SAMSUNG N970 Galaxy Note 10 256GB

You are here

New
IN STOCK

SAMSUNG Galaxy Note 10 256GB Black

Your Selection

SAMSUNG Galaxy Note 10 256GB Black
1 849,90BGN
Choose activation type:
Select Activation type

3 Slots for digital services;

4 Traffic passes;

20 000 MB national

9500 MB roaming

Unlimited minutes national and roaming in EU zone

400 Minutes to EU zone

See more

SAMSUNG Galaxy Note 10 256GB Black

Your Selection

SAMSUNG Galaxy Note 10 256GB Black
Cash:1 149,99BGN
Total+ 49,99
49.99 BGN/month - 24 months
Free delivery in Bulgaria
Active service upon request
Secured online payments
Дизайн на Samsung Galaxy Note10 256GB

Невероятно тънък дизайн

Безупречно полирани метал и стъкло създават гладката повърхност без ръбове, всичко това във впечатляващо тънък дизайн с ширина 7,9 mm. В гама от три цвята, изработени от устойчив Gorilla Glass 6 стъклен материал, който улавя светлината и създава футуристична, висококачествена атмосфера. Ергономичният захват, за който не се изискват усилия и лекотата на устройството, задават нов стандарт за дизайн на смартфони.

Дисплей на Galaxy S10 Series

Зрително изживяване като на кино през мобилния ти телефон

6.3-инчовият Infinity-O дисплей на Samsung Note10 е създаден, за да предоставя брилянтни цветове, тонове и комфорт. Сертифициран с HDR10+ и Dynamic Tone Mapping, той пресъздава тона и контраста така, както следва да бъдат видяни - ярко и вълнуващо. Предната камера е дискретно позиционирана, а с изтеглянето на декоративните рамки назад, гледката се превръща в истински епична.

Дисплей на Samsung Galaxy Note10 256GB

Технология на професионално ниво в джоба ти

С ултрашироката 16MP камера зрителното поле се разширява до цели 123°. Не се плаши от деня и нощта с двойната бленда на 12MP широкоъгълна камера и се приближи с 2x оптичното увеличаване на 12MP телефото камера. С едно докосване Galaxy Note10 разпознава познати обекти и регулира настройките за незабавно споделими кадри. А подобрената 10МР предна камера, превръща селфитата ти в автопортрети.

Система от камери на Samsung Galaxy Note10 256GB

Видео на професионално ниво

Заснемай в невероятни цветове и детайли с 4K UHD. Изживей наситени нюанси и контрастност, с точност във всяка сцена с функциите HDR10+ и Dynamic Tone Mapping. Замъгли фоновете с видео боке ефект за филмова дълбочина на рязкост или добави специални ефекти. Направи hi-motion видео без разклащане с функцията Супер стабилност, придаваща плавност и естественост на кадрите на движещи се обекти.

Запис на видео с Samsung Galaxy Note10 256GB

Най-усъвършенстваната писалка S Pen, от всички досега.

С елегантен дизайн на корпуса, тя следва твоите движения и пише, рисува и контролира по-дълго. Отдалеченият контрол превръща кликванията ти в команди, а управлението с жестове осигурява интуитивен контрол с едно движение на ръката. Текстовото конвертиране превръща на мига написаното на ръка в печатен текст, а записаната бележка при изключен екран е готова за ползване, когато се нуждаеш от нея..

Galaxy S10 Series пръска!

За онези, които желаят да извлекат максимума

С 8GB RAM стриймваш, игреш или изтегляш с невероятна скорост, дори когато извършваш няколко задачи едновременно. Интелигентният 7nm процесор презарежда често използваните приложения за бърз старт. По-тънката и с нов дизайн система за охлаждане на камерата, подобреният изкуствен интелект и усъвършенстваният неврален процесор (NPU) ти гарантират гейминг изживявания без забавяния. А с 256GB памет - имаш място за всичко.

