Добре дошъл

Благодарим ти, че избра услугите на Теленор!

Приканваме те да прочетеш тази синтезирана за теб информация, за да ти бъде по-лесно и да получиш отговори на основни въпроси, които може би имаш.

Управлявай лесно своя номер, както ти е удобно

Можеш да управляваш своя номер като се възползваш от функционалностите и възможностите на нашите канали за обслужване, разработени за твоето удобство и комфорт

img img

През приложението MyTelenor по всяко време можеш:
да проверяваш сметката си, колко минути и МВ ти остават
да плащаш както твоята сметка така и на твой близък.
да зареждаш предплатена карта, твоя или на твой близък
да преглеждаш предишни фактури
Сметки също могат да бъдат заплатени и чрез epay.bg, с банков превод, или чрез плащане на банкомат.

Към MyTelenor
img img

Онлайн магазинът ни е на твое разположение 24/7. През него можеш по всяко време:
да закупиш както смартфони така и аксесоари за тях
да закупиш различни джаджи за теб
да платиш за тях в брой или на лизинг
да си подновиш текущия договор за мобилни услуги
да си направиш нов договор за мобилни услуги

Към онлайн магазина
img img

Достъпвай бързо и лесно до каквото искаш на своя компютър в My Telenor портала.

Към Уеб портала
img img

Ако имаш въпроси можеш лесно да ни откриеш по всяко едно време на денонощието на нашия телефон.

Обади ни се

За достъп до нашите дигитални канали ти е необходим Теленор профил Как да го създадеш?

Използвай номера си и създай своя Теленор профил за достъп до мобилното приложение MyTelenor, уеб портала MyTelenor и онлайн магазина на нашия сайт. Без значение кой от дигиталните ни канали избереш, следвай стъпките за регистрация на Теленор профил – лесни са, а и ние ще те водим!
С един профил имаш достъп до всички наши дигитални канали!
Управлявай своя абонаментен план и услугите, които ползваш и искаш да ползваш, следи потреблението и фактурите си, плащай сметките си и всичко това в движение в мобилното приложение MyTelenor . Научи всичко за възможностите на приложението.

Или го свали от тук за по-бързо:

Проследявай потреблението си, активирай допълнителни услуги и следи своите фактури от комфорта на своя компютър в уеб портала MyTelenor.Подновявай абонамента си или вземи нова карта заедно с поръчка на желано мобилно устройство в нашия онлайн магазин на www.telenor.bg.
Теленор профил ти осигурява достъп и до още! С него получаваш и достъп до някои партньорски дигитални услуги като Nickelodeon, Kapital, Bookmate в случай, че имаш включен достъп до тях в абонаментния си план или си активирал дигиталната услуга като платен допълнителен пакет.
С Теленор профил получаваш още и достъп до Telenor SmartAd – приложение за представяне на атрактивно рекламно съдържание срещу предоставяне на допълнителни МВ.

Допълнителни пакети, които да активираш за своя план Какво можеш да си добавиш?

Достъп до дигиталните ни услуги HBO GO, PLAY DIEMAXTRA, Nickelodeon Play, Buba Play, Deezer, Kapital и Bookmate. Ако нямаш включена в плана или свободна позиция за достъп до дигиталните ни услуги в абонаментния си план, можеш да активираш дигитална услуга като допълнителен пакет през мобилното приложение MyTelenor. Разгледай дигиталното съдържание, което можем да ти предложим ТУК.

Допълнителни пакети за мобилен интернет на максимална скорост – за случаите, в които си изразходил всичките си МВ включени в твоя план и се нуждаеш от повече мобилен интернет. Можеш да активираш през мобилното приложение MyTelenor.

Допълнителни трафик пакети за Чат, Социални мрежи и Новини, Музика и Видео, които съдържат определен обем МВ (10 000 МВ) за ползване от и към различни типове приложения, без да се изчерпват твоите включени в плана мегабайти за свободно сърфиране. Ако трафик пакет не е включен в ползвания от теб абонаментен план, можеш да го активираш като допълнителен пакет през мобилното приложение MyTelenor.

Допълнителни пакети за международни разговори, SMS/MMS или пакети за повече мобилен интернет, когато пътуваш и си в роуминг.

Разгледай разнообразието от допълнителни пакети, които можеш да активираш за своя план през мобилното приложение MyTelenor или уеб портала MyTelenor.

Допълнителни услуги, от които да се възползваш Какъв избор имаш само!

