HUAWEI nova 5T Dual

You are here

New
LIMITED AVAILABILITY

HUAWEI nova 5T Dual Black

Your Selection

HUAWEI nova 5T Dual Black
919,90BGN
Choose activation type:
Select Activation type

3 Slots for digital services;

4 Traffic passes;

20 000 MB national

+ 20 000 Additional national MB

+ 4 promo digital services add-ons

9500 MB roaming

Unlimited minutes national and roaming in EU zone

400 Minutes to EU zone

See more

HUAWEI nova 5T Dual Black

Your Selection

HUAWEI nova 5T Dual Black
Cash:409,99BGN
Total+ 49,99
49.99 BGN/month - 24 months
Free delivery in Bulgaria
Active service upon request
Secured online payments
Дизайн на Huawei nova 5T Dual

Създаден да се забелязва

Ослепителните цветове, невероятните текстури и поразителен дизайн на Huawei nova 5T създават неповторимо усещане за безгранично пространство. Изисканият отразяващ завършек и уникалната текстура подчертават контраста на светлината и сянката за един фантастичен многопластов 3D ефект върху гладката повърхност на корпуса. Страничният сензор за пръстов отпечатък допълва дизайна, като незабавно и удобно отключва смартфона за удобна работа с една ръка.

Дисплей на Huawei nova 5T Dual

Гледки, които си заслужават

Новия Huawei nova 5T тласка дизайна на смартфоните отвъд ограниченията с още по-голямо съотношение на екрана към тялото. Обширният 6.26-инчов IPS LCD дисплей с пропорции 19.5:9 и резолюция 1080x2340, побира в себе си всичко и го възпроизвежда ясно и изпълнено с живот и цвят. А благодарение на миниатюрната предна камера, екранът запазва цялата си повърхност, за твоето несравнимо визуално изживяване.

Основна четворна камера на Huawei nova 5T Dual

Четири про-камери за твоя джоб

С 48MP основен сензор на Huawei nova 5T правиш снимки с професионално качество, а супер нощният му режим с AI ти помага да сътвориш удивителни нощни фотоси. 16МР широкоъгълен обектив улавя мащабните кадри и придава на портретите драматичен отблясък. Супер макро обективът с 2МР заснема от 4см малките чудеса, които ни заобикалят, а 2МР сензор за дълбочина създава професионални портрети с изключителна красота.

Предна селфи камера на Huawei nova 5T Dual

Винаги твоята най-добра страна

Красотата е във всеки от нас и сега тя вече е на цял екран. 32MP предна селфи камера използва AI технология, за да подчертае твоята естествена и уникална личност и нейните индивидуални характеристики, за да представи най-доброто от теб. 4-в-1 пиксел синтезът създава по-ярки, по-ясни селфита, а AI балансира експозицията и осветлението, като същевременно оптимизира фона.

Body

Size: 154.3 x 74 x 7.8 mm

Weight: 174 g

Display

IPS LCD capacitive touchscreen

16 M colors

15.9 сm, (6.26'')

FHD+ 1080 x 2340 pixels

Camera

Rear Camera: 48 MP high resolution lens + 16 MP ultra wide angle lens + 2 MP bokeh lens + 2 MP macro lens

Front Camera: 32 MP, f2.0

CPU

HUAWEI Kirin 980
Octa-core processor

(2 x Cortex A76 2.6 GHz + 2 x Cortex A76 1.92 GHz + 4 x Cortex A55 1.8 GHz )

Memory

128 GB built-in memory

6 GB RAM

OS

Android OS, v9.0 (Pie)

Sound

Loudspeaker

MP3 playback

Battery

Non-removable 3750 mAh

Fast battery charging

Цени на застраховка Смартфон протект

Смартфон протект Смартфон протект +
Месечна премия no price no price
Самоучастие, в случай на ремонт no price no price
Самоучастие, в случай на подмяна no price no price

