NICKELODEON PLAY

Помечтай за пътуване или пътувай до мечтите си!

Семейно пътуване до Nickelodeon Land, Мадрид, Испания

С Nickelodeon play участвай в томболата за семейно пътуване до Nickelodeon Land, Мадрид, Испания.

Активирай услугата през MyTelenor App в позиция или като допълнителен пакет от 1.10. до 29.11.2019 г. и можеш да спечелиш щуро семейно пътешествие – за теб и твоето семейство!

Голямата награда – пътуване до Nickelodeon Land, Мадрид, Испания, е за до 4-членно семейство.

В томболата могат да участват всички настоящи и нови клиенти, които преди или в срока на кампанията са активирали услугата, отговарят на условията за участие в нея и я ползват в съответствие с посоченото в пълните условия на кампанията.

Повече информация за пълните условия на кампанията може да намериш тук.

Nickelodeon Plaу (Nick play) е приложение, което предоставя детско видео съдържание - филми и игри и позволява на всеки почитател да гледа любимите серии и да се забавлява с предпочитаните герои.

В приложението Nickelodeon Play (Nick play) може да се намерят пълните епизоди от сериалите (например: Спондж Боб Квадратни Гащи, Дора и приятели, Пес Патрул, Мистериите на Хънтър Стрийт, Къщата на Шумникови, Кръстници вълшебници, Санджей и Крейг, Ники, Рики, Дики и Дона), пълнометражни филми, достъп до всички налични игри. За любознателните има състезания и викторини.

При всяко влизане в приложението се представя най-новото съдържание, а ако е пропусната серия или началото на филма, има възможност да се върне назад и да бъде изгледано всичко от край до край своевременно.

Съдържанието е подходящо за деца от 4 до 14 години и тинейджъри до 17 години.

Nickelodeon Play (Nick play) може да се ползва на всякакви устройства – на мобилен телефон, таблет, компютър и на телевизор (виж в таб "Въпроси и отговори").

Акценти за октомври

Ники, Рики, Дики и Дона

сезон 1, 20 епизодa

Аватар: Последният
повелител на въздуха

20 серии, 1 сезон

Пламъчко и машините

20 серии, 1 сезон

Рибки балони

20 серии, 1 сезон

Къщата на Шумникови

20 серии, 1 сезон

Геймърки

25 серии, 1 сезон

Мистериите на Хънтър Стрийт

10 серии, 1 сезон

Аз съм Франки

10 серии, 1 сезон

Отряд рицари

10 серии, 1 сезон

Пес Патрул

по 20 серии от 1, 2 и 3 сезон

Спондж Боб Квадратни гащи

10 серии, 1 сезон

Искрица и Сияйница

20 серии, 1 сезон

Алвин и катеричоците

1 сезон, 25 епизода

Опасният Хенри

сезон 5, 10 епизод

Активирай Nickelodeon play като допълнителен пакет

Валидност:

1 месец

Активация:

През мобилното приложение
MyTelenor Bulgaria

5,99 лв.

Активирай Nickelodeon play
като допълнителен пакет

Валидност:

1 месец

Активация:

През мобилното приложение
MyTelenor

5,99 лв.

Активирай достъп до Nickelodeon play

1.Влез в приложението MyTelenor.
2.Активирай услугата в позиция, ако планът ти включва достъп до такава, или пък като допълнителен пакет.
3.Натисни бутона "Свали Nickelodeon Play", ако нямаш приложението инсталирано.
4.Бутонът Свали Nickelodeon Play те отвежда към Google Play Store или iOS App Store, откъдето е нужно да свалиш приложението.
5. След като вече имаш Nickelodeon Play инсталирано, влез в приложението като избереш опцията „Вход с Теленор".
6. При влизане в приложението следва да потвърдиш телефонния си номер с кода, който ще получиш с SMS.
6. Там следва да се запознаеш с общите условия на доставчика на приложението и да ги приемеш.
7. Наслади се на съдържанието.

Свали приложението от тук:



Nickelodeon Play (Nick play) е онлайн услуга за достъп до детско съдържание, която се предоставя от трето лице „VIACOM INTERNATIONAL Hungary” Kft. Във връзка с това, Теленор не носи отговорност за наличието на приложението, през което се предоставя услугата или на съдържанието в него.

Потребителят няма право да разпространява услугата и съдържанието в нея на трети лица, в това число за каквито и да е търговски или публични цели, както и на търговски или обществени места.

Обща информация

Виждаш ли редицата с кръгчета в горната част на екрана? Потърси в тях героя, който искаш, и чукни с пръст там. Ще се отвори страница с всички видеа, клипове и игри, налични за заглавието. Ще видиш и игрите или всички пълни епизоди, чуквайки върху копчетата до логото на „Никелодеон“ най-горе на екрана. Ако не ги виждаш, прелисти страницата нагоре, ще се появят.

Ако видиш епизод с ключалка отгоре, не изпадай в паника! Ако имаш „Никелодеон“ на телевизора си, е лесно! Помоли възрастен да ти помогне да влезеш с Теленор и ще можеш да гледаш.

Всички пълни епизоди, както и някои части от пълни епизоди в приложението „Никелодеон“ са снабдени със субтитри. Ако не ги виждаш или не функционират при теб, остави коментар или въпрос на http://media.viacom.com/accessibility/. Благодарим за обратната връзка!

