Смарт турист

Защо да избереш Застраховка при пътуване в чужбина „Смарт турист“:

Сключва се еднократно и я използваш за неограничен брой пътувания
Покритието започва автоматично, когато си в роуминг
Плащаш само за дните престой в чужбина
Начислява се към месечната ти сметка към Теленор

Можеш да застраховаш и твоите спътници
Разнообразие от покрити рискове
Медицинско покритие до 100 000 лв. в Европа и до 200 000 лв. в останалия свят
24/7 помощ при застрахователно събитие

Сключи застраховка

Как да сключа застраховка?

Какво покрива?

*Самоучастие в размер на 50 лв. за всяко застраховано лице

Какво не покрива застраховката?*

Командировки/Бизнес пътувания
Пътувания с основна цел Зимни спортове
Круизи

Лица навършили 65 г.
Пътувания в забранени от МВнР държави
Пътувания в държави и територии, които подлежат на Санкции

*Пълна информация може да намериш в Условията на Вашата застраховка.

Колко струва?

Дневна премия по време на пътуване

Европа* Цял свят**
Възрастен (18-64 г.) 1,99 лв. 4,99 лв.
Дете (0-17 г.) 0,99 лв. 2,49 лв.

Премиите се начисляват на човек на ден и включват данък върху застрахователната премия.

*Европа: Албания, Андора, Австрия, Беларус, Белгия, Босна и Херцеговина, Канарски острови, Англо-нормандски острови, Хърватска, Чешка Република, Дания, Ейре, Естония, Финландия, Франция, Германия, Гибралтар, Гърция, Унгария, Исландия, остров Ман, Италия, Латвия, Лихтенщайн, Литва, Люксембург, Северна Македония, Мадейра, Средиземноморски острови (включително Майорка, Менорка, Ибиса, Корсика; Сардиния; Сицилия; Малта; Гозо; Крит, Родос и други гръцки острови; Кипър), Молдова, Монако, Нидерландия, Норвегия, Полша, Португалия, Румъния, Руска Федерация, Сърбия и Черна гора, Словакия, Словения, Испания, Швеция, Швейцария, Турция, Украйна, Обединеното кралство.
**Цял свят: всички държави без Европа

Застрахователят, кой е той:

Chubb European Group SE. Чъбб Юръпиън Груп СЕ е европейско застрахователно дружество (SE), съществуващо съгласно разпоредбите на френския Кодекс за застраховане, вписано в Регистъра на търговията и дружествата в Нантер с регистрационен номер 450 327 374, със седалище и адрес на управление във Франция: Ла Тур Карпе Дием, 31 Плас де Корол, Еспланад Норд, 92400 Курбевуа.

Чъбб Юръпиън Груп СЕ действа в България въз основа на свободата на предоставяне на услуги чрез своя унгарски клон Чъбб Юръпиън Груп СЕ Мягярорзаги Фьоктелепе (Chubb European Group SE Magyarországi Fióktelepe).

Застраховката при пътуване в чужбина „Смарт Турист“ се предлага чрез „Теленор България“ ЕАД като застрахователен агент на застрахователя Chubb European Group SE.

Раздел Застрахователни суми / Лимит на отговорността Самоучастие*
Медицински разходи и Репатриране
Медицински разходи и Разходи по спешно репатриране Европа: до 100 000 лв.
Цял свят: до 200 000 лв.
Пътни разходи 120 лв. на ден до максимум 1 200 лв.
Разходи на спътник 120 лв. на ден до максимум 1 200 лв.
Разходи за погребение чрез кремация или транспортиране до 10 000 лв.
Спешна стоматологична помощ до 1 000 лв.
Закъснение при пътуване
Всеки пълен 12-часов период 50 лв. до максимум 600 лв.
Лични вещи и багаж
Загуба, вреда или кражба до 500 лв. Общ лимит, включващ:
Лимит за една вещ 500 лв.
Общо за ценни вещи до 500 лв.
Общо за спортна екипировка до 500 лв.
Разходи за временна замяна при загуба на паспорт / шофьорска книжка до 400 лв.
Гражданска отговорност до 20 000 лв.
Правни разноски до 2 000 лв.
Пътна помощ до 1 000 лв.