Производителност на Samsung Galaxy Note10 256GB

Body

Size: 151 x 71.8 x 7.9 mm

Weight: 168 g

IP68 certified - dust proof and water resistant over 1.5 meter and for up to 30 minutes

Display

Full HD+ Super AMOLED capacitive touchscreen 19:9 display

16 M colors

16 сm, (6.3'')

1080 x 2280 pixels

Camera

16 MP ultra wide-angle camera + 12 MP wide-angle camera + 12 MP telephoto camera

Dual OIS, LED flash, autofocus, Live focus

10 MP Dual pixel front camera, f/2.2

CPU

Octa-core Exynos 9825

 

Memory

256 GB built-in memory

8 GB RAM

OS

Android OS, v9.0 (Pie)

Sound

Loudspeaker

MP3 playback

Dolby Atmos sound

AKG stereo loudspeakers

Battery

Non-removable

3500 mAh

Fast battery charging

Цени на застраховка Смартфон протект

Смартфон протект Смартфон протект +
Месечна премия no price no price
Самоучастие, в случай на ремонт no price no price
Самоучастие, в случай на подмяна no price no price

Цени на устройството

PlanMonthly feeLease pricePrice in cashTotal per month
12,99
BGN/month
75,59
BGN/month
1 449,99
BGN in cash
88,58
BGN/month
15,99
BGN/month
155,99
BGN/month
1 589,99
BGN in cash
171,98
BGN/month
19,99
BGN/month
155,99
BGN/month
1 589,99
BGN in cash
175,98
BGN/month
25,99
BGN/month
155,99
BGN/month
1 589,99
BGN in cash
181,98
BGN/month
31,99
BGN/month
155,99
BGN/month
1 589,99
BGN in cash
187,98
BGN/month
39,99
BGN/month
155,99
BGN/month
1 589,99
BGN in cash
195,98
BGN/month
49,99
BGN/month
155,99
BGN/month
1 589,99
BGN in cash
205,98
BGN/month
69,99
BGN/month
155,99
BGN/month
1 589,99
BGN in cash
225,98
BGN/month
View more
-
80,59
BGN/month
-
Price in cash, without subscription 
Чувствай се спокоен за твоето смарт устройство със Смартфон протект Чувствай се спокоен за твоето смарт устройство със Смартфон протект

Чувствай се спокоен за твоето смарт устройство със Смартфон протект

Колкото и да са умни и прекрасни смартфоните, таблетите и смарт аксесоарите ни, се случва да се счупят при разни небрежни и дори фатални ситуации или пък да бъдат откраднати. Истината е, че такива неща се случват, при това доста по-често отколкото ни се иска. А за огромно съжаление, когато стане нещо такова, няма връщане назад.

За щастие, обаче, вече има Смартфон протект или иначе казано застраховка за твоето ново устройство, която можеш да си вземеш в Теленор – за да ти е по-спокойно и да не се тюхкаш, когато телефонът ти усети земното притегляне или попадне в чужди ръце против волята ти.

Смартфон протект се предлага в два варианта, всеки от които е с различно покритие:

Смартфон протект покрива:

Случайна повреда (например счупване на екрана или намокряне).
Умишлена, злонамерена повреда, причинена от някой друг.

Смартфон протект + покрива:

Случайна повреда (например счупване на екрана или намокряне).
Умишлена, злонамерена повреда, причинена от някой друг.
Кражба, била тя – грабеж, взлом или джебчийство.

Първата месечна премия е безплатна за клиента.
Това означава, че първият пълен месечен застрахователен период от 1 месец е безплатен и не се дължи месечна премия за него.

Какво ти осигурява застраховката:

2 претенции (щети) в рамките на всеки 12 месеца, докато е в сила полицата.

До 2 одобрени претенции (щети) в рамките на всеки 12 месеца, докато е в сила полицата.

Максимално улеснено предявяване на щета по телефона, на номер 123 (089 123).

Максимално улеснено заявяване на щета по телефона, на номер 123 (089 123).

Ремонт в сервиз на Теленор с предоставяне на временно устройство, за най-кратки срокове и винаги с използване на оригинални резервни части.

При подмяна, Застрахователят предоставя устройство със същата марка и модел или устройство с възможно най-сходни характеристики.

При подмяна, Застрахователят предоставя устройство със същата марка и модел или устройство с възможно най-сходни характеристики.

Ремонт в сервиз на Теленор с предоставяне на временно устройство, за кратки срокове и винаги с използване на оригинални резервни части.

Ремонт или подмяна на устройството.

Ремонт или подмяна на устройството.

Не се предоставя парично обезщетение по застраховката

Не се предоставя парично обезщетение по застраховката.

Какво е покритието:

Покритие в целия свят.

Покритието започва да тече веднага след сключване на застраховката.

Месечни застрахователни периоди, с безсрочен застрахователен договор.