Имаш нужда от още помощ? Не се отчайвай! Можеш да се свържеш с „Никелодеон“ на имейл: nick-app@vimn.com. Благодарим ти за обратната връзка!

Избери някои от нашите планове Тотал+, които предлагат възможност да ползваш услугата като я активираш в позиция в плана или като допълнителен пакет.

С един абонамент можеш да инсталираш Nickelodeon play на 5 различни устройства, като можеш да гледаш едновременно само на 2 от тях. Ползването на услугата на различни устройства не се заплаща допълнително.

Не, можеш да го инсталираш безплатно.

В този случай има два варианта - можеш да активираш услугата като допълнителен пакет към абонаментния ти план или пък да преминеш на някой от новите ни планове Тотал+, който включва позиция за достъп до дигитални услуги. Така ще можеш да я ползваш без допълнително заплащане за първите 12 месеца от договора ти и на преференциална цена за вторите 12 месеца.

Да, през приложението MyTelenor можеш по всяко време да спреш подновяването на допълнителния пакет или да премахнеш услугата от позиция.

Ако си активираш услугата в позиция, можеш да я ползваш без допълнително заплащане през първите 12 месеца от договора. През вторите 12 месеца от договора, я ползваш на преференциална цена от 4,99 лв.

Има два варианта:
Ако планът ти включва достъп до позиции за дигитални услуги, можеш да активираш услугата в свободна такава и в рамките на първите 12 месеца от договора ти да я ползваш без допълнително заплащане. Ако установиш, че не ти допада, то след 30 дни от активирането ѝ, можеш да я деактираш.
Ако нямаш свободна позиция или пък планът ти не включва позиции за дигитални услуги, то можеш да активираш Nickelodeon play като допълнителен пакет. Ако решиш да я активираш като допълнителен пакет и никога преди това не си я ползвал (в позиция или като допълнителен пакет), първият ти месец ще е безплатен, за да можеш да прецениш дали услугата ти харесва.

Ако услугата е активирана като допълнителен пакет, прекратяването на достъпа влиза в сила след изтичане на текущия период за ползване на пакета. Ако услугата е активирана в позиция, деактивирането ѝ в позиция прекратява достъпа до нея веднага. Деактивация на услугата в позиция преди да е минал месец от активацията ѝ, ще доведе до заключване на позицията и тя ще бъде означена като „недостъпна позиция“ до изтичане на този срок.

Съдържанието на услугата е достъпно в рамките на ЕС за потребители, които временно пътуват извън България.

Ако не си активирал достъп до услугата в позиция през първите 12 месеца от договора си, можеш да я активираш в позиция и през вторите 12 месеца, срещу допълнително месечно заплащане на преференциална цена от 4,99 лв.

За целия период на договора няма да има промяна на месечната ти такса, независимо от това, че услугата не е активирана в позиция през вторите 12 месеца от договора ти.

Около 1462.5 MB мегабайта на час. С трафик пакет Видео, получаваш 10 000 МБ/месец към Nickelodeon play, HBO, PLAY DIEMAXTRA & Buba play.

Не. Услугата е за лично позлване и единствено лицето с предоставен достъп от Теленор трябва да има достъп до тези данни.

Не. Услугата не позволява да се ползва без достъп до интернет.

Възможно е устройството или версията на операционната система да не се поддържа от приложението. Друга възможна причина е акаунтът ти да е настроен за държава, където услугата не е достъпна.

Не, не можеш да промениш телефонния номер, с който достъпваш до услугата.

Техническа информация

Не, за територията на България няма опция за свързани устройства.

Можеш да опиташ някоя от следните стъпки, като след всяка отново пробвай да играеш.

Провери дали приложението е обновено. Подобрихме страшно много неща в зареждането на игрите и самия процес.
Провери за останали отворени други приложения.
Ако си отворил и ползваш „Никелодеон“ отдавна, игрите може да вървят по-бавно. Рестартирай и приложението, и самото устройство.
Честотна лента. За разлика от приложенията, чиито файлове са свалени на устройството ти, нашите игри се свалят от интернет! Те се състоят от много файлове, всеки от които трябва да бъде свален, за да започнеш да играеш. Ако свалянето се забавя, потърси място с по-силен сигнал. И още нещо - игрите функционират по-добре, когато си свързан с интернет.
Търпение! Когато кликнеш, за да играеш някоя игра, „Никелодеон“ трябва да изпрати до сървърите ни много информация. Нормално е да видиш черен екран или ярки линии, тъй като приложението комуникира със сървърите и мисли за това какво е нужно да зареди. Не се тревожи, чакането си струва!

Защо получавам съобщение за грешка, гласящо: "Приложението изисква iOS 9.3/Андроид 4.4 или по-нова версия."?

Последните версии на приложението „Никелодеон“ можеш да свалиш, ако устройството ти работи под iOS 9.3 или „Андроид 4.4“ и нагоре. Ако виждаш съобщение „Приложението изисква iOS 9.3/Android 4.4 или по-нова версия“, значи устройството ти работи със стара версия. Ако имаш безжична интернет връзка и устройството ти може да поддържа iOS 9.3 или „Андроид 4.4“ или по-нова версия, можеш да направиш ъпдейта в „Настройки“.