*50 лв. самоучастие се прилага към всеки раздел, за всяко лице, където е посочено в таблицата по-горе. Това важи за всяко лице, което предяви претенция по различните раздели на Полицата.

Пример за самоучастие No. 1:
Ако Застраховано лице заведе претенция по Раздел Лични вещи и багаж и по Раздел Медицински разходи, като и двете са причинени от едно и също застрахователно събитие, то общото самоучастие, което се прилага, ще бъде 100 лв. Това е така, защото претенцията е заведена по два различни Раздела на Полицата. Ако две лица, застраховани по една Полица, заведат същата претенция, то общото самоучастие, което е приложимо, ще бъде 200 лв.

Пример за самоучастие No. 2:
Ако Застраховано лице заведе претенция за кражба на чанта и пари, като и двете са причинени от едно и също застрахователно събитие, то общото самоучастие, което се прилага, ще бъде 50 лв. Това е така, защото и двете части на претенцията са заведени съгласно Раздел Лични вещи и багаж на Полицата. Ако две лица, застраховани по една Полица, заведат същата претенция, то общото самоучастие, което е приложимо, ще бъде 100 лв.

За повече информация, моля прочети Условията на Вашата застраховка, Информационния документ за застрахователния продукт и Документа с важна информация.

Важно: Ако планирате да пътувате до САЩ, важно е да обърнете внимание, че лимитът на медицинските разходи може да не отговаря на Вашите нужди по отношение на големи медицински сметки, които могат да бъдат генерирани и покритието на гражданска отговорност може да не бъде достатъчно за искове, свързани с гражданска отговорност. Ако не сте удовлетворени от това, можете да потърсите други застрахователни продукти, каквито има на пазара или да сключите допълнителна застраховка другаде.

Какво да направя?

Свържи се с Чъбб Асистанс на +359 2 490 3304, 24/7, 365 дни в годината.

Не, не е нужно да плащаш предварително. Ако е спешен медицински случай и си приет в болница, при потвърждение на покритието с Чъбб Асистанс на +359 2 490 3304, ние ще гарантираме таксите на болницата и лекуващия/те лекар(и). В случаите обаче, когато разходите са малки, може да избереш да платиш или да бъдеш помолен да платиш, и след това да изискаш възстановяването на парите от нас. Моля, винаги се обръщай към Чъбб Асистанс на +359 2 490 3304, освен ако случаят е много незначителен, и ние ще вземем решение за най-доброто, което трябва да направиш. Молим да имаш предвид, че не се заплащат разходи, които не са покрити от нашата полица.

След всяко пътуване списъкът със Застраховани лица се нулира и оставаш само ти (Застраховащият) като предварително избран единствен пътник по подразбиране за всяко пътуване. По всяко време, когато си в България и преди да бъдеш засечен в роуминг, може да добавиш и избереш до 10 лица, които да бъдат застраховани при следващото ти предстоящо пътуване. Това означава, че когато след това бъдеш засечен в роуминг, не е нужно да мислиш за добавяне или избиране на лица по време на самото пътуване. Друг вариант е да изчакаш, когато бъдеш засечен в роуминг, и в рамките на първите 4 часа да добавиш или избереш от твоя списък лицата, които да бъдат застраховани за твоето започнало пътуване.

След като се задейства покритие за пътуване, е необходимо възможно най-бързо в рамките на 4 часа, считано от засичането ти в роуминг, да ни информираш с кого пътуваш, за да бъдат покрити от застраховката и тези лица. След изтичането на 4те часа, бутонът ще бъде заключен и няма да можеш да правиш промени.

