General questions

BACK

You are here

Get the Help You Need

National minutes are dedicated for calls to mobile and fixed networks in Bulgaria. The national minutes included in Telenor postpaid plans are not valid for calls to value added numbers (starting with 090), calls to international destinations, universal numbers (like 0700) or roaming.

For more information, please view Prices and formats of value-added services
Was this helpful?

В случай че искате да прекратите вашия договор, е необходимо да изявите желанието за това писмено като за ваше удобство можете да попълните Заявление за отказ от мобилни/фиксирани услуги в магазин от търговската мрежа на Теленор. В случай, че желаете да прекратите срочен договор за мобилни/фиксирани услуги преди изтичането на посочения в него срок (12 или 24 месеца) ще дължите и съответните предвидени неустойки.
В магазините на Теленор може да заплатите всички дължими суми (фактури, текущи разговори, неустойки по договор и лизингови вноски), ако към момента на прекратяване на договора има такива.

Was this helpful?

В сила от 12.01.2018г.:
В случай, че желаете да прекратите договора си преди изтичането на предвидения в него срок (12 или 24 месеца), ще дължите неустойка в размер на оставащите месечни абонаменти до края на срока на договора, но не повече от три стандартни месечни абонамента. Изключение са плановете Джуниър и Любимец, в случаите, в които съгласно договора са предвидени фиксирани суми като неустойки за предсрочното му прекратяване.
Ако сте ползвали отстъпка от месечния абонамент(промоционален месечен абонамент), то ще дължите и възстановяване на такава част от нея, която съответства на оставащия срок на договора.
Ако сте се възползвали от покупка на устройство на преференциална цена, ще дължите и част от отстъпката, която сте получили, съответстваща на оставащия срок на договора. Отстъпката се равнява на разликата между стандартната цена на устройството в брой, без абонамент към датата на покупката и цената (в брой или общата лизингова цена), която сте заплатили при сключването на договора
Подробна информация и точния размер на дължимите неустойки при предсрочно прекратяване на договор за мобилни/фиксирани услуги с Теленор можете да получите в магазин от търговската мрежа на Теленор.

Was this helpful?

Срокът и датата на изтичането му са посочени в договора ви за мобилни/фиксирани услуги с Теленор. Датата на изтичане да проверите и в личния си профил в мобилното приложение MyTelenor.

Was this helpful?

: If you are a customer using postpaid plan of Telenor, you can check the PUK code of your telephone number:

online through My Telenor portal
with a call to the Customer Service Center on 123 (according to the current price list of Telenor)

If you are a prepaid customer, you can get your PUK code by calling the 123 (according to the current price list of Telenor).

Was this helpful?

In order to change the mailing address for your bill, you have to visit one of Telenor shops, to declare the change with signed of Request of change of address and to present your personal ID for identification to a shop assistant.

You can also update your billing address and review your last few invoice online after registration in MyTelenor Internet portal.

Was this helpful?

When you activate forwarding from one number to another number or Voice mailbox, the caller reach the the number to which incoming calls are redirected, respectively Voice mailbox. These calls are charged as outgoing calls from the first number to the number to which calls are redirected, respectively Voice mail.

Was this helpful?

Each postpaid Telenor user has the opportunity to conduct two or more calls almost at the same time by using the call hold regime, as well as simultaneously by using the conference call option.

Was this helpful?

If a subscriber wants to terminate the contract he/she is required to pay all amounts due, incl. penalties payable if the contract is terminated before contract’s expiration. Then the contract holder should apply an Application for waiver of mobile services in shop of Telenor’s sales network.

Was this helpful?

Your SIM card should be activated within 48 hours since date of contract signing, but usually activation takes less time.

Was this helpful?

SIM card (Subscriber Identity Module) is a chip card, which is put in mobile phone and it is used for identification of customer in GSM or UMTS network. The cards contain a little processor and memory.

Was this helpful?

A client number is the number, under which there are one or more SIM cards/lines activated, for which a single invoice is issued. The client number is unique for every subscriber and may be used for payment of due in amounts. You may obtain your client number by dialing *123*6#.

 

Was this helpful?
Was this helpful?