Как и кога се сключва застраховката:

При покупка на ново смарт устройство от Теленор, независимо дали е платено в брой или е предоставено на лизинг.
За клиенти ползващи абонаментен план за мобилни услуги от Теленор.
В момента на покупката при заплащане на цена в брой/предоставянето на лизинг или до 7 дни след това.
На място в магазин на Теленор.
Подписва се застрахователен договор.

Каква е премията и какво заплащам:

Месечната премия зависи от стандартната цена на устройството без абонамент за услуги от Теленор и избрания застрахователен продукт.
Месечната премия се включва в месечната фактура от Теленор за телекомуникационните услуги и за премията се прилагат същите условия и срокове за плащане.
В случай на одобрена щета се заплаща самоучастие при получаване на ремонтираното или подменено устройство.
Размерът на самоучастието също зависи от стандартната цена на устройството без абонамент за услуги от Теленор и е предварително ясен при сключването на застрахователния договор.

Застрахователят, кой е той:

Чъбб Юръпиън Груп СЕ (Chubb European Group SE) е европейско застрахователно дружество (SE), съществуващо и опериращо съгласно разпоредбите на френския Кодекс за застраховане, вписано в Регистъра на търговията и дружествата в Нантер с регистрационен номер 450 327 374 и с регистриран офис в Република Франция, Ла Тур Карпе Дием, Плас де Корол 31, Еспланад Норд, Курбевуа 92400. Чъбб Юръпиън Груп СЕ е водещ европейски застраховател в сферата на застраховането на устройства. Има повече от 15 години опит в програми за защита на устройства и работи с редица европейски мобилни оператори. Чъбб Юръпиън Груп СЕ осъществява своята застрахователна дейност на територията на Република България на базата на свободата на предоставяне на услуги чрез унгарския си клон Чъбб Юръпиън Груп СЕ Мягярорзаги Фьоктелепе (Chubb European Group SE Magyarországi Fióktelepe).

Смартфон протект се предлага чрез „Теленор България“ ЕАД като застрахователен агент на Chubb European Group SE, както и чрез търговски партньори на Теленор в качеството им на посредници предлагащи застрахователни продукти като допълнителна дейност.

Повече информация за Застрахователя и неговата Политика за защита на личните данни е налична на: www.chubb.com и https://www.chubb.com/hu-hu/personal/handset-telenor-bulgaria.aspx

Ето как работи на практика, в случай на Повреда:

В случай на Кражба (грабеж, взлом или джебчийство):

В рамките на 48 часа от установяването на Кражбата трябва да уведомиш полицията и да вземеш официален документ, в който е описано кое устройство е обект на кражбата. Този документ ще послужи пред застрахователя.
Да уведомиш и Теленор, чрез Отдела за обслужване на клиенти на номер 123 (089 123), за да ограничим изходящите повиквания от SIM картата и да заявиш претенцията си към застрахователя.
След одобрение на претенцията ти, да посетиш удобен за теб магазин на Теленор, за да подпишеш необходимите документи и вземеш новото си устройство. Застрахователят ще ти предостави ново устройство със същата марка и модел или устройство с възможно най-сходни характеристики.

Допълнителна информация за застраховка Смартфон протект

Чувствай се спокоен за твоето смарт устройство със Смартфон протект Чувствай се спокоен за твоето смарт устройство със Смартфон протект

Feel a peace of mind about you smart device with Smartphone protect

No matter how smart and wonderful our smartphones, tablets and smart accessories are, they happen to break in some negligent and even fatal situations or else be stolen. The truth is that such things happen, much more often than we would want to. And for the utmost regret, when something like this happens, there is no turning back.

Fortunately, however, now there is Smartphone protect, or in other words insurance for your new device that you can take from Telenor - so you can feel more comfortable and won't be sorry when your phone senses the gravity or gets in foreign hands against your will.

Smartphone protect is available in two variants, each of which has different coverage:

Smartphone protect covers:

Accidental damage (e.g. breakage of the screen or wetting)
Intentional malicious damage caused by someone else

Smartphone protect + covers:

Accidental damage (e.g. breakage of the screen or wetting)
Intentional malicious damage caused by someone else
Theft, be it - a robbery, burglary or pickpocketing.

promo

Promotional Terms:

The first monthly premium is free of charge for the customer, upon concluding insurance until 30.05.2019
This means that the first full monthly insurance period of 1 month is free of charge and no monthly premium is due for it.