Ако се задейства покритие за пътуване, но не желаеш такова за това конкретно пътуване, трябва да заявиш това през приложението MyTelenor в рамките на 4 часа, считано от засичането ти в роуминг. След този срок бутонът ще бъде заключен и няма да можеш да правиш допълнителни промени.

Моля, свържи се с Теленор за съдействие. Ако предпочиташ, полица може да сключиш и в удобен за теб обозначен магазин на Теленор, предлагащ застраховката „Смарт турист“.

Провери дали въведеният от теб имейл адрес е правилен. Моля, провери и в спам папката на твоята поща. Ако това не разреши проблема, моля, свържи се с нас на безплатен номер 00800 210 0393 (09:00-17:30, понеделник до петък, с изключение на официалните празници), за да съобщиш за проблема.

Като титуляр по полицата (застраховащ), можеш да актуализираш своя имейл адрес в приложението MyTelenor, но ще трябва да посетиш магазин на Теленор, за да направиш промени в името, адреса си или корекция на сгрешена дата на раждане. Можеш да актуализираш данните на лицата, които искаш да застраховаш, през приложението MyTelenor, по всяко време, когато не си в роуминг.

Покритие

Трябва да си на възраст между 18 и 64 години включително, за да се възползваш от покритието на застраховката и допълнителните застраховани лица трябва да са на възраст до 64 години включително.

Не. За съжаление, служебните пътувания не са покрити. Ако си командирован от своя работодател или пътуваш по свое усмотрение с бизнес цел, ще трябва да се откажеш от застраховката в рамките на първите 4 часа, след като бъде установено, че си в роуминг, за да избегнеш начисляване на премия.

Максимум 10 лица могат да бъдат застраховани за всяко пътуване (включително притежателят на полицата или без него/нея).

Можеш да включиш максимум 10 лица при всяко пътуване по застраховката. Трябва да има минимум един възрастен по време на пътуването, така че към пътуването може да се добавят максимум 9 деца или възрастни. Лице, което е на възраст под 18 години, се счита за дете.

Застрахователното покритие при пътуване се активира само когато телефонът ти се свърже с мрежа в чужбина. Докато има мрежово покритие, застраховката при пътуване ще бъде активирана. Ако на ден първи кацнеш някъде, където няма никакво мрежово покритие, ние няма да можем да видим, че си в чужбина, и ти няма да имаш застрахователно покритие. Примерна такава дестинация е Антарктида.

Да, а също трябва да предоставиш и съгласието си за проследяване на местоположението ти в роуминг. Застрахователното покритие при пътуване се задейства само когато телефонът ти се свърже с мрежа в чужбина. Без това свързване ние не можем да задействаме застрахователното покритие по застраховката за конкретното ти пътуване.

Застрахователното покритие при пътуване се задейства, когато телефонът ти се свърже с мрежа в чужбина. Когато летиш, не забравяй да включиш телефона възможно най-скоро, след като кацнеш, както и да изключиш самолетния режим. Направи същото, след като се приземиш обратно в България, за да прекратиш своето застрахователно покритие. Веднага щом бъдеш засечен в чужбина и в роуминг, ще получиш SMS, за да ти съобщим, че покритието е започнало. По същия начин, веднага щом видим, че си обратно у дома, ще получиш SMS и имейл, за да ти съобщим, че застрахователното покритие е прекратено.

Всяко отделно лице ще бъде застраховано до лимитите, посочени в Таблицата със застрахователните покрития и лимити. Лимитите на полицата се прилагат по същия начин, както ако всеки от вас е сключил отделен застрахователен договор. Пълната информация за твоята застраховка се съдържа в Условията на Вашата Застраховка, които са ти били предоставени или изпратени по имейл, когато си сключил своята полица.

Не. Застрахователното покритие при пътуване се предоставя само за пътувания в чужбина, извън България.