Цени на устройството

PlanMonthly feeLease pricePrice in cashTotal per month
12,99
BGN/month
37,59
BGN/month
719,99
BGN in cash
50,58
BGN/month
15,99
BGN/month
81,59
BGN/month
829,99
BGN in cash
97,58
BGN/month
19,99
BGN/month
81,59
BGN/month
829,99
BGN in cash
101,58
BGN/month
25,99
BGN/month
81,59
BGN/month
829,99
BGN in cash
107,58
BGN/month
31,99
BGN/month
81,59
BGN/month
829,99
BGN in cash
113,58
BGN/month
39,99
BGN/month
81,59
BGN/month
829,99
BGN in cash
121,58
BGN/month
49,99
BGN/month
81,59
BGN/month
829,99
BGN in cash
131,58
BGN/month
69,99
BGN/month
81,59
BGN/month
829,99
BGN in cash
151,58
BGN/month
View more
-
39,99
BGN/month
-
Price in cash, without subscription 
Network
2G Network 
GSM,
850 / 900 / 1800 / 1900
3G Network 
HSDPA,
850 / 900 / 1900 / 2100
4G Network 
GPRS 
VoLTE 
ViLTE 
EDGE 
HSDPA 
42.2 Mbps
HSUPA 
5.76 Mbps
Body
Dimensions 
154.3 x 74 x 7.8 mm
Weight 
174 g
SIM card 
Nano SIM
Dual SIM 
Display
Screen type 
IPS LCD,
capacitive touchscreen, 16 M colors
Screen Resolution 
15.9 сm, (6.26''),
1080 x 2340 px
Multitouch 
Memory
Storage 
128 GB
RAM 
6 GB
Phonebook 
Dynamic
Camera
Camera MP 
48 MP,
Wide Angle Lens, f1.8 + 16 MP UltraWide Angle Lens, f2.2 + 2 MP depth sensor + 2 MP macro camera
Secondary camera 
32 MP, f/2.0
Video 
Features: 

LED flash, PDAF, panorama, HDR, Super night mode

Data
USB 
Type-C
WLAN 
Wi-Fi,
802.11 a/b/g/n/ac
Wi-Fi hotspot
Wi-Fi Direct
Bluetooth 
v5.0 with A2DP
Sound
Loudspeaker 
Alert Types 
Vibration
MP3
Features
OS 
Android,
v9.0 (Pie)
Chipset 
HiSilicon Kirin 980 (7 nm)
CPU 
Octa core, 2 x Cortex A76 2.6 GHz + 2 x Cortex A76 1.92 GHz + 4 x Cortex A55 1.8 GHz
GPS 
GPS,
with A-GPS, GLONASS
Sensors 
Accelerometer
Proximity, compass, gyro
Side-mounted Fingerprint Sensor
NFC 
Messaging 
MMS, Email, IM, Push Email
Battery
Battery: 
Non-removable battery
Battery Capacity 
3750 mAh,
Fast battery charging
Чувствай се спокоен за твоето смарт устройство със Смартфон протект Чувствай се спокоен за твоето смарт устройство със Смартфон протект

Чувствай се спокоен за твоето смарт устройство със Смартфон протект

Колкото и да са умни и прекрасни смартфоните, таблетите и смарт аксесоарите ни, се случва да се счупят при разни небрежни и дори фатални ситуации или пък да бъдат откраднати. Истината е, че такива неща се случват, при това доста по-често отколкото ни се иска. А за огромно съжаление, когато стане нещо такова, няма връщане назад.

За щастие, обаче, вече има Смартфон протект или иначе казано застраховка за твоето ново устройство, която можеш да си вземеш в Теленор – за да ти е по-спокойно и да не се тюхкаш, когато телефонът ти усети земното притегляне или попадне в чужди ръце против волята ти.

Смартфон протект се предлага в два варианта, всеки от които е с различно покритие:

Смартфон протект покрива:

Случайна повреда (например счупване на екрана или намокряне).
Умишлена, злонамерена повреда, причинена от някой друг.

