MyTelenor


The mobile application MyTelenor

The mobile app is with you wherever you go and with it you can easily follow your remaining usage, to check your current bill, to add more minutes and MB, when you find out that you have used them all.

Try the application’s capabilities:

If you are curious - keep an eye on the minutes and MBs that have been left
If you are impatient – pay your monthly subscription fee in an instant and without going anywhere
If you are constantly on the go - recharge prepaid plans on the go
Even if you are just like everyone else – download this application and see what you can do with it

Нов начин за онлайн плащане през мобилното приложение MyTelenor

Плащането през приложението MyTelenor е още по-бързо и лесно!

А ето и какви са предимствата на новото плащане през приложението:
Плащането се случва през MyTelenor За да може да се възползваш от по-улеснения метод на плащане трябва само да обновиш версията си с най-новата версия на приложението (не по-стара от 1.8).
Плащаш и по друг клиентски номер – вече можеш лесно и бързо да сменяш клиентските номера, по които да осъществяваш плащания през приложението. Лесно е – въвеждаш чужд клиентски номер и си готов. А след направено плащане, този номер се запазва автоматично в приложението и можеш бързо да го избереш отново за последващо плащане през приложението.
Плащаш с лекота – приложението MyTelenor e създадено, за да ти е лесно. Онлайн плащането се извършва с още по-голяма лекота. Посочваш сума и избираш запаметената карта на плащане и готово.
Можеш да плащаш автоматично – Чрез новата възможност за онлайн плащане през приложението, можеш да активираш услугата „Абонирай се за автоматично плащане“ и всеки месец ще се извършва автоматично плащане на сметки ти от посочената карта. Е, разбира се, ще имаш възможност и да деактивираш тази услуга.
Имаш възможност да не въвеждаш данни за картата – всъщност ще го направиш само веднъж в началото. След това, ако активираш услугата „Запази кредитната си карта за последващи плащания“, приложението запомня данните, със съдействието на Wirecard, а ти плащаш още по-лесно следващите пъти. Можеш да запазиш до 3 карти.
Имаш и ново меню Платежни средства – в него можеш да преглеждаш запазените си карти, както и да изтриеш запазена карта, която вече не ти трябва. Тук също можеш да се абонираш за автоматично плащане всеки месец.

Това е. Да ти се прииска да си платиш сметката веднага направо. Толкова е лесно и бързо с MyTelenor.

От 01 ноември до 31 декември 2018 г. можеш да свалиш приложението и да се възползваш от страхотните му функционалности, но и да вземеш еднократен допълнителен пакет с 1000 МВ на цена 0,00 лв., валиден за 30 дни.

Достатъчно е преди това да не си ползвал приложението и да си клиент на Теленор, независимо дали имаш друг активен пакет за данни или включени МВ в абонаментния си план. За да се възползваш от допълнителен пакет с 1000 МВ, трябва да инсталираш приложението MyTelenor Bulgaria и да се регистрираш в него за първи път и съответно да активираш пакета през приложението. Приложението е съвместимо с операционни системи iOS9 или по-нова версия iOS, Android 4.4 или по-нова версия Android и Windows 8.1 или по-нова версия.

Еднократен допълнителен пакет с 1000 МВ нов клиент

1000 национални MB и роуминг в зона ЕС

Валидност

30 дни

Цена

0,00 лв.

Как мога да получа пакета?

1. Регистрирай се в приложението

2. Натисни банера

3. Активирай пакета

Активиране

Само и единствено през мобилното приложение на Теленор – MyTelenor Bulgaria в периода от 01 ноември до 31 декември 2018 г.. Необходимо е да свалиш приложението и да се регистрираш в него за първи път.

Проверка на потребление

Можеш да проверяваш потреблението си през мобилното приложение My Telenor Bulgaria. Допълнителният пакет ще бъде визуализиран като‚ „Еднократен допълнителния пакет нов клиент“.

Деактивиране

Този пакет за мобилен интернет е еднократен и след изчерпването на включените в него МВ или изтичане на валидността му, се деактивира автоматично.