What the insurance provides you:

2 претенции (щети) в рамките на всеки 12 месеца, докато е в сила полицата.

Up to 2 approved claims (damages) within every 12 months while the policy is in force

Максимално улеснено предявяване на щета по телефона, на номер 123 (089 123).

Maximum facilitated filing claims for damage by phone, at number 123 (089 123).

Ремонт в сервиз на Теленор с предоставяне на временно устройство, за най-кратки срокове и винаги с използване на оригинални резервни части.

In case of replacement, the Insurer provides a device with the same brand and model or device with the most similar characteristics possible

При подмяна, Застрахователят предоставя устройство със същата марка и модел или устройство с възможно най-сходни характеристики.

Repair in Telenor service center with the provision of a device for temporary use, in a short time and always using original replacement parts.

Ремонт или подмяна на устройството.

Repair or replacement of the device.

Не се предоставя парично обезщетение по застраховката

No monetary compensation is provided under the insurance.

What is the coverage:

Coverage worldwide

The coverage comes in force immediately after the insurance is concluded.

Monthly insurance periods with a termless insurance contract.

How and when the Insurance is concluded:

Upon purchasing a new smart device from Telenor, whether it is paid in cash or on leasing.
For customers using a mobile services subscription plan by Telenor.
At the time of purchase when paying the price in cash/ on leasing or up to 7 days afterward.
On spot in a Telenor store.
An insurance contract is signed.

What is the premium and what I pay:

МThe monthly premium depends on the standard price of the device without any subscription for services by Telenor and the selected insurance product.
The monthly premium is included in the monthly invoice by Telenor for telecommunication services and the same terms and payment deadlines apply to the premium as well.
In case of an approved claim for damage, a self-participation is paid upon receiving the repaired or replaced device.
The amount of self-participation also depends on the standard price of the device without any subscription for services by Telenor and is known at the time of conclusion of the insurance contract.

The Insurer, who is he:

Chubb European Group SE is a European insurance company (SE), existing and operating under the provisions of the French Insurance Code, entered in the Registry of Commerce and Companies in Nanterre with the registration number 450 327 374 and with a registered office in the Republic of France, La Tour Carpe Diem, Place de Corolles 31, Esplanade Nord, Courbevoie 92400. Chubb European Group SE is a leading European insurer in the field of device insurance. They have more than 15 years of experience in device protection programs and work with a number of European mobile operators. Chubb European Group SE is performing its insurance business on the territory of the Republic of Bulgaria on the basis of the freedom to provide services through its Hungarian branch - Chubb European Group SE Magyarországi Fióktelepe.

Smartphone protect is offered through "Telenor Bulgaria" EAD as an Insurance Agent of Chubb European Group SE, as well as through commercial partners of Telenor in their capacity as intermediaries offering insurance products as an additional activity.

More information about the Insurer and its Privacy Policy is available at: www.chubb.com and https://www.chubb.com/hu-hu/personal/handset-telenor-bulgaria.aspx

Here is how it works In practice, in case of Damage:

In case of Theft - robbery, burglary or pickpocketing:

Within 48 hours from finding out about the Theft, you must notify the police and take an official document which describes which device is the object of the theft. This document is to be submitted to the Insurer.
Notify Telenor via the Customer Service Department at 123 (089 123) so we can restrict outgoing calls from the SIM card and you can file your claim to the Insurer.
Once your claim has been approved, visit a convenient for you Telenor store to sign the necessary documents and get your new device. The Insurer will provide you with a new device with the same brand and model or device with the most similar characteristics possible

More information about Smartphone protect insurance

Бъди актуален всяка година с последен модел телефон

Какво ще кажеш да ползваш нов модел смартфон всяка година? Ей така, да видиш как ще се промени усещането. И винаги да си актуален – поне откъм устройства.

Разумно е да спестиш, преди такива покупки – все пак по-висок клас смартфон не е от жизнена необходимост. А парите ти трябват – за сметки, непредвидени разходи, други удоволствия, по-спешни инвестиции.

Но, знаеш ли какво? Mоже и да не ти се налага да спестяваш и все пак да си позволиш да ползваш чисто нов мобилен телефон всяка година – дори и да е най-актуалният модел.

