Вземи до 200 лева отстъпка на избрани устройства. Офертата изтича след:
- дни
- часа
- минути
- секунди
Колкото и да са умни и прекрасни смартфоните, таблетите, и смарт аксесоарите ни, се случва да се счупят при разни небрежни и дори фатални ситуации или пък да бъдат откраднати. Истината е, че такива неща се случват, при това доста по-често отколкото ни се иска. А за огромно съжаление, когато стане нещо такова, няма връщане назад.
За щастие, обаче, вече има Смартфон протект или иначе казано застраховка за твоето ново устройство, която можеш да си вземеш в Теленор – за да ти е по-спокойно и да не се тюхкаш, когато телефонът ти усети земното притегляне или попадне в чужди ръце против волята ти.
•Случайна
повреда (например счупване на екрана или намокряне).
•Умишлена,
злонамерена повреда, причинена от някой друг.
•Случайна
повреда (например счупване на екрана или намокряне).
•Умишлена,
злонамерена повреда, причинена от някой друг.
•Кражба,
била тя – грабеж, взлом или джебчийство.
Първата месечна премия е безплатна за клиента.
Това означава, че първият пълен месечен застрахователен период от 1 месец е безплатен и не се дължи
месечна премия за него.
До 2 одобрени претенции (щети) в рамките на всеки 12 месеца, докато е в сила полицата.
Максимално улеснено заявяване на щета по телефона, на номер 123 (089 123).
При подмяна, Застрахователят предоставя устройство със същата марка и модел или устройство с възможно най-сходни характеристики.
Ремонт в сервиз на Теленор с предоставяне на временно устройство, за кратки срокове и винаги с използване на оригинални резервни части.
Ремонт или подмяна на устройството.
Не се предоставя парично обезщетение по застраховката.
Покритие в целия свят.
Покритието започва да тече веднага след сключване на застраховката.
Месечни застрахователни периоди, с максимален срок от 5 години на застрахователния договор.
•Ако сте
клиент, ползващ абонаментен план за мобилни услуги от Теленор; и
•Закупите
ново смарт устройство или сключите договор за лизинг за такова от Теленор, със сключване на нов или подновяване
на съществуващ абонаментен договор за мобилна услуга.
•В момента на покупката/предоставянето на лизинга или най-късно до 30 дни след това.
•На
място в магазин на Теленор.
•С
подписване на застрахователен договор.
•Месечната
премия зависи от стандартната цена на устройството без абонамент за услуги от Теленор и избрания
застрахователен продукт.
•Месечната
премия се включва в месечната фактура от Теленор за телекомуникационните услуги и за премията се прилагат
същите условия и срокове за плащане.
•В
случай на одобрена щета се заплаща самоучастие при получаване на ремонтираното или подменено устройство.
•Размерът
на самоучастието също зависи от стандартната цена на устройството без абонамент за услуги от Теленор и е
предварително ясен при сключването на застрахователния договор.
Чъбб Юръпиън Груп СЕ (Chubb European Group SE) е европейско застрахователно дружество (SE), съществуващо и опериращо съгласно разпоредбите на френския Кодекс за застраховане, вписано в Регистъра на търговията и дружествата в Нантер с регистрационен номер 450 327 374 и с регистриран офис в Република Франция, Ла Тур Карпе Дием, Плас де Корол 31, Еспланад Норд, Курбевуа 92400. Чъбб Юръпиън Груп СЕ е водещ европейски застраховател в сферата на застраховането на устройства. Има повече от 15 години опит в програми за защита на устройства и работи с редица европейски мобилни оператори. Чъбб Юръпиън Груп СЕ осъществява своята застрахователна дейност на територията на Република България на базата на свободата на предоставяне на услуги чрез унгарския си клон Чъбб Юръпиън Груп СЕ Мягярорзаги Фьоктелепе (Chubb European Group SE Magyarországi Fióktelepe).
Смартфон протект се предлага чрез „Теленор България“ ЕАД като застрахователен агент на Chubb European Group SE, както и чрез търговски партньори на Теленор в качеството им на посредници предлагащи застрахователни продукти като допълнителна дейност.
Повече информация за Застрахователя и неговата Политика за защита на личните данни е налична на: www.chubb.com и https://www.chubb.com/hu-hu/personal/handset-telenor-bulgaria.aspx
•В
рамките на 48 часа от установяването на Кражбата трябва да уведомиш полицията и да вземеш официален
документ,
в който е описано кое устройство е обект на кражбата. Този документ ще послужи пред застрахователя.
•Да
уведомиш и Теленор, чрез Отдела за обслужване на клиенти на номер 123 (089 123), за да ограничим изходящите
повиквания от SIM картата и да заявиш претенцията си към застрахователя.
•След
одобрение на претенцията ти, да посетиш удобен за теб магазин на Теленор, за да подпишеш необходимите
документи и вземеш новото си устройство. Застрахователят ще ти предостави ново устройство със същата марка
и модел или устройство с възможно най-сходни характеристики.
За пълна информация прочети Общите условия(в сила от 01.11.2020), Информационния документ за застрахователен продукт(в сила от 01.11.2020) и Политика за защита на личните данни на Теленор, които са валидни за двата застрахователни продукта Смартфон протект и Смартфон протект +.