Този пакет е валиден за всички клиенти на Теленор, които са инсталирали приложението MyTelenor Bulgaria на своя смартфон и се регистрират в него за първи път, активира се от клиента еднократно чрез приложението и не се подновява.
Необходимо условие, за да се активира този пакет, е клиентът да няма просрочени и незаплатени сметки към Теленор, които да са ограничили неговите изходящи услуги.
За клиенти на предплатени планове необходимо условие, за да се активира този пакет, е валидността на текущия наличен кредит (към датата на активиране на пакета) по картата на клиента да не е изтекла.
В случаите, в които клиентът има активни: описания по-горе пакет, така и друг активен пакет за мобилен интернет или включени МВ в плана си, то трафикът за мобилен интернет започва да се изразходва първо от този допълнителен пакет.В случаите, в които клиентът е в роуминг в зона ЕС и има друг активен пакет за мобилен интернет в роуминг в зона ЕС или включен определен обем МБ за зона ЕС в плана си, то трафикът започва да се изразходва първо от пакетите за роуминг в ЕС и едва след изчерпването им – от този допълнителен пакет.
За клиенти на предплатени планове активираните 1000 МВ от този пакет не се натрупват към наличните активни пакети с включени МВ на клиента, а също и неговата валидност не удължава валидността на наличните активни пакети с включени МВ на клиента.
След изчерпване на включените МВ или изтичане на валидността на пакета, таксуването на мобилен интернет се извършва според условията на ползвания абонаментен или предплатен план и приложимата към него ценова листа.
Минималното първоначално и последващо таксуване за включените в този пакет 1000 МB е с точност до байт.

Условия за ползване

Включените в пакета 1000 МВ са на максимално достижима скорост, достъпни са само през точка за достъп (Access Point Name, APN) – telenorbg и важат за използване на територията на Република България и за роуминг в зона ЕС.

4G в България

Еднократно активираните от допълнителния пакет 1000 МБ могат да се ползват в 4G/LTE мрежата на Теленор и при максимално достижимата скорост според 4G/LTE стандарт на мрежата при следните условия:

за клиенти на абонаментен план с включен достъп до 4G/LTE мрежата на Теленор или активирали друг допълнителен пакет или получили MB като допълнително условие по плана си, предоставящи достъп до 4G/LTE мрежата на Теленор, до момента на изтичането на валидността на достъпа.
за клиенти на предплатен план с включен достъп до 4G/LTE мрежата на Теленор или активирали друг допълнителен пакет или получили MB като допълнително условие по плана си, предоставящи достъп до 4G/LTE мрежата на Теленор, до момента на изтичането на валидността на достъпа.
в зоните на покритие, със съвместима SIM карта и устройство.

Във всички останали случаи ползването на мобилен интернет става чрез 2G/ 3G мрежата на Теленор и с максимално достижимата скорост само според 2G/ 3G стандарт на мрежата.
Ако се генерира трафик през друга точка за достъп или в роуминг извън зона ЕС, същият се таксува според условията на ползвания план и приложимата ценова листа, съответно роуминг тарифа.

The official application MyTelenor is here!

With the mobile app you can manage you number easily and on the go. The app was created so you can easily follow your telco services everywhere and whenever you want. If you want to use the newest functionalities of the app, it is necessary to update the app to its newest version. MyTelenor App is available for Android, iOS and Windows Phone.

With the My Telenor App you can:

follow your current bill or credit, as well as your remaining usage;
check for previous invoices for your number;
learn about Telenor’s actual offers;
pay your invoices online via credit/debit card;
recharge a prepaid number credit form your account, with voucher or with credit/debit card quick and safe;
view the add-ons with mobile internet included, which are available for your plan and with only a few steps you add the desired add-on;
find the nearest Telenor store;
for customers on a postpaid plan – activate/deactivate roaming service, roaming limits for mobile internet, information about roaming prices and portability message;
Store all new notifications from Telenor at one place – your personal Inbox.

The mobile app MyTelenor Bulgaria can be installed on devices with operating system Android, using the version Android 4.4 and newer. For devices using operating system iOS, they can be with iOS9 or newer. For devices using the operating system Windows Phone, they can be with WP8.1 or newer.

What is MyTelenor web portal?

In the web portal you can:

Pay your invoice online
Follow how many minutes and MB you have used and you can add more
Check your monthly invoice
Send free SMS to Telenor clients
Add friends to the group "For friends" in case you forgot

How to register in the web portal?

If you are a user of Telenor's services and your phone number is already active for 24 hours, you can receive access to your online services by registering in MyTelenor web portal.