Не. Покритието при пътуване няма да бъде предоставено за времето, прекарано в „санкционирана" държава. Ако си избрал да активираш покритие за дадено пътуване, няма да ти бъдат начислявани премии за всеки ден, в който е установено, че се намираш в „санкционирана" държава.

Застрахователно покритие при пътуването няма да бъде предоставено за време, прекарано в зона или държава, до която Министерството на външните работи на България е посъветвало да не се пътува. Ако не си сигурен дали има предупреждение за пътуване за твоята дестинация, моля, провери сайта на Министерството на външните работи: https://www.mfa.bg/bg/

Не. Твоята застраховка не осигурява никакво покритие за претенции пряко или непряко възникващи от, отнасящи се до или по някакъв начин свързани с COVID-19 или с каквато и да е мутация или вариация на COVID-19 и/или с неговото разпространение. Поради това, ние няма да покриваме претенции, свързани с невъзможност за пътуване, всякакви решения да не се предприема пътуване или променени планове за пътуване, нито каквито и да е загуби или разноски във връзка с лечение или предпазване на здравето, в резултат от COVID-19 или каквато и да е мутация или вариация на COVID-19.

Пълната информация за застрахователното покритие се съдържа в Условията на Вашата Застраховка.

Пълната информация за застрахователното покритие се съдържа в Условията на Вашата Застраховка.

Не. Застраховка при пътуване „Смарт турист“ не осигурява покритие за пътувания, включващи круиз. Ако пътуваш на круиз, ще трябва да се откажеш в рамките на първите 4 часа, след като бъдеш засечен в роуминг, за да избегнеш начисляване на премии.

Не. Застраховката при пътуване „Смарт турист“ не осигурява покритие, в случай че Зимните спортове са основната причина за пътуването. Ако случаят е такъв, ще трябва да се откажеш в рамките на първите 4 часа, след като си засечен в роуминг, за да избегнеш начисляване на премии.

Да. Но не и за твоето предварително установено заболяване. Тази полица не осигурява покритие за съществуващи здравословни проблеми, които са били диагностицирани, преди да сключиш тази полица или преди да започне твоето пътуване.

Да. Но не и за заболяването, за което е предписано лекарството, или за друго заболяване, което вече имаш. Тази полица не осигурява покритие за съществуващи здравословни проблеми, които са били диагностицирани или преди да сключиш тази полица, или преди да започне твоето пътуване.

Да. Но не и за заболяването, за което е назначено лечението, или за друго заболяване, което вече имаш. Тази полица не осигурява покритие за съществуващи здравословни проблеми, които са били диагностицирани или преди да сключиш тази полица, или преди да започне твоето пътуване.

Да. Но не за последващото лечение, свързано с лекуването по спешност, или за друго заболяване, което вече имаш. Тази полица не осигурява покритие за съществуващи здравословни проблеми, които са били диагностицирани или преди да сключиш тази полица, или преди да започне твоето пътуване.

Ако полетът ти навръщане закъснее, не се притеснявай, покритието ще продължи, докато се върнеш у дома. Ако пътуването ти продължи повече от 31 дни, покритието автоматично ще спре и ще ти бъдат начислени премии за периода от 31 дни.

Да. Но няма да разполагаш с покритие за усложнения при бременност по време на пътуване и/или ако пътуваш в разрез с препоръките на лекарите. Диагностицирането, последващото лечение и прекъсването на бременността се покриват само ако са по спешност и само ако си в рамките на първите шест месеца от бременността, или ако си получила писмено потвърждение от лекар, че си в добро състояние да пътуваш не по-рано от 5 дни преди началото на твоето пътуване в чужбина.

Как се заплаща?

Дължимата застрахователна премия ще бъде начислена към месечната ти сметка за мобилни услуги от Теленор, издадена след приключване на пътуването.

