Когато сервизът на Теленор не е оторизиран да осъществява гаранционна или извънгаранционна поддръжка на стоки, които са закупени от потребители (съответно предоставени на лизинг), за да можем да изпълним законовото си задължение да осигурим безплатен за потребителя ремонт или замяна, съответно да изпълним заявката на потребителя за извънгаранционен ремонт, използваме услугите на оторизирани външни сервизни центрове. В съответствие с изискванията за оторизация на производителите, за да изпълнят гаранционен ремонт или замяна на стока, външните сервизи изискват от Теленор да им предостави доказателства за покупка (напр. копия от фактури, гаранционни карти и др.). Такъв е и случаят, когато рекламацията на потребителя е неоснователна, но той желае извършването на извънгаранционен ремонт.
Теленор може да предостави данни за потребителите на външни сервизни центрове и в случаите, когато е необходимо да се извърши независима експертиза по отношение на устройство, предмет на потребителска рекламация, в случай на жалба от потребител и/или проверка от страна на органите за защита на потребителите.