Смартфон протект + покрива:

Случайна повреда (например счупване на екрана или намокряне).
Умишлена, злонамерена повреда, причинена от някой друг.
Кражба, била тя – грабеж, взлом или джебчийство.

Първата месечна премия е безплатна за клиента.
Това означава, че първият пълен месечен застрахователен период от 1 месец е безплатен и не се дължи месечна премия за него.

Какво ти осигурява застраховката:

2 претенции (щети) в рамките на всеки 12 месеца, докато е в сила полицата.

До 2 одобрени претенции (щети) в рамките на всеки 12 месеца, докато е в сила полицата.

Максимално улеснено предявяване на щета по телефона, на номер 123 (089 123).

Максимално улеснено заявяване на щета по телефона, на номер 123 (089 123).

Ремонт в сервиз на Теленор с предоставяне на временно устройство, за най-кратки срокове и винаги с използване на оригинални резервни части.

При подмяна, Застрахователят предоставя устройство със същата марка и модел или устройство с възможно най-сходни характеристики.

При подмяна, Застрахователят предоставя устройство със същата марка и модел или устройство с възможно най-сходни характеристики.

Ремонт в сервиз на Теленор с предоставяне на временно устройство, за кратки срокове и винаги с използване на оригинални резервни части.

Ремонт или подмяна на устройството.

Ремонт или подмяна на устройството.

Не се предоставя парично обезщетение по застраховката

Не се предоставя парично обезщетение по застраховката.

Какво е покритието:

Покритие в целия свят.

Покритието започва да тече веднага след сключване на застраховката.

Месечни застрахователни периоди, с безсрочен застрахователен договор.

Как и кога се сключва застраховката:

При покупка на ново смарт устройство от Теленор, независимо дали е платено в брой или е предоставено на лизинг.
За клиенти ползващи абонаментен план за мобилни услуги от Теленор.
В момента на покупката при заплащане на цена в брой/предоставянето на лизинг или до 7 дни след това.
На място в магазин на Теленор.
Подписва се застрахователен договор.

Каква е премията и какво заплащам:

Месечната премия зависи от стандартната цена на устройството без абонамент за услуги от Теленор и избрания застрахователен продукт.
Месечната премия се включва в месечната фактура от Теленор за телекомуникационните услуги и за премията се прилагат същите условия и срокове за плащане.
В случай на одобрена щета се заплаща самоучастие при получаване на ремонтираното или подменено устройство.
Размерът на самоучастието също зависи от стандартната цена на устройството без абонамент за услуги от Теленор и е предварително ясен при сключването на застрахователния договор.

Застрахователят, кой е той:

Чъбб Юръпиън Груп СЕ (Chubb European Group SE) е европейско застрахователно дружество (SE), съществуващо и опериращо съгласно разпоредбите на френския Кодекс за застраховане, вписано в Регистъра на търговията и дружествата в Нантер с регистрационен номер 450 327 374 и с регистриран офис в Република Франция, Ла Тур Карпе Дием, Плас де Корол 31, Еспланад Норд, Курбевуа 92400. Чъбб Юръпиън Груп СЕ е водещ европейски застраховател в сферата на застраховането на устройства. Има повече от 15 години опит в програми за защита на устройства и работи с редица европейски мобилни оператори. Чъбб Юръпиън Груп СЕ осъществява своята застрахователна дейност на територията на Република България на базата на свободата на предоставяне на услуги чрез унгарския си клон Чъбб Юръпиън Груп СЕ Мягярорзаги Фьоктелепе (Chubb European Group SE Magyarországi Fióktelepe).

Смартфон протект се предлага чрез „Теленор България“ ЕАД като застрахователен агент на Chubb European Group SE, както и чрез търговски партньори на Теленор в качеството им на посредници предлагащи застрахователни продукти като допълнителна дейност.