Ще ти бъде начислена дневна премия, приложима за държавата, до която си пътувал. Ако в рамките на 24 часа пътуваш и преминеш през райони с различна дневна премия, ще ти бъде начислена по-високата от двете премии за съответния ден от пътуването ти. Дневните премии могат да бъдат намерени в раздел „Смарт Турист" на приложението MyTelenor.

За да получиш обобщена информация за премиите, които си платил или трябва да платиш, отиди в раздел „Смарт Турист" на приложението MyTelenor. Подробности относно това кои лица са били покрити могат да бъдат намерени в имейлите, които са ти били изпратени в началото и в края на пътуването. Премиите се събират чрез първата месечна сметка за мобилни услуги от Теленор, след като пътуването приключи, като се включват в сметката на титуляря на договора за мобилни услуги.

Срок и прекратяване

Не. Изтриването на приложението MyTelenor от мобилното устройство няма да прекрати полицата ти и следователно няма да спре активирането на покритие по застраховката при начало на пътуване, когато си в роуминг в чужбина. Ако решиш, че застраховката вече не ти е нужна, ще трябва да я прекратиш, преди да изтриеш приложението MyTelenor. Можеш да прекратиш Полицата си в раздел "Смарт Турист" на приложението MyTelenor или като посетиш всеки обозначен Магазин на Теленор, в който се предлага този застрахователен продукт.

Покритието ти важи за период до 31 последователни дни. Застраховката при пътуване започва, когато телефонът ти се свърже с мрежа в чужбина. Когато летиш, не забравяй да включиш телефона възможно най-скоро след кацане и да изключиш самолетния режим. Направи същото, след като се приземиш обратно в България, за да спреш покритието на застраховката. Веднага след като се свържеш отново с мрежата си у дома, застраховката при пътуване спира и ще ти бъдат начислени премии за всеки от дните, в които си пътувал в чужбина. Ако не си се върнал в рамките на 31 дни, твоето покритие при пътуване ще бъде спряно автоматично и ще ти бъдат начислени премии за 31 дни застрахователно покритие.

Покритието за пътуване започва, когато телефонът ти се свърже с мобилна мрежа в чужбина. Когато летиш, увери се, че възможно най-скоро след кацането самолетинят режим е изключен, и телефонът се свързва с мобилната мрежа. Направи същото веднага след кацането обратно в България, за да прекратиш застрахователното покритие.

Можеш да прекратиш полицата си в раздел „Смарт Турист" на приложението MyTelenor. Полицата можеш да прекратиши във всеки обозначен Магазин на Теленор, в който се предлага този застрахователен продукт. Моля, имай предвид, че не можеш да прекратиш полицата си по време на пътуване в чужбина, освен ако не са изминали 14 или по-малко дни от датата на сключването ѝ . Трябва също да знаеш, че изтриването на приложението MyTelenor от телефона ти не прекратява застраховката.

След сключването ѝ, твоята полица ще е в сила до:
> достигане на максималната възраст на застраховащия по полицата; или
> прекратяването на застраховката от теб; или
> прекратяването ѝ от страна на застрахователя; или
> прекратяването на твоя договор за мобилни услуги с Теленор.

Други

Ние се стремим да предоставим висококачествена услуга и да ви предложим най-добрите продукти. Но ако не си доволен от услугата, която си получил, моля, свържи се с Чъбб на +359 2 437 4731, безплатен телефон 00800 210 0393 или на operations@coris.bg, като цитираш номера на твоята полица, за да можем да разрешим проблема възможно най-бързо. Подробна информация за процедурата за подаване на жалба можеш да намериш в Условията на Вашата Застраховка.

Твоят туристически агент се опитва да се увери, че не пътуваш незастрахован и че имаш адекватно покритие. Просто ги информирай, че вече си застрахован. Можеш да им покажеш твоята Застрахователна полица и Условията на Вашата Застраховка, които са ти били предоставени или изпратени по електронна поща, когато си сключил полицата за „Смарт турист“.