Устройството ти има някои от описаните по-долу проблеми? Преди да го предоставиш за ремонт в Собствен сервиз, съветваме те първо да опиташ да отстраниш проблема, следвайки нашите указания.
Апаратът не включва
Включи апарата към зарядно устройство за 20-30 минути. Ако проблемът е наличен и след това, донеси устройството за сервиз в най-близкия магазин на Теленор, като не забравяш и зарядното устройство към апарата (и USB кабела, ако той е разделна част от зарядното).
Апаратът се самоизключва или блокира при работа
• Съхрани информацията на външен носител, различен от карта памет;
• Провери дали батерията на апарата е заредена;
• Провери дали апаратът зарежда при включване към зарядно устройство;
• Направи актуализация на софтуера (ако това е възможно) със заредена батерия;
• Възстанови фабричните настройки на апарата и форматирай картата памет.
Внимание: цялата информация от апарата и картата памет ще бъде безвъзвратно изтрита.
Интернетът е бавен или няма активност
• Увери се, че апаратът не се намира в „самолетен режим“ и е включена опцията за мобилни данни;
• Увери се, че са затворени всички приложения, които не се използват в момента или се извършват автоматични актуализации на вече инсталирани приложения;
• Рестартирай мобилните данни или апарата;
• Направи актуализация на софтуера (ако това е възможно) със заредена батерия.
Недостатъчна памет за съхранени на данни
• Ако паметта за съхранение на данни/приложения е недостатъчна, тя може да бъде разширена чрез поставяне на по-голяма карта памет (за апаратите, които имат тази опция);
• Приложенията и медиа данните (снимки, видео, музика и т.н.), които позволяват прехвърляне и работа от карта памет, могат да бъдат прехвърлени, освобождавайки място в паметта на апарата.
Апаратът има проблем с обажданията:
• Увери се, че апаратът не се намира в „самолетен режим“ и ако е така го деактивирай;
• Увери се, че индикаторът за мрежа показва наличие на покритие;
• Увери се, че няма активирана опция за блокиране на входящите и изходящите обаждания.
Батерията се изтощава твърде бързо
• Увери се, че апаратът зарежда батерията напълно;
• Увери се, че пощата ти не се синхронизира твърде често;
• Трафикът на данни, GPS, Bluetooth и Wi-Fi допълнително консумират енергия;
• Намали яркостта на дисплея, ако апаратът предлага тази функция.