Повече информация за Застрахователя и неговата Политика за защита на личните данни е налична на: www.chubb.com и https://www.chubb.com/hu-hu/personal/handset-telenor-bulgaria.aspx

Ето как работи на практика, в случай на Повреда:

В случай на Кражба (грабеж, взлом или джебчийство):

В рамките на 48 часа от установяването на Кражбата трябва да уведомиш полицията и да вземеш официален документ, в който е описано кое устройство е обект на кражбата. Този документ ще послужи пред застрахователя.
Да уведомиш и Теленор, чрез Отдела за обслужване на клиенти на номер 123 (089 123), за да ограничим изходящите повиквания от SIM картата и да заявиш претенцията си към застрахователя.
След одобрение на претенцията ти, да посетиш удобен за теб магазин на Теленор, за да подпишеш необходимите документи и вземеш новото си устройство. Застрахователят ще ти предостави ново устройство със същата марка и модел или устройство с възможно най-сходни характеристики.

Допълнителна информация за застраховка Смартфон протект

Чувствай се спокоен за твоето смарт устройство със Смартфон протект Чувствай се спокоен за твоето смарт устройство със Смартфон протект

Feel a peace of mind about you smart device with Smartphone protect

No matter how smart and wonderful our smartphones, tablets and smart accessories are, they happen to break in some negligent and even fatal situations or else be stolen. The truth is that such things happen, much more often than we would want to. And for the utmost regret, when something like this happens, there is no turning back.

Fortunately, however, now there is Smartphone protect, or in other words insurance for your new device that you can take from Telenor - so you can feel more comfortable and won't be sorry when your phone senses the gravity or gets in foreign hands against your will.

Smartphone protect is available in two variants, each of which has different coverage:

Smartphone protect covers:

Accidental damage (e.g. breakage of the screen or wetting)
Intentional malicious damage caused by someone else

Smartphone protect + covers:

Accidental damage (e.g. breakage of the screen or wetting)
Intentional malicious damage caused by someone else
Theft, be it - a robbery, burglary or pickpocketing.

promo

Promotional Terms:

The first monthly premium is free of charge for the customer, upon concluding insurance until 30.05.2019
This means that the first full monthly insurance period of 1 month is free of charge and no monthly premium is due for it.

What the insurance provides you:

2 претенции (щети) в рамките на всеки 12 месеца, докато е в сила полицата.

Up to 2 approved claims (damages) within every 12 months while the policy is in force

Максимално улеснено предявяване на щета по телефона, на номер 123 (089 123).

Maximum facilitated filing claims for damage by phone, at number 123 (089 123).

Ремонт в сервиз на Теленор с предоставяне на временно устройство, за най-кратки срокове и винаги с използване на оригинални резервни части.

In case of replacement, the Insurer provides a device with the same brand and model or device with the most similar characteristics possible

При подмяна, Застрахователят предоставя устройство със същата марка и модел или устройство с възможно най-сходни характеристики.

Repair in Telenor service center with the provision of a device for temporary use, in a short time and always using original replacement parts.

Ремонт или подмяна на устройството.

Repair or replacement of the device.

Не се предоставя парично обезщетение по застраховката

No monetary compensation is provided under the insurance.

What is the coverage:

Coverage worldwide

The coverage comes in force immediately after the insurance is concluded.

Monthly insurance periods with a termless insurance contract.

How and when the Insurance is concluded:

Upon purchasing a new smart device from Telenor, whether it is paid in cash or on leasing.
For customers using a mobile services subscription plan by Telenor.
At the time of purchase when paying the price in cash/ on leasing or up to 7 days afterward.
On spot in a Telenor store.
An insurance contract is signed.

What is the premium and what I pay:

МThe monthly premium depends on the standard price of the device without any subscription for services by Telenor and the selected insurance product.
The monthly premium is included in the monthly invoice by Telenor for telecommunication services and the same terms and payment deadlines apply to the premium as well.
In case of an approved claim for damage, a self-participation is paid upon receiving the repaired or replaced device.
The amount of self-participation also depends on the standard price of the device without any subscription for services by Telenor and is known at the time of conclusion of the insurance contract.