Услуги за твоя нов смартфон, с които получаваш най-добрата възможна грижа, когато се налага. Богат избор от възможности за твоят любим смартфон, а и за стария, който ти е омръзнал – ти си на правилното място. Научи повече за всички наши смартфон услуги .

Застраховка „Смарт турист“ за теб и твоята компания, когато пътуваш в чужбина. Ползваш се от разнообразие от покрити рискове, плащаш само за дните на твоя престой и общата сума се начислява към месечната ти сметка към Теленор за твое удобство. И най-хубавото е, че можеш да управляваш тази застраховка изцяло в движение през мобилното приложение MyTelenor.

Услугата „Онлайн защита“ те предпазва от заплахи, които застрашават твоето безопасно изживяване в мрежата и сигурно браузване. Активирай лесно и бързо през мобилното приложение MyTelenor.

Информация по всяко време за актуални оферти от Теленор Къде да ги откриеш?

В приложението MyTelenor и нашия онлайн магазин се грижим винаги да имаш актуална информация за всички наши оферти, промоционални кампании и специални предложения. Пак там можеш да преглеждаш и нашия месечен дигитален каталог.

Какво е добре да знаеш, за да можеш лесно да проследяваш и разчиташ информация за своето потребление, сметки и фактури?

Това е периодът, за който се начисляват:
месечният абонамент за плана, който ползваш,
услуги, които не са включени в твоя план, ако си ползвал такива,
отстъпки, ако имаш такива според условията на твоя абонаментен план
Отчетният период е с продължителност един календарен месец и започва всеки месец на една и съща дата, наречена дата на фактуриране.

На тази дата се начисляват използването на мобилни услуги, които не са включени в твоя план, през последния отчетен период и авансови абонаменти и отстъпки за предстоящия отчетен период. След датата на фактуриране, текущата сметка се занулява. Можеш да намериш твоята конкретна дата на фактуриране в договора си за мобилни/фиксирани услуги.

Това е сумата, до която може да провеждаш разговори и да ползваш мобилни/фиксирани услуги. При достигането на кредитния лимит за твоя план е възможно да бъдат преустановени предоставените услуги. Можеш да провериш кредитния лимит за твоя план лесно и удобно в предоставената с договора ценова листа или в портала MyTelenor.

Общото потребление е за използвани услуги в рамките на един отчетен период до издаване на фактура.

Таксуване, което се отнася за:
разговори и мобилен интернет след изчерпване на включените в плана минути и MB,
на допълнителни пакети с минути и МВ, SMS-и, MMS-и, обаждания към международни номера, роуминг и др.

Твоята първа фактура ще съдържа:
един пълен месечен абонамент за период от един месец след издаването й,
един частичен месечен абонамент, изчислен за периода от активиране на твоята карта до издаването на първата фактура след подписване на договора.
От момента на активиране на SIM картата ти, и съответно твоя номер, до деня на издаване на първата ти фактура ще разполагаш с част от включените в плана минути, SMS, изчислени пропорционално за броя дни от активиране на картата до издаване на фактурата. От момента на активиране на твоя номер до деня на издаване на първата ти фактура ще разполагаш с пълния пакет включени в плана МВ на месец.

Всичко, което трябва да знаеш за твоята фактура

Проверка на дължима сума, текуща сметка и оставащото потребление в мобилното приложение MyTelenor.
Проверка на дължима сума, текуща сметка, оставащо потребление и кредитен лимит в портала MyTelenor.
Проверка на текуща сметка, наличен кредит, налични минути, MB и SMS с услугата MyMenu на *123#.
SMS със съдържание 10 на номер 1000. В отговор ще получиш SMS за направените разходи след последното фактуриране без ДДС (без да се включват месечен абонамент, отстъпки и лизингови вноски). Ще те информираме и за неплатена сума по фактури, ако има такава; дата и час на последното актуализиране на данните. Ползваните услуги в роуминг е възможно да не са обработени към момента на заявката.

Плащай сметките си бързо, лесно и удобно онлайн през приложението MyTelenor или на уеб портала MyTelenor. Следвай лесните стъпки за въвеждане на детайлите на твоята банкова карта и инструкциите за сигурно онлайн плащане.
Всичко, което трябва да знаеш за онлайн плащанията

И винаги оставаме на твое разположение!
Обади ни се за съдействие

Нашият Център за обслужване на клиенти на тел. 123 е на твое разположение по всяко време да ти съдейства по въпроси, които имаш за услугите, които ползваш в Теленор. Моля имай предвид, че обаждането до Центъра за обслужване на клиенти се таксува според плана, който ползваш като можеш да направиш справка в Ценовата ни листа.