REGISTRATION

for users of mobile services

Send an SMS (either empty or with a text of your choice)
to number5005 from your mobile number

REGISTRATION

for users of fixed services

From your fixed phone, with which you are registered in MyTelenor, choose number *123 and option 3 from the interactive menu

Log in

On the page LOG IN enter your phone number and the password you received via SMS.

Получената като SMS парола може да смените безплатно по всяко време от менюто Профил Смяна на парола.
Цена на съобщение към 5005 – 0,00 лв. за всички клиенти на Теленор на територията на България.
Цената на съобщение към 5005 в роуминг за клиенти на абонаментни планове се определя в зависимост от избраната роуминг тарифа и държавата, в която се намира абонатът. Цената на съобщение към 5005 в роуминг за клиенти на предплатена услуга е 1,91 лв.
Цената за обаждане към *123 е 0,024 лв. на обаждане. Цените са с ДДС.
Ако имате регистрация в MyTelenor, но сте забравили паролата си, следвайте инструкциите за забравена парола.

Съвети за сигурност на вашите данни

If you are a business client, you can gain access to Telenor's online services for all the numbers of the company by registrating in Telenor's Business portal. .

See how

Save time and discover the world of mobile entertainment

After a quick and easy registration you will gain access to all personalized online services in the internet portal MyTelenor, according to the plan you are using.

For users of mobile and fixed subscribtion plans

Current bill

In the web portal MyTelenor you can check your usage quick and easy whenever you want. Follow the things that are important for you - how many minutes you have used, how many SMS messages you have sent, as well as what is your current bill and how much you have left until reaching your credit limit.

All of that can be done through your computer, smartphone or tablet.

 

Current bill and usage is an online service via which you can gain information for:

Current sum of your usage of mobile services
Obligations for an invoice for a reporting period
Current usage of add-ons for calls, mobile internet and SMS/MMS messages
Credit limist of your numbers for an invoice

The information is presented in a convinient graphical view for every log in in the portal MyTelenor.

For users of mobile and fixed subscribtion plans

With the service E-invoice you gain full and detailed information for outstanding sums for the last four months. You even can compare easily the details, so you can analyze and plan your usage better.

By choosing the electronic analogue - E-invoice Original, you substitute your original paper invoice and you do not need to save piles of unnecessary paper. E-invoice is an electronic PDF document, certified with an electronic Telenor signature and can be used for all accounting operations. By choosing E-invoice Original, you give up on the monthly printing of invoices and that way you contribute to the preservation of trees and the Bulgarian nature!

 

С услугата Е-Фактура можеш още да:

Получиш информация за таксите и потреблението на мобилни услуги за изминал период
Прегледаш данните от фактурата и детайлната справка за потребление на всеки от вашите номера, изобразени в графичен вид
Направиш експорт на данните от твоите фактури в различни формати - MS Excel, PDF, XML, CSV


@Invoice

Do you want to see the most important information from your invoice quickly and easily, and in the day of her issue?

We introduce you to the free service @Incoice, via which we send you a monthly inquiry "General usage" for your mobile number to an e-mail that was indicated and confirmed by you. That way you gain access to detailed information for the used and due invoice services, as well as the usage for the reporting period.

Bare in mind that the service @Invoice does not substitute the ivoice you have been receiving so far - electronic or paper. By this service you get an extract from your invoice and you will continue to get the full information as before.

How to use the service @Invoice

To activate the service @Invoice you need to be a private client on a Telenor subscribtion plan and follow the following easy steps.

1. To inform us on which e-mail adress you would wish to receive the information for your monthly usage, used services and amounts due on your invoice for your number from by choosing one of the following ways:

during the signing of the contract
when a current contract is being renewed
any time given via SMS message to the short number 5010
via the internet portal MyTelenor

2. To activate the service @Invoice by visiting the web page for activation from the emai received from Telenor.         

For more convinience and access to detailed information of your invoice, if you are not a user of the internet portal MyTelenor during the activation, you will receive a password for access on your mobile number. With it, if you want, you can register in MyTelenor portal and use all the advantages and services for you that are in the portal.

For users of mobile and fixed subscribtion plans

You pay securely

MyTelenor offers fast and secure opportunity to pay your invoice or top-up credit for your prepaid card, withoung having to go to a store. You will only need a credit or a debit card and to know your clients number (if you are a client on a subscribtion plan) or phone number (if you are using a prepaid card). In seconds you can make sure that you will continue using Telenor's services, quick and convinient via your computer, tabled or phone.

