получателя.

PUK код

За потребители на абонаментни и предплатени планове

Ако си блокирали своята SIM карта и не помниш PIN кода, все още можеш да използваш номера си. За целта е необходимо да влезнеш в портала MyTelenor и да провериш  PUK кода, с който да разблокирате своята SIM карта.

Настройки за телефон

За потребители на абонаментни и предплатени планове

Изпрати директно към телефона си настройки за WAP през GPRS, WAP през CSD, MMS през GPRS и Стрийминг. Ще получиш конфигурационен SMS с желаните настройки и всичко, което трябва да направиш, е да ги запаментиш и активираш.

Допълнителни услуги

За потребители на мобилни и фиксирани абонаментни планове

Имаш възможност да прегледаш статуса на твоите услуги и да активираш/деактивираш допълнителни услуги към твоят абонамент - лимит за мобилен интернет в роуминг, CLIR, детайлна справка за потребление на номер.