Възползвай се от новата Upgrade услуга на Теленор. Ето как:

1. Вземаш на лизинг за 2 години нов телефон от Upgrade списъка, като избираш и план, с който да го ползваш.
2. Включваш се в услугата Upgrade, когато вземеш телефона си. А по изключение и по- късно, ако има обявена Кампания за това и според нейните условия;
3. Плащаш лизинговите вноски за телефона най – малко за 12 месеца, заедно с месечната такса за услугата от 6,99 лв.
4. След като платиш 12-месечните лизингови вноски, имаш възможност да смениш смартфона си с нов, стига да върнеш ползваното устройство работещо и в добро състояние.
5. Новият смартфон можеш да вземеш в брой или отново на лизинг с план на Теленор.
6. Ако решиш пак да се възползваш от услугата,е достатъчно да си вземеш нов смартфон, който е включен в Upgrade списъка с договор за лизинг за нов срок от 2 години.

По какви критерии ще бъдат проверявани смартфоните, дали отговарят на изискването за работещо и добро състояние при тяхното връщане?

Смартфонът трябва да е напълно функционален (да звъни, да вибрира, да се зарежда, да има сигнал), без да се налага да е включен към зарядно. Батерията да не е надута.
Дисплеят, сензорният екран и клавиатурата трябва да са напълно функционални;
По дисплея не трябва да има пукнатини, дълбоки драскотини, тъмни и светли петна
По гърба и рамката на устройството да няма дълбоки драскотини или пукнатини. Приемливи са следи от нормална употреба, като леки драскотини по ръба на рамката или на гърба на смартфона. Да няма видими знаци, че смартфонът е мокрен.
Смартфонът да не е заключен, личната информация на ползвателя да е изтрита и защитата против кражба да е деактивирана.

И какво точно печелиш?

Всяка година си с чисто нов смартфон
Не чакаш да падне цената на новия модел от любимата марка смартфони
Вземаш на лизинг всеки, избран от списъка смартфон,и ако не ти харесва след една година можеш да го смениш
Не заплащаш остатъчните лизингови вноски по договора за стария смартфон

Спри да пестиш дълго време за нов смартфон. Спри да въздишаш обезкуражено при вида на нови и по-атрактивни модели. Спри да плащаш лизингови вноски до последно за стария си смартфон. Възползвай се от гъвкавите условия на услугата Upgrade и се радвай постоянно на последните модели устройства на любимата си марка!

Тук можете да намерите пълните общи условия за услугата

Stay up-to-date with the latest device model each year

Why not to use the latest smartphone model each year? Just to see how it feels. And you will always be up-to-date, at least with your devices.

It is wise to save before such purchases. After all, a high-end smartphone is not the first thing in your priority list. The savings are needed - for bills, unexpected expenses, urgent investments, some pleasures and stuff like that.

But you know what? You might not need to wait and save money, and still get a brand new device model each year - even the latest one.

Take advantage of the new Upgrade service by Telenor. Here’s how:

1. Lease a new smartphone from the Upgrade listfor 2 years and choose a postpaid plan to go with it.
2. Once you take your new phone, you will have to activate Upgrade service at the same time.
3. Pay monthly lease installments for at least 12 months, along with the 6.99 BGN fee for Upgrade service.
4. Once you have paid 12 monthly lease installments, you can swap your smartphone for a new one. Bear in mind that the used device has to be returned in a good working condition.
5. You may buy or lease the new phone with a Telenor postpaid plan.
6. . If you would like to keep your subscription of the Upgrade service, all you have to do is to lease a new smartphone from the Upgrade list and renew your 2-year mobile contract.

What are the criteria upon the used smartphones can be accepted back at the Telenor stores?

The smartphone must be fully functional (the phone performs outgoing and incoming calls, vibrate, charge, and pick up signal) even when it is not being plugged in. The battery must not be swollen.
The display, touchscreen and keyboard must be fully functional.
The display should not have cracks, deep scratches, or any bright or dark spots.
There should be no deep scratches or cracks on the back and sides of the device. Signs of normal wear and tear, such as light scratches on the sides and back are acceptable. There must be no signs of water damage.
The smartphone must not be locked. The user’s personal information must be deleted. Theft-protection must be deactivated.

What are the benefits and advantages of using Upgrade service?

You have a brand new smartphone each year
You no longer have to wait for your favorite smartphone brand to get cheaper.
You lease a smartphone from the Upgrade list, and, if you don’t love it, you can swap it for a new one in a year.
You don’t pay the remaining lease installments on the old device.