 

Take advantage from the convenience of paying bills in Telenor online via your credit or debit card Visa, Visa Electron, MasterCard or Maestro!

With the service Online payment of invoice you can pay your Telenor bill as well as the bills of your family, in order to do that you need to know their clients numbers.

За потребители на мобилни и фиксирани абонаментни планове

Плащаш сигурно

MyTelenor предлага бърза и сигурна възможност да заплатиш своята фактура или да заредиш кредит по предплатената си карта, без да е необходимо да посещаваш магазин. Трябва само да имаш дебитна или кредитна карта и да знаеш своя клиентски номер (ако си клиент на абонаментен план) или телефонен номер (ако ползваш предплатена карта). За секунди можеш да се погрижиш за това да продължиш да ползваш услугите на Теленор, бързо и удобно през твоя компютър, таблет или телефон.

Възползвай се от удобството да заплащаш сметки към Теленор онлайн с твоята кредитна или дебитна карта Visa, Visa Electron, MasterCard или Maestro!

С услугата Онлайн плащане по фактура можеш да платиш както твоята сметка към Теленор, така и сметките на твоите близки, като за целта е необходимо  само да знаеш техните клиентски номера.

For users of mobile and fixed subscribtion plans

 

You add them immediatelly

It happens so that sometimes the minutes and megabytes in your plan are not sufficient and there are several days until the new month. We offer you add-ons for minutes, texts and megabytes, which you can buy at MyTelenor anytime you need them. They are devided by type and size, you can easily choose the right add-on for you and make the call you couldn't because of the lack of minutes. Or add megabytes, so that you can share what your friends needed to see so urgently on social media.

За потребители на мобилни абонаментни планове

 

Налага ти се да проведеш дълъг разговор с приятел, който си  пропуснал да въведеш в групата си за приятели? Онлайн можеш да го добавиш бързо и лесно чрез услугата Група за приятели, в удобно за теб време. Добавяй и променяй номера или просто се информирай с кого говориш на преференциални цени!

За потребители на абонаментни и предплатени планове

Изпращай над 20 безплатни SMS съобщения към клиентите на Теленор всеки ден! Разполагаш още с Входяща кутия, Изходяща кутия, Телефонен бележник и История на изпратените и получените съобщения.

За потребители на абонаментни и предплатени планове

Забавляваш ли се да избираш различни мелодии, с които да звъни телефонът ти, когато те търсят? Още по-забавно става, когато можеш да направиш така, че тези, които ти звънят, вместо стандартния тон "свободно" да чуват избранa от теб песен или мелодия, докато чакат да им отговориш.

С услугата FUN Call в портала MyTelenor имаш достъп до богата колекция от мелодии за прослушване и покупка, както и до възможността да управляваш твоите FUN Call мелодии и твоя FUN Call профил.

Към FUN Call галерията

 

Уеб порталът MyTelenor помни вместо теб, за да ти улесни живота в разни обичайни и необичайни неща. Показване на забравен PUK код, скриване на номера за конкретни обаждания или смяна на адрес за кореспонденция – това са само част от полезните функции на портала.

Адрес за кореспонденция

За потребители на мобилни и фиксирани абонаментни планове

Имаш възможност да прегледаш и промениш адреса за получаване на твоите месечни фактури и да актуализираш  данните на получателя.

PUK код

За потребители на абонаментни и предплатени планове

Ако си блокирали своята SIM карта и не помниш PIN кода, все още можеш да използваш номера си. За целта е необходимо да влезнеш в портала MyTelenor и да провериш  PUK кода, с който да разблокирате своята SIM карта.

Настройки за телефон

За потребители на абонаментни и предплатени планове

Изпрати директно към телефона си настройки за WAP през GPRS, WAP през CSD, MMS през GPRS и Стрийминг. Ще получиш конфигурационен SMS с желаните настройки и всичко, което трябва да направиш, е да ги запаментиш и активираш.

Допълнителни услуги

За потребители на мобилни и фиксирани абонаментни планове

Имаш възможност да прегледаш статуса на твоите услуги и да активираш/деактивираш допълнителни услуги към твоят абонамент - лимит за мобилен интернет в роуминг, CLIR, детайлна справка за потребление на номер.