Теленор предлага услугата за онлайн пазаруване Купи онлайн

Вие сте тук

Теленор предлага услугата за онлайн пазаруване Купи онлайн

Чрез услугата Купи онлайн, клиентите на Теленор вече могат да купуват устройства и аксесоари, както и да подновяват своите договори. Услугата е достъпна чрез официалната интернет страница на компанията www.telenor.bg .

Услугата Купи онлайн позволява на клиентите на оператора да подновят своя договор, както и да закупят мобилно устройство или да го получат на лизинг към договора си. В зависимост от предпочитанията на клиента, доставката може да бъде както до посочен от клиента адрес, така и до най-удобния за него магазин на Теленор. Доставката е напълно безплатна на територията на цялата страна. Условията по избрания нов абонаментен план са активни в момента на получаване на доставката. В случаите, в които не се изисква предплащане, клиентите избрали доставка с куриер, имат възможност да изберат и как да заплатят за направената поръчка – онлайн с банкова карта или в брой при получаване на доставката.

Подновяването на договор чрез услугата Купи онлайн в момента е възможно за частните клиенти на Теленор, като е необходимо клиентите да имат регистрация за интернет портала MyTelenor . За покупка на устройства и аксесоари без абонаментен план, регистрация не е необходима и е възможна и за потребители, които не са клиенти на Теленор.

С услугата Купи онлайн, клиентите имат достъп и до ексклузивни предложения за различни модели мобилни устройства, които Теленор предлага за покупка единствено чрез нея, като например Samsung Galaxy Note 9 512GB , Huawei Mate 20, Xiaomi Pocophone F1 64GB, Motorola Moto G6 Plus и други. За първите клиенти на услугата, Теленор е предвидил и специални подаръци.

„Щастливи сме, че можем да предложим на своите клиенти онлайн услуга, с която лесно, удобно и бързо да могат да подновят договора си услуги с Теленор и да закупят предпочитаното устройство или аксесоар. Знаем, че клиентите ни отдавна очакваха това от нас. Услугата „Купи онлайн“ е логична поредна стъпка в нашите усилия да предложим възможно най-доброто дигитално преживяване на българските потребители. Избрахме в началото да се фокусираме върху настоящите ни абонати, а след което ще предложим услугата и на бъдещите си клиенти“, коментира главният маркетинг директор на Теленор, г-н Горан Маркович.

„Амбицията ни е услугата Купи Онлайн да допринася за доброто потребителско изживяване, като следва естественото поведение на клиентите ни при избор на абонаментен план и устройство. Затова информацията е представена по ясен и прозрачен начин, така че клиентите ни да могат да направят своя информиран избор като същевременно всички трансакции са осигурени с най-високо ниво на сигурност и надеждност“, заяви директорът „Дигитално преживяване“ на Теленор г-жа Евгения Овчарова. „Работата по развитието на услугата продължава и през 2019 ще можем да предложим възможност на новите абонати също да за подписват договор за мобилни услуги, както и още ексклузивни предложения“, допълни тя.

Повече информация за това и за други предложения на Теленор е налична на официалната интернет страница на компанията www.telenor.bg , чрез обаждане до кратък номер 123 и в магазините на оператора и официалните партньори.