Save time and reduce your investments for a new smartphone. Stop sighing wistfully at the sight of newer models. Stop paying the lease installments of your old device until the end of your contract. Take advantage of the flexible terms of Telenor Upgrade service, and enjoy using the latest model of your favorite smartphone brand!

You can find the full general terms for the service here.

Network
2G Network 
GSM,
850 / 900 / 1800 / 1900
3G Network 
HSDPA,
850 / 900 / 1900 / 2100
4G Network 
GPRS 
VoLTE 
ViLTE 
EDGE 
Body
Dimensions 
151 x 71.8 x 7.9 mm
Weight 
168 g,
IP68 certified - dust proof and water resistant over 1.5 meter and for up to 30 minutes
SIM card 
Nano SIM
Dual SIM 
Display
Screen type 
Super AMOLED,
capacitive touchscreen, 16 M colors
Full HD+ 19:9 Infinity-O display
Screen Resolution 
16 сm, (6.3''),
1080 x 2280 px
Multitouch 
Protection 
Corning Gorilla Glass,
6
Always-on display
Memory
Storage 
256 GB
RAM 
8 GB
Phonebook 
Dynamic
Camera
Camera MP 
16 MP,
+ 12 MP + 12 MP Triple Dual pixel camera
Secondary camera 
10 MP, f/2.2, Dual Pixel AF
Video 
with Live focus
Features: 

Phase detection autofocus, OIS, LED flash, panorama, Live Focus

Data
USB 
Type-C
WLAN 
Wi-Fi,
802.11 a/b/g/n/ac
Wi-Fi hotspot
Wi-Fi Direct
Bluetooth 
Sound
Loudspeaker 
Alert Types 
Vibration
MP3
Dolby Atmos sound
AKG stereo loudspeakers
Features
OS 
Android,
v9.0 (Pie)
Chipset 
Exynos 9825, 7nm
CPU Type 
Octa core
Browser 
Android Webkit browser, Chrome
GPS 
GPS,
with A-GPS, GLONASS
Sensors 
Accelerometer
Proximity
Ultrasonic Fingerprint sensor
Face unlock
NFC 
Messaging 
SMS,
MMS, Email, IM, Push Email
Battery
Battery: 
Non-removable battery
Battery Capacity 
3500 mAh,
Fast battery charging

Предложението е валидно от 3.07.2019 до 31.08.2019 за нови и съществуващи клиенти на Теленор, при закупуване в брой или предоставяне на лизинг на устройството ведно с нов договор за мобилни услуги на абонаментен план Тотал + за 24 месеца. Отстъпката от цената в онлайн магазина „Купи онлайн“ е спрямо стандартната цена на същото устройство в магазинната мрежа на Теленор.

The stated leasing prices are per month and are valid for private customers, new and current Telenor subscribers, upon signing of new contracts for a period of 12 or 24 months:
leasing contract and
subscription contract (for a new SIM card, or a continuation of an existing one in the last 2 months of its term or upon its expiration), according to the respective Telenor subscription plan specified in the "Product prices" section and the term of the contracts.

The specified monthly leasing installments do not include a monthly subscription for the respective subscription plan.

The possibility to provide a device on leasing to new and existing customers may be limited, depending on the credit assessment.

The stated prices of mobile phones in cash with subscription plan by Telenor are valid for private customers, new and existing, when:

signing a new contract (for a new SIM card, or a continuation of an existing one in the last 2 months of its term or upon its expiration) for a period of 12 or 24 months, according to the respective Telenor subscription plan specified in the "Product prices" section and the term of the contracts; and purchasing a mobile phone and paying it in cash

The possibility of acquiring ownership of the equipment provided for use is related to the signing of a contract for the purchase of the device with Telenor at least 10 days before the expiry of the leasing contract and upon payment of all due monetary obligations.

The stated prices of mobile phones without a subscription are valid when you purchase a mobile phone without signing a contract for mobile services and paying the price of the device in cash upon purchase.

In the case of a discrepancy between the price specified in the section "Product prices" and the price quoted in a store from the commercial network of Telenor, , the price quoted in the store will have an advantage. This rule does not apply to products purchased through “Buy Online“.

The offers are valid until the quantities are exhausted.

The device has a warranty of 2 years, in accordance with the Consumer Protection Act.
All prices quoted are in BGN with VAT included.