The Insurer, who is he:

Chubb European Group SE is a European insurance company (SE), existing and operating under the provisions of the French Insurance Code, entered in the Registry of Commerce and Companies in Nanterre with the registration number 450 327 374 and with a registered office in the Republic of France, La Tour Carpe Diem, Place de Corolles 31, Esplanade Nord, Courbevoie 92400. Chubb European Group SE is a leading European insurer in the field of device insurance. They have more than 15 years of experience in device protection programs and work with a number of European mobile operators. Chubb European Group SE is performing its insurance business on the territory of the Republic of Bulgaria on the basis of the freedom to provide services through its Hungarian branch - Chubb European Group SE Magyarországi Fióktelepe.

Smartphone protect is offered through "Telenor Bulgaria" EAD as an Insurance Agent of Chubb European Group SE, as well as through commercial partners of Telenor in their capacity as intermediaries offering insurance products as an additional activity.

More information about the Insurer and its Privacy Policy is available at: www.chubb.com and https://www.chubb.com/hu-hu/personal/handset-telenor-bulgaria.aspx

Here is how it works In practice, in case of Damage:

In case of Theft - robbery, burglary or pickpocketing:

Within 48 hours from finding out about the Theft, you must notify the police and take an official document which describes which device is the object of the theft. This document is to be submitted to the Insurer.
Notify Telenor via the Customer Service Department at 123 (089 123) so we can restrict outgoing calls from the SIM card and you can file your claim to the Insurer.
Once your claim has been approved, visit a convenient for you Telenor store to sign the necessary documents and get your new device. The Insurer will provide you with a new device with the same brand and model or device with the most similar characteristics possible

More information about Smartphone protect insurance

Условията за аксесоари при покупка или лизинг на устройството важи от 04.12.2019 г. до 02.01.2020 г. за частни клиенти, при едновременно сключване на двугодишен договор за мобилни услуги за абонаментен план Тотал+ в магазинната мрежа на Теленор.

В „Купи Онлайн“ при покупка или лизинг на устройството, при условията на сключване на двугодишен договор за мобилни услуги за план Тотал+, се полагат допълнителни аксесоари от следния вид:
1. 4Smarts Invisible case / CT HUAWEI nova 5T
2. 4Smarts Second glass / HUAWEI nova 5T

The stated leasing prices are per month and are valid for private customers, new and current Telenor subscribers, upon signing of new contracts for a period of 12 or 24 months:
leasing contract and
subscription contract (for a new SIM card, or a continuation of an existing one in the last 2 months of its term or upon its expiration), according to the respective Telenor subscription plan specified in the "Product prices" section and the term of the contracts.

The specified monthly leasing installments do not include a monthly subscription for the respective subscription plan.

The possibility to provide a device on leasing to new and existing customers may be limited, depending on the credit assessment.

The stated prices of mobile phones in cash with subscription plan by Telenor are valid for private customers, new and existing, when:

signing a new contract (for a new SIM card, or a continuation of an existing one in the last 2 months of its term or upon its expiration) for a period of 12 or 24 months, according to the respective Telenor subscription plan specified in the "Product prices" section and the term of the contracts; and purchasing a mobile phone and paying it in cash

The possibility of acquiring ownership of the equipment provided for use is related to the signing of a contract for the purchase of the device with Telenor at least 10 days before the expiry of the leasing contract and upon payment of all due monetary obligations.

The stated prices of mobile phones without a subscription are valid when you purchase a mobile phone without signing a contract for mobile services and paying the price of the device in cash upon purchase.

In the case of a discrepancy between the price specified in the section "Product prices" and the price quoted in a store from the commercial network of Telenor, , the price quoted in the store will have an advantage. This rule does not apply to products purchased through “Buy Online“.

The offers are valid until the quantities are exhausted.

The device has a warranty of 2 years, in accordance with the Consumer Protection Act.
All prices quoted are in BGN with VAT included.